Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat is jouw vroegste herinnering aan het forum?

<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 16:13

Bericht 25 Feb 2018 14:41

Re: Wat is jouw vroegste herinnering aan het forum?

Skyler schreef:Haha Maple, wat leuk om terug te lezen. Ik begin spontaan mijn vorige naam te missen.


Ik ook! Ik zit er serieus aan te denken om die weer aan te nemen haha :smile:
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 25 Feb 2018 15:46

Re: Wat is jouw vroegste herinnering aan het forum?

Mijn eerste herinnering is aan een bekende forumster (toen en nu) die een affaire had met een getrouwde man. Ik zal je naam niet erbij zetten maar als je dit leest.. Welk jaar was dit? Ik denk 2008?

Ik kom hier volgens mij pas sinds ik m'n man ken, 2008 of 2009. Ik zie zo nog dat paarse forum voor me en foto's van ZoeteWitteWijn.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem301

Bericht 28 Feb 2018 10:47

Re: Wat is jouw vroegste herinnering aan het forum?

Haha maar als diegene antwoordt dan is er toch ook bekend wie je bedoelt Spencer :smile:
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 28 Feb 2018 11:02

Re: Wat is jouw vroegste herinnering aan het forum?

Volgens mij was mijn vroegste herinnering aan Mildred. Die gaf toen ook een iPod weg of zoiets. En ze had iets liefs gedaan voor een zwerver, die had ze even in huis genomen oid. Iig: ze stroomde over van goedheid voor de mens.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 28 Feb 2018 11:04

Re: Wat is jouw vroegste herinnering aan het forum?

Carrie schreef:Haha maar als diegene antwoordt dan is er toch ook bekend wie je bedoelt Spencer :smile:


Hahaha ja.

Maarre dat was ik dus. En dat was in 2009/2010. Maar jij komt hier toch al veel langer Spencer?
Let's discover the world together.
<<

Anoniem301

Bericht 28 Feb 2018 11:08

Re: Wat is jouw vroegste herinnering aan het forum?

Caro schreef:Volgens mij was mijn vroegste herinnering aan Mildred. Die gaf toen ook een iPod weg of zoiets. En ze had iets liefs gedaan voor een zwerver, die had ze even in huis genomen oid. Iig: ze stroomde over van goedheid voor de mens.

Nee dat was Tan82 ofzo, die die iPod weggaf. Heeft ze overigens nooit gedaan.
<<

Anoniem315

Bericht 28 Feb 2018 11:18

Re: Wat is jouw vroegste herinnering aan het forum?

Ik herinner me nog altijd heel goed het verhaal van de forumster van wie de vriend vreemdging aan de andere kant van de wereld en toen werd ontmanteld door een andere forumster. Dat vond ik echt bizar en heel sneu voor haar..
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 28 Feb 2018 11:20

Re: Wat is jouw vroegste herinnering aan het forum?

Ja dat was ook echt heel rot he Exo.
Let's discover the world together.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 28 Feb 2018 11:22

Re: Wat is jouw vroegste herinnering aan het forum?

Carrie schreef:
Caro schreef:Volgens mij was mijn vroegste herinnering aan Mildred. Die gaf toen ook een iPod weg of zoiets. En ze had iets liefs gedaan voor een zwerver, die had ze even in huis genomen oid. Iig: ze stroomde over van goedheid voor de mens.

Nee dat was Tan82 ofzo, die die iPod weggaf. Heeft ze overigens nooit gedaan.


Oh ja. Tan82! Die was het.

Wie van die twee had zogenaamd vulva kanker en dat bleek ook gelogen? Was dat dan Mildred?
<<

Anoniem315

Bericht 28 Feb 2018 11:22

Re: Wat is jouw vroegste herinnering aan het forum?

Marin, ja.. het zal je overkomen :( Wat zal zij zich bedrogen hebben gevoeld. Onwerkelijk ook. Net een film!

Het gaat nu wel weer goed met haar toch? Jij hebt nog contact met haar toch? Ik meende dat ze een vriendin heeft en dat het met haar hoofdpijn ook beter gaat.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 28 Feb 2018 11:23

Re: Wat is jouw vroegste herinnering aan het forum?

Marin schreef:Ja dat was ook echt heel rot he Exo.


Dit weet ik dan niet meer.

Het verhaal van jouw vriendin Marin, de leuke krullenbol, en haar vriendje. Dat kwam ook uit via het forum toch?
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 28 Feb 2018 11:24

Re: Wat is jouw vroegste herinnering aan het forum?

Oh misschien hebben we het dan nu over dezelfde!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 28 Feb 2018 11:30

Re: Wat is jouw vroegste herinnering aan het forum?

Ja je bedoelt dezelfde ;)

Ik heb haar toevallig begin deze maand nog gezien en volgende maand weer. Ze heeft geen relatie momenteel.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem301

Bericht 28 Feb 2018 11:36

Re: Wat is jouw vroegste herinnering aan het forum?

Caro schreef:
Carrie schreef:
Caro schreef:Volgens mij was mijn vroegste herinnering aan Mildred. Die gaf toen ook een iPod weg of zoiets. En ze had iets liefs gedaan voor een zwerver, die had ze even in huis genomen oid. Iig: ze stroomde over van goedheid voor de mens.

Nee dat was Tan82 ofzo, die die iPod weggaf. Heeft ze overigens nooit gedaan.


Oh ja. Tan82! Die was het.

Wie van die twee had zogenaamd vulva kanker en dat bleek ook gelogen? Was dat dan Mildred?

Hm, er gaat in de verte een vaag belletje rinkelen. Mildred ging weg van het forum met veel bombarie en kwam toen een week later ofzo terug om te vertellen dat haar kind een ernstig auto-ongeluk had gehad. Toen kwamen er mensen van een ander forum haar ontmaskeren. Spanning en sensatie was dat.
<<

NerdChic

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 813

Geregistreerd: 20 Sep 2013 09:49

Bericht 28 Feb 2018 15:11

Re: Wat is jouw vroegste herinnering aan het forum?

Ik kan me ook nog herinneren dat er iemand pas getrouwd was en na de huwelijksreis min of meer ook weer ging scheiden. Ik denk dat ze hier nog komt, maar het kan ook dat ik mensen door de war gooi.

Ik vond alle vakantie verhalen van Marin en haar forum vriendin ook tof, in Amerika.

Verder herinner ik me de ipod verhalen ook nog en iemand die naar een meeting zou komen en nooit is geweest.

Ik heb zelf ooit nog eens gevraagd of iemand een oplossing wist voor een concert van maroon 5 waar ik heen zou gaan maar vriendin niet meer mee kon. Powerbabe (harrie)bood aan om mee te gaan en dan kon ik bij haar slapen maar dat vond ik toch wat te spannend geloof ik. Heb ik achteraf nog wel eens spijt van.

Ik kom hier sinds 2006 ongeveer.
Don't let the fear of striking out keep you from playing the game!
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers