Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Namen van de kinderen hier..

<<

Anoniem85

Bericht 22 Okt 2013 08:48

Re: Namen van de kinderen hier..

Ja ik weet er best wel veel, ik vind het ook leuk om na te denken over namen enzo. Ik onthoud dat soort dingen heel snel. Vooral bij de actieve forummers die ook geregeld foto's plaatsen weet ik de namen wel.
<<

Fearie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1428

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 22 Okt 2013 09:06

Re: Namen van de kinderen hier..

Steep schreef:Die dezelfde leeftijd als Ruben hebben weet ik wel, maar dat is ook omdat we onderling op fb nog aardig contact hebben. Degene met dezelfde naam als Ruben die ken ik ook. Maar heel eerlijk, als er geen onderschrift bij staat weet ik niet eens het geslacht van sommige..


Hier hetzelfde. Plus een aantal namen van actieve mama's, daar de kids van.
D. 16-8 en J. 27-11
<<

Anoniem162

Bericht 22 Okt 2013 09:10

Re: Namen van de kinderen hier..

Nee van bijna niemand.
een aantal mama's heb ik prive wel contact mee dus daar ken is ze van maar voor de rest niet.
<<

Vintage

Kletskop

Berichten: 970

Geregistreerd: 02 Sep 2013 18:27

Bericht 22 Okt 2013 09:20

Re: Namen van de kinderen hier..

Van sommigen weet ik het wel.
Happiness comes
from within you.
You'll never find it by
chasing relationships,
jobs, beauty, money.
Happiness Always
starts within.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 22 Okt 2013 10:15

Re: Namen van de kinderen hier..

Ik weet er wel veel, maar niet alle. Sowieso wel die uit 'ons' topic; voorjaar 2013 mama's.
R. 2013
D. 2016
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:09

Bericht 22 Okt 2013 10:30

Re: Namen van de kinderen hier..

Fearie schreef:
Steep schreef:Die dezelfde leeftijd als Ruben hebben weet ik wel, maar dat is ook omdat we onderling op fb nog aardig contact hebben. Degene met dezelfde naam als Ruben die ken ik ook. Maar heel eerlijk, als er geen onderschrift bij staat weet ik niet eens het geslacht van sommige..


Hier hetzelfde. Plus een aantal namen van actieve mama's, daar de kids van.



+1
M:21072011
J :08012014
<<

Anoniem119

Bericht 22 Okt 2013 10:42

Re: Namen van de kinderen hier..

Vroeger wist ik ze allemaal, maar nu echt niet meer. Er zijn denk ik zelfs kinderen waar ik de namen nooit van geweten heb omdat ze altijd S. of A. worden genoemd.
<<

Anoniem75

Bericht 22 Okt 2013 10:52

Re: Namen van de kinderen hier..

Ik weet er ook veel. Vooral van de meiden die ik op FB heb en van de 2010 mama's.
<<

Artemis

Bericht 22 Okt 2013 11:14

Re: Namen van de kinderen hier..

Nauwelijks. Alleen van één of twee mama's die kinderen hebben die zo oud zijn als mijn dochter en die ik op Facebook heb. Maar dat vind ik logisch, het is internet, ik weet van de meeste mensen hier hun echte naam niet eens, laat staan van hun kinderen,want die ken ik dan al helemaal niet, en of ze eerder een andere forumnaam hadden of niet weet ik meestal ook niet.
<<

LindaK

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 219

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:53

Bericht 22 Okt 2013 11:17

Re: Namen van de kinderen hier..

Nana schreef: Lindak (is nu niet meer haar naam geloof ik)


Wel hoor :wink: :)
<<

Anoniem17

Bericht 22 Okt 2013 11:21

Re: Namen van de kinderen hier..

Ik weet er een paar, van de forummers die op het hele forum actief zijn (en dus niet alleen in de welbekende mamagrot). Maar de meeste weet ik niet.
<<

Anoniem12

Bericht 22 Okt 2013 11:25

Re: Namen van de kinderen hier..

Elliot schreef:Ik weet er een paar, van de forummers die op het hele forum actief zijn (en dus niet alleen in de welbekende mamagrot). Maar de meeste weet ik niet.

Inderdaad.
<<

Anoniem315

Bericht 22 Okt 2013 12:08

Re: Namen van de kinderen hier..

Ik weet er slechts een paar. Eigenlijk alleen van degenen die ik ook op facebook heb, zoals Caroow, HOS, Mida4you, Milady, Suus, Zelda en Stuiterbal. En als ik er geen gezicht bij heb, blijft het al helemaal niet hangen.
<<

Anoniem186

Bericht 22 Okt 2013 12:32

Re: Namen van de kinderen hier..

Ik weet er maar een paar. Eigenlijk alleen die ik op Facebook heb en de mama's die de namen van hun kinderen voluit schrijven.
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 22 Okt 2013 12:37

Re: Namen van de kinderen hier..

Lang niet allemaal denk ik. Sowieso van de mama`s die ik op fb heb en de zomer2012 kindjes.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 22 Okt 2013 14:29

Re: Namen van de kinderen hier..

Ik ken ze niet allemaal, maar weet er best wel wat geloof ik.
<<

Anoniem166

Bericht 22 Okt 2013 16:30

Re: Namen van de kinderen hier..

Ik weet ook best wat namen geloof ik, gewoon omdat ik ze meestal wel onthoud als ze eens gepost worden. Ik lees alleen niet echt mee in de topics van zwangere dames, dus als forummers voornamelijk daar posten, dan ken ik de forummer soms niet (als er ineens een bevallingstopic wordt geopend) en dan kan ik de naam ook minder goed onthouden.
<<

Anoniem286

Bericht 22 Okt 2013 17:59

Re: Namen van de kinderen hier..

Van een hele hoop weet ik het wel, ik onthou dergelijke dingen vrij snel.
<<

Anoniem106

Bericht 22 Okt 2013 20:42

Re: Namen van de kinderen hier..

Van een aantal weet ik het wel, maar lang niet allemaal.

Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig hoe 'bekend' mijn kinderen hier zijn. En hoe men de naam van mijn dochter uitspreekt.
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3282

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 22 Okt 2013 20:52

Re: Namen van de kinderen hier..

Van veel weet ik het wel, vooral van kinderen die ongeveer net zo oud zijn als mijn kinderen. En van kinderen waar de naam gewoon voluit geplaatst wordt. Verder weet ik ook heel veel namen niet.
<<

Anoniem166

Bericht 22 Okt 2013 20:54

Re: Namen van de kinderen hier..

lintje schreef:Van een aantal weet ik het wel, maar lang niet allemaal.

Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig hoe 'bekend' mijn kinderen hier zijn. En hoe men de naam van mijn dochter uitspreekt.


Ik heb geen idee. Maar ik weet ook niet wie jij bent. Heb je een naamswijziging ondergaan?
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3282

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 22 Okt 2013 20:57

Re: Namen van de kinderen hier..

lintje schreef:Van een aantal weet ik het wel, maar lang niet allemaal.

Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig hoe 'bekend' mijn kinderen hier zijn. En hoe men de naam van mijn dochter uitspreekt.

Ik weet niet wie je eerst was, dus ook geen idee hoe jouw kinderen heten.
<<

teletascha

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 446

Geregistreerd: 07 Sep 2013 09:00

Bericht 22 Okt 2013 22:09

Re: Namen van de kinderen hier..

Van een deel wel, maar van een overgroot deel niet.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem2

Bericht 23 Okt 2013 11:14

Re: Namen van de kinderen hier..

Ik denk dat ik vrij ver zou komen.
<<

Teddyaapje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:50

Bericht 23 Okt 2013 11:40

Re: Namen van de kinderen hier..

snoezel schreef:
Magenta schreef:Sommige wel sommige niet. Van de 2010 mama's ken ik ze bijna allemaal wel.


Ik dus ook :)

En verder heb ik sommige mama's op facebook en heb ik ze helemaal nog niet gelinkt aan de naam die ze hier gebruiken. Dan wil het wel eens gebeuren dat er op fb EN hier een foto wordt geplaatst en dat ik dan denk- owwwwwwwww :D


Haha dat heb ik ook!
Afbeelding Afbeelding

*20-7-2012*
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Kaat