Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Cryptocurrency/Bitcoins

<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 01 Feb 2018 23:21

Re: Cryptocurrency/Bitcoins

Wij hebben ook cryptocurrency maar net als bij Marin: wat we konden missen, dus als het misgaat is het jammer. We investeren elke maand 100 dollar extra van ons loon erin.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem245

Bericht 02 Feb 2018 06:51

Re: Cryptocurrency/Bitcoins

Ik heb er vannacht van gedroomd, ik had €100,- ingelegd en ik had ineens €15000 :)

Hoe doen jullie dit? Via een site ofzo? Na mijn droom wil ik ik mij er misschien ook aan wagen.
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2524

Geregistreerd: 02 Jan 2016 15:21

Bericht 02 Feb 2018 07:23

Re: Cryptocurrency/Bitcoins

Ik vraag me af of het nu niet al "te laat" is om in te stappen. Heb me er onvoldoende in verdiept hoor maar heb het idee dat bijvoorbeeld de bitcoin nu dusdanig hoog is, dat nu kopen enkel verlies kan opleveren.
En dat veel van die andere meer onbekende cryptocurrency allemaal het net niet zijn en ook niets zullen worden.

Maar nogmaals, heb me er te weinig in verdiept. Ergens lijkt het me wel interessant om er iets mee te gaan doen, maar heb nu niet dusdanig veel geld "over" dat ik dat risico durf te nemen.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 02 Feb 2018 07:27

Re: Cryptocurrency/Bitcoins

Ik hoorde gisteren op het nieuws dat hij juist erg laag staat nu.
Verder snap ik er de ballen niet van haha
30-04-2017
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 02 Feb 2018 08:15

Re: Cryptocurrency/Bitcoins

Sawadee, dat is nou juist het hele spel. Kopen als ze laag staan en hopen dat ze weer groeien.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 02 Feb 2018 09:10

Re: Cryptocurrency/Bitcoins

Ik vind het wel een interessant thema, op mijn werk heb ik al meerdere lezingen gehad over met name Blockchain en de gevolgen hiervan en ik begin het eindelijk te snappen. Ook bij studenten leeft het heel erg, dus die houden me op de hoogte :wink: Maar ik heb verder niet geïnvesteerd en dat ben ik ook eigenlijk niet van plan. Mijn man en ik hebben het weleens over investeren in het algemeen, maar dan liever in iets duurzaams. Net als Caulfield vind ik de milieu impact van de bitcoin een zeer groot nadeel momenteel.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 02 Feb 2018 09:22

Re: Cryptocurrency/Bitcoins

Ja ik weet niet wat de huidige status is (ik krijg vaak een dagelijks rapport m'n man maar hebben elkaar niet gezien deze week) maar die fluctuatie is juist wat het spannend maakt. Wanneer koop je en wanneer verkoop je. Dat is niet anders dan bij 'gewone' aandelen.
Mijn man heeft daarom in meerdere cryptocurrency geïnvesteerd om zo te kunen wisselen (kopen en verkopen) afhankelijk van hoe het gaat. Hij ziet het inderdaad als verloren geld al had hij laatst wel mooie winst gemaakt op één currency, maar geloof dat daarna die dip weer kwam. Nu is 't geloof ik wel weer redelijk.
Ik vind het wel interessant maar ook zodanig abstract dat ik het haast niet kan begrijpen.
Let's discover the world together.
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:45

Bericht 02 Feb 2018 10:04

Re: Cryptocurrency/Bitcoins

Hier nog een leek hoor.... het lijkt me wel interessant om te doen maar waar en hoe koop je die bitcoins e.d. dan? Is er een site of platform voor?
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Parel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2447

Geregistreerd: 21 Mrt 2015 11:30

Bericht 03 Feb 2018 14:00

Re: Cryptocurrency/Bitcoins

Mijn man legt er elke maand 100 euro in, inmiddels heeft hij er 1500 in zitten geloof ik, dat is ondanks de dip in ieder geval al verdubbeld.

Ik heb er zelf 300 euro in zitten, maar mijn man regelt het voor me. Dat heb ik alleen nu net pas in de dip aangekocht, dus is nog niet gestegen. Ik snap er geen fluit van, maar vind het wel leuk om er een beetje deel van uit te maken ;)
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Spencer