Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Iemand wel eens bij Agoda geboekt?

<<

caribbeanlover

Bericht 15 Feb 2018 09:17

Re: Iemand wel eens bij Agoda geboekt?

Marlies schreef:Beste vaak geboekt bij Agoda. Ging erg goed. Absoluut geen klachten over.


We hebben toch maar niet daar geboekt. Exact dezelfde kamer van dat hotel is bij Booking € 160,00 en bij Agoda € 494, 67. Er staat dan bij .......goed gedaan u heeft het laagste tarief bij deze accommodatie gevonden.
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2524

Geregistreerd: 02 Jan 2016 15:21

Bericht 15 Feb 2018 09:21

Re: Iemand wel eens bij Agoda geboekt?

Als het echt zoveel verschil is betwijfel ik of je wel echt dezelfde kamer hebt, voor dezelfde periode.
<<

caribbeanlover

Bericht 15 Feb 2018 09:46

Re: Iemand wel eens bij Agoda geboekt?

Sawadee schreef:Als het echt zoveel verschil is betwijfel ik of je wel echt dezelfde kamer hebt, voor dezelfde periode.


Omdat de kamer die wij hebben de laatste is is deze niet meer zichtbaar ergens. Ik herinner me zonet dat ze voor onze kamer bij Agoda € 115,00 per nacht vroegen dus € 345,00 iets minder, maar toch veel verschil. Ja het is echt waar!
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 15 Feb 2018 10:16

Re: Iemand wel eens bij Agoda geboekt?

caribbeanlover schreef:
Sawadee schreef:Als het echt zoveel verschil is betwijfel ik of je wel echt dezelfde kamer hebt, voor dezelfde periode.


Omdat de kamer die wij hebben de laatste is is deze niet meer zichtbaar ergens. Ik herinner me zonet dat ze voor onze kamer bij Agoda € 115,00 per nacht vroegen dus € 345,00 iets minder, maar toch veel verschil. Ja het is echt waar!


En dus heb je het dus over 2 verschillende kamers en gaat je vergelijking hierbij mank.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

caribbeanlover

Bericht 15 Feb 2018 12:07

Re: Iemand wel eens bij Agoda geboekt?

Tom,

Daar heb je gelijk in, maar de prijs die ik daarna noemde is die ik zag toen we nog niet hadden geboekt.
Ik ga het proberen uit te leggen, maar daar ben ik niet zo goed in. Hopelijk snap je het en anders hoor ik het wel.

Op de hotelsite staat dat ze 2 units storey villas hebben, 2 - en 3 slaapkamervilla's. Zodra je op het kopje room klikt kan je reserveren. Dus ik voer onze data in dwz 3 nachten. Je krijgt dan als 1e te zien 1 slaapkamervilla met prive zwembad en daarachter dat het niet meer beschikbaar is en dat komt omdat wij die geboekt hebben.
Wat ik niet snap aangezien ze het over 2 - en 3 slaapkamervilla's hebben en dus nergens over 1, maar wel zodra je wilt reserveren.
Ik denk dus dat wij een villa hebben met 2 slaapkamers en dat ze 1 hebben afgeschermd zoals je dat wel eens ziet met familiekamers. Dat ze dat inboeken als 1 slaapkamervilla, maar dat er 2 inzitten waarvan je er 1 kan gebruiken. Daarbij wat moeten we er met 2?
Toen we nog niet geboekt hadden was die kamer € 345,00 dus meer dan wat wij er voor betaald hebben.

Als ik nu op Booking kijk zijn er nog 2 - en 3 slaapkamer villa's vrij, maar er staat ook villa zonder het aantal slaapkamers.

Op Agoda staat het volgende.

Villa met 2 slaapkamers en 2 badkamers voor € 165,00 per nacht. Wat totaal neerkomt op € 494,67! Ja ik weet 3x 165 = 495, maar zij halen er dan wat af en dat is wat ik zie.
Ook bieden ze een villa aan met 3 slaapkamers en villa 5 waarbij staat dat die 5 queensize bedden heeft wat mij overigens sterk lijkt.

Dus wij hebben 1 slaapkamervilla voor € 160,00 wat op de hotelsite omgerekend € 216,00 is/was aangezien ik dat nog herinner toen we nog niet hadden geboekt. Waarvan ik dus denk dat die 2 slaapkamers heeft, maar waarvan wij er 1 tot onze beschikking hebben.
Als jij nu een 2 slaapkamervilla zou boeken ben je daar € 494, 67 kwijt wat waarschijnlijk dezelfde villa is als die van ons, maar jij hebt dan 2 slaapkamers.

Vandaar dus die mails omdat ik wilde weten hoe dat zit mbt die kamer aangezien de 1 dit zegt en de ander dat!
Als ik vervolgens geen antwoord krijg op iets wat ik belangrijk vind, dan blijf ik mailen. We zijn een betalende klant.Vrij logisch.
<<

Anoniem249

Bericht 15 Feb 2018 13:30

Re: Iemand wel eens bij Agoda geboekt?

Ik ga het nog een keer proberen.
Het kan toch ook zijn dat ze de 2 slaapkamer villa aan 2 verschillende stellen verhuren? Dus dat ieder z'n eigen opgang heeft maar dat je dus je zwembad deelt?
<<

caribbeanlover

Bericht 15 Feb 2018 14:11

Re: Iemand wel eens bij Agoda geboekt?

Claire**** schreef:Ik ga het nog een keer proberen.
Het kan toch ook zijn dat ze de 2 slaapkamer villa aan 2 verschillende stellen verhuren? Dus dat ieder z'n eigen opgang heeft maar dat je dus je zwembad deelt?



NOGMAALS!!! Het zijn villa's met privezwembad, prive dus! Weet je wat dat is? Staat ook in de boeking dat we een villa hebben met PRIVE zwembad. FYI als je het moet delen is het niet meer prive!
Als het zo is wat jij beweerd wat me sterkt lijkt maken we natuurlijk bezwaar he.
<<

Anoniem249

Bericht 15 Feb 2018 14:21

Re: Iemand wel eens bij Agoda geboekt?

CBL ik vroeg de vorige keer daarom of dat er bij booking ook expliciet bij stond, maar daar reageerde je niet op. Succes met je trip, gaat vast ontzettend gezellig worden.
<<

caribbeanlover

Bericht 15 Feb 2018 14:52

Re: Iemand wel eens bij Agoda geboekt?

Claire**** schreef:CBL ik vroeg de vorige keer daarom of dat er bij booking ook expliciet bij stond, maar daar reageerde je niet op. Succes met je trip, gaat vast ontzettend gezellig worden.


Waar slaat die laatste zin nou op zeg? Ja het wordt zeker gezellig dat weet ik.Voor dat ene bericht van jouw staat mijn bericht erboven dat ze alleen kamers hebben met privezwembaden.
<<

caribbeanlover

Bericht 15 Feb 2018 17:54

Re: Iemand wel eens bij Agoda geboekt?

Tom schreef:Dat weet ik toch niet? Voor hetzelfde geld hebben ze een Nederlands contactpersoon ofzo. Hoef je me niet meteen gek te noemen.

Maar je gaf geen antwoord op mn vraag hoeveel tijd je ze gegeven hebt. Misschien een stukje tijdsverschil vergeten?


Lezen! Ik noem je niet gek, ik vraag het me af. Kom op zeg stel je niet aan in het dagelijkse leven is dat heus wel eens aan je gevraagd. Je kan ook overal moeilijk over doen zeg.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 15 Feb 2018 18:04

Re: Iemand wel eens bij Agoda geboekt?

caribbeanlover schreef:
Tom schreef:Dat weet ik toch niet? Voor hetzelfde geld hebben ze een Nederlands contactpersoon ofzo. Hoef je me niet meteen gek te noemen.

Maar je gaf geen antwoord op mn vraag hoeveel tijd je ze gegeven hebt. Misschien een stukje tijdsverschil vergeten?


Lezen! Ik noem je niet gek, ik vraag het me af. Kom op zeg stel je niet aan in het dagelijkse leven is dat heus wel eens aan je gevraagd. Je kan ook overal moeilijk over doen zeg.


Ok het staat er inderdaad niet zo, maar zo vatte ik m wel op. En ik overal moeilijk over doen? Volgens mij doe je het zelf hoor...

ik probeerde jou alleen in te laten zien (ja,gaan we weer) dat jouw handelingswijze niet altijd de handigste is. Jij vraagt hier van alles, maar geeft vaak geen antwoord als jou iets gevraagd wordt én je neemt gegeven antwoorden niet altijd serieus.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2524

Geregistreerd: 02 Jan 2016 15:21

Bericht 15 Feb 2018 18:34

Re: Iemand wel eens bij Agoda geboekt?

caribbeanlover schreef:
Claire**** schreef:Ik ga het nog een keer proberen.
Het kan toch ook zijn dat ze de 2 slaapkamer villa aan 2 verschillende stellen verhuren? Dus dat ieder z'n eigen opgang heeft maar dat je dus je zwembad deelt?



NOGMAALS!!! Het zijn villa's met privezwembad, prive dus! Weet je wat dat is? Staat ook in de boeking dat we een villa hebben met PRIVE zwembad. FYI als je het moet delen is het niet meer prive!
Als het zo is wat jij beweerd wat me sterkt lijkt maken we natuurlijk bezwaar he.


Zeg doe eens normaal joh! Wat Claire zegt is best logisch, als ze die kamer al afsluiten, zullen ze die ook wel verhuren (Anders kunnen ze hem net zo goed door jullie laten gebruiken). En dus is er de kans dat je het zwembad moet delen. De info kan ook best onjuist zijn bij Booking.
<<

caribbeanlover

Bericht 15 Feb 2018 20:57

Re: Iemand wel eens bij Agoda geboekt?

Nou en nu snappen jullie hopelijk eindelijk eens waarom ik ze zo vaak heb gemaild ivm duidelijk mbt die kamers. Da's toch niet zo raar dat ik dat wil weten? Als ze niks laten weten blijf ik mailen, want ik ben een betalende klant. Zeg nou zelf alles wat ik in dat lange stuk heb gezegd is niet echt duidelijk. We zien het wel het is een gok, maar wel een heel mooi hotel. Er staat letterlijk in de boeking van Booking dat het 1 slaapkamer heeft en een privezwembad oftewel niet delen!
Mocht dat wel zo zijn wat ik niet denk, dan gaan zij het maar regelen en anders een hotel vinden waar we dat wel hebben. Booking beweerd steeds dat ze alle info van hotels krijgen, maar dat moet je dus niet al te serieus nemen blijkt nu wel.

Ik zei dat ik ze niet meer ging mailen, maar heb dat gister toch gedaan! Ik heb alles uitgelegd zoals hierboven qua kamers etc. Ik heb daarnet weliswaar antwoord gehad wat een wonder!
Als gasten een 1 slaapkamervilla boeken, dan sluiten ze 1 slaapkamer en alle villa's hebben een privezwembad.
Zien jullie nou wel dat ik gelijk had!
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 17 Feb 2018 09:44

Re: Iemand wel eens bij Agoda geboekt?

NOGMAALS!!! Het zijn villa's met privezwembad, prive dus! Weet je wat dat is? Staat ook in de boeking dat we een villa hebben met PRIVE zwembad. FYI als je het moet delen is het niet meer prive!
Als het zo is wat jij beweerd wat me sterkt lijkt maken we natuurlijk bezwaar he.

Waar slaat die laatste zin nou op zeg? Ja het wordt zeker gezellig dat weet ik.Voor dat ene bericht van jouw staat mijn bericht erboven dat ze alleen kamers hebben met privezwembaden.

Lezen! Ik noem je niet gek, ik vraag het me af. Kom op zeg stel je niet aan in het dagelijkse leven is dat heus wel eens aan je gevraagd. Je kan ook overal moeilijk over doen zeg.


Vind jij het nou echt normaal hoe jij reageert op mensen die je proberen te helpen? Echt, dat jij nog DURFT opmerkingen te maken over je schoonfamilie en hoe zij reageren, je bent zo onbeschoft als de neten hier. Je zou je dood moeten schamen. Mensen reageren nog op je, nadat je 800 topics opent over je vakantie en je valt ze allemaal stuk voor stuk aan. Ondankbaar ben je en ontzettend onaardig. Of je nou gelijk hebt of niet, zo praat je niet tegen mensen.
Je probleem gaat nergens over en je problemen zijn vaak niet eens te volgen zo onduidelijk zet je alles neer (en waar maak je je toch altijd druk om?!)

Oh en als je denkt dat ik hier kwam om jou te les te lezen - nee. Ik kwam je eigenlijk advies geven en mijn ervaring met Agoda. Maar zoals je nu weer op mensen reageert heb ik daar helemaal geen zin meer in. Heb geen zin in een sneer van jou omdat ik niet precies zo denk als jij en doe als jij, ik begrijp waarschijnlijk toch alles verkeerd en jij hebt gelijk. Succes met je vakantie.
Afbeelding
Afbeelding
Vorige

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers