Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ervaringen Bugaboo

<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15901

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 07 Feb 2018 08:58

Ervaringen Bugaboo

Wij hadden voooheen een Joolz Day maar deze is niet meer goed genoeg voor een volgende ronde. Nu hebben we een Bugaboo op het oog. Hoe zijn jullie ervaringen daarmee? Ik zie in ieder geval een veel grotere boodschappenmand dan bij de Joolz Day, dat vind ik al een groot pluspunt.

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 07 Feb 2018 09:39

Re: Ervaringen Bugaboo

Wij hebben zelf een Joolz. Voor mijn schoonmoeder hebben we en 2e hands Bugaboo gekocht. Hele fijne wagen alleen vrij laag. Jij bent niet zo groot volgens mij dus dan geen probleem. Ik weet natuurlijk niet hoelang je man is.
⁠♡♡♡
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15901

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 07 Feb 2018 09:42

Re: Ervaringen Bugaboo

Klopt, hij is inderdaad lager. Dat is me weleens opgevallen. Maar mijn haalt de 1,85 ook niet, dus dat is voor ons denk ik niet zo’n probleem. Ik vind het wel een enge stap, was erg tevreden over onze Joolz. Maar niet zoveel zin om er weer de hoofdprijs voor te betalen en hebben nu een mooie refurbished Bugaboo Cameleon gezien.

Mocht iemand hier nog een mooie, nette Joolz in de aanbieding hebben, dan houd ik me overigens aangebevolen :).
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 07 Feb 2018 09:47

Re: Ervaringen Bugaboo

Ik had bij de jongste een bugaboo bee. Dat is meer een buggy, maar je kunt hem met een nestje al vanaf dag 1 gebruiken. Ik vond het een fantastisch ding, wendbaar, met 1 hand te besturen, erg compact op te vouwen. Zelf ben ik ook niet zo groot (1.65), maar mijn man van bijna 1.90 liep er ook prima mee. De duwstang kan vrij hoog gezet worden en ja, verder is het dan wat laag, maar dat vond hij geen enkel probleem.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Shania

Noob

Berichten: 45

Geregistreerd: 17 Jul 2014 18:32

Bericht 07 Feb 2018 09:48

Re: Ervaringen Bugaboo

Wij hebben een bugaboo cameleon en zijn er erg tevreden over. Mijn man is vrij lang maar die loopt er prima achter. De wagen is nu bijna 2 jaar in gebruik en beweegt nog steeds soepel.
Ik lees wel eens dat (lange) mensen de bak te laag vinden, maar hoe vaak haal je je werkelijk kindje in en uit de bak? Ik heb dit nooit als probleem ervaren.
Zeker een aanrader dus :yes: !
<<

Rayna

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 995

Geregistreerd: 23 Feb 2016 21:09

Bericht 07 Feb 2018 09:51

Re: Ervaringen Bugaboo

Ik heb een bugaboo Cameleon 2 en ben er heel tevreden over. Hij is inderdaad wat lager maar als je niet zo groot bent heb je daar geen last van. Het enige nadeel vind ik dat je minder goed bij de boodschappenmand kunt als het wiegje erop zit. Hij rijdt heel soepel en je kunt heel makkelijk de grote wielen naar de voorkant doen als je bijvoorbeeld in het bos loopt.
Wij hebben nu een bugaboo donkey gekocht omdat er straks weinig leeftijdsverschil tussen zit.
<<

ChiQ

Bericht 07 Feb 2018 09:59

Re: Ervaringen Bugaboo

Lady schreef:Klopt, hij is inderdaad lager. Dat is me weleens opgevallen. Maar mijn haalt de 1,85 ook niet, dus dat is voor ons denk ik niet zo’n probleem. Ik vind het wel een enge stap, was erg tevreden over onze Joolz. Maar niet zoveel zin om er weer de hoofdprijs voor te betalen en hebben nu een mooie refurbished Bugaboo Cameleon gezien.

Mocht iemand hier nog een mooie, nette Joolz in de aanbieding hebben, dan houd ik me overigens aangebevolen :).


Heb mijne nog... parrot blue.
<<

Anoniem252

Bericht 07 Feb 2018 10:25

Re: Ervaringen Bugaboo

Kan je je oude kinderwagen niet opknappen met wat nieuwe onderdelen?
<<

Sneeuwwitje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1342

Geregistreerd: 05 Sep 2013 18:33

Bericht 07 Feb 2018 11:33

Re: Ervaringen Bugaboo

Wij hebben bij de eerste een Bugaboo cameleon aangeschaft en deze gaat straks de vierde ronde mee!
De boodschappenmand kom je praktisch niet bij als de wagenbak erop staat, daarna met het buggygedeelte wel.
Zoon 08.2010 Zoon 02.2013
Dochter 03.2016 Zoon 06.2018
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15901

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 07 Feb 2018 12:20

Re: Ervaringen Bugaboo

Bedankt voor jullie reacties. Ik ben vanochtend in de Babydump geweest en ben toch echt fan van Joolz. Er kwam onverwacht ook nog een hele fijne actie op mijn pad, dus we gaan voor een nieuwe Joolz voor een hele mooie prijs :). Nu nog kiezen tussen twee modellen en de kleur.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 07 Feb 2018 12:26

Re: Ervaringen Bugaboo

Fijn Lady, ik ben ook Joolz fan!
⁠♡♡♡

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers