Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Pijnlijke ovulatie

<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4503

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 04 Nov 2019 13:31

Re: Pijnlijke ovulatie

Oh, wat fijn dat je je even zo goed voelde! Verder geen negatieve bijwerkingen? En dan na deze 2e spuit zou je er blijvend minder last van moeten hebben?

Ik vind het even lastig te bepalen omdat ik sowieso een beetje op zie tegen de winter. Had paar weken geleden wel weer een hele zware week en ben toen zelfs tegen collega's uitgevallen (iets wat ik nooit zou doen). Die collega is toen 's avonds direct naar me toe gekomen toen ik jankend een andere collega opbelde dat het niet goed met me ging.
En nu ben ik ook alweer 3 dagen enorm emotioneel maar ik heb vrijdag ook de hond verloren dus dat heeft ook enorm veel impact. Kijk het nog maar even aan.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8165

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 04 Nov 2019 17:48

Re: Pijnlijke ovulatie

Enige bijwerkingen zijn de opvliegers en slechter slapen maar dat valt echt in het niet bij hoe ik me eerst voelde.

Vervelend zeg dat je je naar zo blijft voelen.
30-04-2017
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4503

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 28 Nov 2019 11:19

Re: Pijnlijke ovulatie

Bluh, ik voel me weer vreselijk. Extreem extreem geirriteerd en agressief. Ik heb niet eens een lontje meer. Wil alleen maar tegen iedereen schreeuwen en dingen kapot maken. Ik vind dit zo'n vreselijk naar gevoel en ik weet gewoon niet hoe ik ermee om moet gaan.
Heb ook nog een soort nekhernia waardoor ik nog meer pijn heb dan anders en ik weet even niet meer hoe ik 't moet doen.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8165

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 28 Nov 2019 13:15

Re: Pijnlijke ovulatie

Kun je het relateren aan hormonen? Of is het gewoon zo?
Als hebben kan relateren zou ik een verwijzing vragen naar de gyneacoloog. Maar sowieso zou ik zal een afspraak maken bij de huisarts lieve Feline
30-04-2017
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4503

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 28 Nov 2019 13:18

Re: Pijnlijke ovulatie

Ik vermoed hormonen ja aangezien ik ook ongelooflijk veel trek heb in chocola (echt opvallend). Ben afgelopen week ook erg down geweest, nu deze aanvallen en dan is er volgende week vermoedelijk niets meer aan de hand en snap ik niet waarom ik zo verdrietig was.

Heb dit vorige keer voorgelegd bij de gyn maar zij zei dat er niets aan te doen is.
<<

Anoniem290

Bericht 10 Dec 2019 15:56

Re: Pijnlijke ovulatie

@Feline, ik moet zeggen dat ik het een beetje herken, wel in mindere mate, maar ik ben ook echt een beetje down en heel erg prikkelbaar. Nou slapen wij ook weinig (door dreumes), maar ik heb echt het gevoel dat mijn hormonen niet oké zijn. Ik ga binnenkort een afspraak maken met de mesoloog. Wie weet heeft die tips/supplementen.

Verder heb ik ook nog steeds elke maand enorm veel last. Het wisselt wel, vorige maand viel het mee, maar nu heb ik inmiddels al 3 dagen veel pijn, en mijn eisprong is pas eind deze week. Al met al is er 1 week in de maand waarin ik weinig tot geen buikpijn en rugpijn heb. Dat vind ik wel erg vervelend. De huisarts zegt dat ik helemaal in orde ben en heeft me doorgestuurd naar de psycholoog, maar die vindt ook dat ik hartstikke gezond gedrag vertoon. Ik weet even niet zo goed waar ik het nu moet zoeken. De pil zie ik ook niet zitten eigenlijk.
Vorige

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers