Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Willem Wever vragen

<<

Anoniem122

Bericht 25 Okt 2013 19:39

Re: Willem Wever vragen

Zou het er mee te maken hebben dat je gapen niet onder controle hebt, terwijl hoesten en krabben wel te sturen is en je daar controle over hebt?
<<

Anoniem 63

Bericht 25 Okt 2013 19:59

Re: Willem Wever vragen

Niet voor iedereen is gapen aanstekelijk. Vooral mensen met een groot inlevingsvermogen, empathie, hebben dit! (overigens wel de meeste mensen dus hoor) Maar waarom het juist met gapen is weet ik eigenlijk niet.
<<

Sushi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 449

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:15

Bericht 25 Okt 2013 20:21

Re: Willem Wever vragen

Ik moet soms al gapen als ik het woord gapen lees. Of als ik iemand hóór gapen. Heel irritant haha.

Leuk topic trouwens!
<<

Discodip

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 217

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:24

Bericht 25 Okt 2013 20:44

Re: Willem Wever vragen

Ik lees het woord gapen en ik moet spontaan gapen. Grappig!
<<

Anoniem205

Bericht 25 Okt 2013 21:48

Re: Willem Wever vragen

Minx schreef:
Angela schreef:
Minx schreef:Waarom bij de ene persoon de zwarte medical tape beter plakt en bij de ander de roze. Het enige verschil is het kleurtje de plakstof is hetzelfde. Daar hebben ze me ook nog steeds geen duidelijk antwoord op kunnen geven.


Merk je daar echt verschil in bij mensen? Ik heb alle kleurtjes al wel eens gehad maar ik kan niet zeggen dat de ene kleur beter blijft zitten dan de andere.


Ja ik wel, de zwarte hoef je bij mij bv niet op te plakken. Die ligt er echt met een uurtje weer af. Heb het wel eens getest bij iemand, op de ene kuit had ik blauw met geel op de andere kuit roze met oranje. De roze met oranje bleef zitten de blauw/gele liet los, toen daar ook roze/oranje op geplakt en dat bleef zitten. Bij mijn vriend had ik oranje geplakt dat was zo los terwijl blauw en zwart bleven zitten. En idd er zijn ook mensen die weinig verschil merken dus waar dit dan inzit.

Heb zelf het vermoeden dat de kleur in combinatie met de zuurgraad van de huid hier voor zorgt maar zeker weten doe je het niet.


Bij mij blijft zwart ook niet zitten. Roze iets beter en blauw nog beter.. Zo bizar. Blauw eraf trekken doet ook echt super veel pijn....
<<

Angela

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 556

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:26

Bericht 25 Okt 2013 21:53

Re: Willem Wever vragen

Oreo schreef:
Minx schreef:Ja ik wel, de zwarte hoef je bij mij bv niet op te plakken. Die ligt er echt met een uurtje weer af. Heb het wel eens getest bij iemand, op de ene kuit had ik blauw met geel op de andere kuit roze met oranje. De roze met oranje bleef zitten de blauw/gele liet los, toen daar ook roze/oranje op geplakt en dat bleef zitten. Bij mijn vriend had ik oranje geplakt dat was zo los terwijl blauw en zwart bleven zitten. En idd er zijn ook mensen die weinig verschil merken dus waar dit dan inzit.

Heb zelf het vermoeden dat de kleur in combinatie met de zuurgraad van de huid hier voor zorgt maar zeker weten doe je het niet.


Bij mij blijft zwart ook niet zitten. Roze iets beter en blauw nog beter.. Zo bizar. Blauw eraf trekken doet ook echt super veel pijn....


Wat bijzonder zeg! Nooit bij stil gestaan dat dat zou kunnen. Het lijkt er dan inderdaad op dat het iets met de kleurstof te maken heeft in combinatie met de huid/zuurgraad.

Ik krijg tegenwoordig wel snel een geirriteerde huid van de tape trouwens, dat had ik eerder niet.
Those we loved don't go away, they still walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still loved, still missed, still very dear!
<<

Anoniem205

Bericht 25 Okt 2013 22:25

Re: Willem Wever vragen

Ja, ik krijg jeuk en bultjes van dat tape :-(
<<

Mezzoforte

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 469

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 26 Okt 2013 06:19

Re: Willem Wever vragen

T.a.v. muf ruikende donkere/zwarte was. Ik had hier ook wel eens last van en heb op internet een beetje gezocht naar tips om dit te verhelpen. Een van de tips die ik frequent tegenkwam was een beetje azijn in het vakje van de wasverzachter gooien. Ik heb dit nu een aantal keren gedaan (was zelf eigenlijk ook altijd op lage temperaturen), en dit helpt bij mij in ieder geval goed.
<<

SuperGrover

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 710

Geregistreerd: 10 Sep 2013 23:33

Bericht 26 Okt 2013 22:10

Re: Willem Wever vragen

Hoe ontstaan opvliegers? Ja, hormonen enzo, maar specifiek hoe werkt dat?
<<

Lady starstruck

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1725

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:18

Bericht 29 Okt 2013 20:22

Re: Willem Wever vragen

Ze zitten overal in. En iedereen heeft het er vaak over. Vitamines! Maar ik vraag me af. Hoe zien vitamines eruit? Je kan het niet aanraken. Je ziet ze niet zitten. Is het een onzichtbaar iets? Iemand een idee?
L. 02-03-2016
A. 15-01-2018
♥️♥️
<<

Vajen

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 382

Geregistreerd: 10 Okt 2013 19:00

Bericht 20 Nov 2013 11:29

Re: Willem Wever vragen

Om nog even terug te komen op de muffe donkere was; ik heb zelf wat uitgeprobeerd om donkere was te wassen met wasmiddel voor witte was, ik heb een kort en lang programma op deze manier gedaan. Beide keren rook het niet zo muf als wanneer ik zo'n was met donker wasmiddel zou hebben gewassen. Conclusie voor mij: het ligt aan het wasmiddel (voor zwarte was).
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 20 Nov 2013 11:35

Re: Willem Wever vragen

Hoe kan het dat je mond vele hetere temperaturen kan verdragen dan je handen, terwijl je mond eigenlijk veel gevoeliger is?

Kijk maar eens naar je eten. Als je een heet bord soep neemt, kan je mond het aan. Steek er een vinger in, en hij doet toch écht pijn! Maar je mond is weer veel gevoeliger qua aanrakingen etc.
<<

Anoniem17

Bericht 20 Nov 2013 11:36

Re: Willem Wever vragen

Ik heb juist het idee dat m'n handen veel hetere temperaturen aankan dan m'n mond.. Haha!
<<

Anoniem301

Bericht 20 Nov 2013 14:44

Re: Willem Wever vragen

Elliot schreef:Ik heb juist het idee dat m'n handen veel hetere temperaturen aankan dan m'n mond.. Haha!


Haha ik ook! Ik kan juist niet heet eten, ik eet mijn soep en drink mijn warme dranken lauw tot lauw-warm.
<<

Anoniem66

Bericht 20 Nov 2013 15:43

Re: Willem Wever vragen

Vajen schreef:Om nog even terug te komen op de muffe donkere was; ik heb zelf wat uitgeprobeerd om donkere was te wassen met wasmiddel voor witte was, ik heb een kort en lang programma op deze manier gedaan. Beide keren rook het niet zo muf als wanneer ik zo'n was met donker wasmiddel zou hebben gewassen. Conclusie voor mij: het ligt aan het wasmiddel (voor zwarte was).


Maar hoe kan het dan dat het net zo muf ruikt bij gewone wasmiddel?
<<

Vajen

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 382

Geregistreerd: 10 Okt 2013 19:00

Bericht 20 Nov 2013 16:54

Re: Willem Wever vragen

Luce schreef:
Vajen schreef:Om nog even terug te komen op de muffe donkere was; ik heb zelf wat uitgeprobeerd om donkere was te wassen met wasmiddel voor witte was, ik heb een kort en lang programma op deze manier gedaan. Beide keren rook het niet zo muf als wanneer ik zo'n was met donker wasmiddel zou hebben gewassen. Conclusie voor mij: het ligt aan het wasmiddel (voor zwarte was).


Maar hoe kan het dan dat het net zo muf ruikt bij gewone wasmiddel?

Bedoel je met gewoon wasmiddel die voor witte was? En bedoel je niet ipv net? Want ik schreef juist dat het met wit wasmiddel niet muf ruikt :wink: Hoe dat komt weet ik niet precies, zal met de samenstelling van het wasmiddel te maken hebben gok ik? Of misschien de geur van het wasmiddel?
<<

Anoniem66

Bericht 20 Nov 2013 17:23

Re: Willem Wever vragen

Nee, ik bedoel het zoals het er staat :). Jij zegt dat je denkt dat het aan het wasmiddel ligt omdat het resultaat met wit wasmiddel heel anders is zeg maar. Maar met gewoon wasmiddel ruikt het net zo muf, dus waarom zou het dan aan het zwarte wasmiddel liggen? Dat is mijn vraag :)
<<

Vajen

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 382

Geregistreerd: 10 Okt 2013 19:00

Bericht 20 Nov 2013 17:47

Re: Willem Wever vragen

Ik snap even niet hoe het zit met "met gewoon wasmiddel ruikt het net zo muf", is dat iets wat jij hebt geconstateerd of iets wat ik heb geschreven? Ik heb alleen wit en zwart wasmiddel gebruikt om het zo even te zeggen, voor mijzelf is mijn conclusie dat het aan het zwarte wasmiddel ligt (want iets anders dan wit of zwart gebruik ik niet) maar hoe dat bij jou (of anderen) en de producten die je gebruikt is weet ik niet :)
<<

Anoniem17

Bericht 21 Nov 2013 13:02

Re: Willem Wever vragen

Waarom is het wel geaccepteerd om een groep meisjes aan te spreken met de term 'jongens', maar andersom niet?
<<

Anoniem66

Bericht 21 Nov 2013 13:56

Re: Willem Wever vragen

Oh zo. Met gewoon wasmiddel bedoel ik wasmiddel voor de gekleurde/bonte was. Sorry, niet duidelijk. Dat is wasmiddel wat ik het meeste gebruik. Wit kun je niet voor zwart gebruiken en andersom bijv. Wit kun je beter ook niet voor de bonte was gebruiken. Die voor de bonte was kan eigenlijk overal voor, vandaar dat ik het 'gewoon wasmiddel' noemde.
<<

Nilou

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 368

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:10

Bericht 21 Nov 2013 14:08

Re: Willem Wever vragen

Elliot schreef:Waarom is het wel geaccepteerd om een groep meisjes aan te spreken met de term 'jongens', maar andersom niet?


Haha goede vraag dit!
Zoon van mei 2011
Dochter van juni 2014
<<

Anoniem106

Bericht 21 Nov 2013 16:38

Re: Willem Wever vragen

Waarom wil het ene kind een speen, het andere kind de duim en nog een ander kind geen van beide?

Mijn ouders hebben 5 kleinkinderen en geen van de 5 wilde de speen. 3 ervan zijn wel gaan duimen en de andere 2 dus niks.
<<

Anoniem 52

Bericht 21 Nov 2013 17:23

Re: Willem Wever vragen

Elliot schreef:Waarom is het wel geaccepteerd om een groep meisjes aan te spreken met de term 'jongens', maar andersom niet?


Omdat jongens verbasterd is van jongeren?
<<

Anoniem260

Bericht 21 Nov 2013 21:24

Re: Willem Wever vragen

SoGood schreef:
TukTuk schreef:Ik heb nog een vraag; Waarom zie je de golven niet bewegen als je in een vliegtuig zit? Het zal vast met de snelheid van het vliegtuig te maken hebben, maar ik blijf het toch bizar vinden.


Nou, raar he! Alsof je gewoon naar een blauwe muur met een vast relief aan het kijken bent, ik verbaas me er ook vaak over!
.



Komt dat niet doordat golven 'rollen'? Dus dat het water wel verplaatst, maar het hoge gedeelte van de golf telkens min of meer op dezelfde plek blijft? Kan het niet beter uitleggen dan dit :P
<<

Anoniem122

Bericht 21 Nov 2013 21:39

Re: Willem Wever vragen

Jerry schreef:
SoGood schreef:
TukTuk schreef:Ik heb nog een vraag; Waarom zie je de golven niet bewegen als je in een vliegtuig zit? Het zal vast met de snelheid van het vliegtuig te maken hebben, maar ik blijf het toch bizar vinden.


Nou, raar he! Alsof je gewoon naar een blauwe muur met een vast relief aan het kijken bent, ik verbaas me er ook vaak over!
.



Komt dat niet doordat golven 'rollen'? Dus dat het water wel verplaatst, maar het hoge gedeelte van de golf telkens min of meer op dezelfde plek blijft? Kan het niet beter uitleggen dan dit :P


Maar dan zou je die witte schuimlaag zeg maar toch wel moeten zien bewegen?
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers