Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke fles?

<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3297

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:20

Bericht 24 Feb 2018 02:51

Re: Welke fles?

Wij hadden eerst dr. Brown maar die ging veel te snel dus overgegaan op difrax. Iemand anders zegt hier precies het tegenovergestelde dus ik zou echt zelf een keuze maken en uitproberen.
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4411

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 24 Feb 2018 09:24

Re: Welke fles?

Hier begonnen met het avent natural flesje uit de blije doos. Dat ging goed, dus daar bij gebleven.

Van een lactatiekundige kreeg ik als tip om te beginnen met de goedkoopste kruidvat/hema/etos huismerk fles. Het verschilt per kind en je bespaart een hoop geld als het met zo'n huismerk fles gewoon goed gaat
december 2016
juli 2019
<<

Anoniem298

Bericht 24 Feb 2018 16:33

Re: Welke fles?

Fientje schreef:Wij gebruiken sinds het begin dr Brown en als ik je een tip voor flesvoeding mag geven: Hipp. Biologisch en lijkt qua samenstelling het meest op borstvoeding.


Hier sluit ik me bij aan, de jongste kreeg dit. Het is alleen niet overal verkrijgbaar, ik weet wel dat ze het sowieso bij Jumbo en AH XL verkopen.

En qua fles is het inderdaad even proberen wat ze wil. F. had veel moeite met Avent, Dr Brown wilde ze niet, Difrax pakte ze goed, dus die hebben we gebruikt. Bij A. hebben we altijd Avent gebruikt, verschilt dus echt per kind.
<<

Fientje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1315

Geregistreerd: 28 Feb 2015 00:10

Bericht 24 Feb 2018 16:38

Re: Welke fles?

Jet schreef:
Fientje schreef:Wij gebruiken sinds het begin dr Brown en als ik je een tip voor flesvoeding mag geven: Hipp. Biologisch en lijkt qua samenstelling het meest op borstvoeding.


Hier sluit ik me bij aan, de jongste kreeg dit. Het is alleen niet overal verkrijgbaar, ik weet wel dat ze het sowieso bij Jumbo en AH XL verkopen.

Onze 'gewone' AH verkoopt het ook, maar goed, wij bestellen de boodschappen altijd online en daar hebben ze het altijd.
Mama van M ('17) en F ('22)
Pegdolls!
www.dollvanjoyce.nl
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers