Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Een lief moment....

<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 21 Okt 2013 18:09

Een lief moment....

Vanmorgen hielp de vriend van mijn moeder me met een probleempje, de sleutel van mn scooterslot was afgebroken in het slot, terwijl mn Vespa op slot stond. Dus moesten we ff naar de bouwmarkt om een slijptol te huren. Daar had hij het ineens over 'mijn dochter' toen hij de man daar uitlegde wat de situatie was. Dat vond ik toch wel zo lief!! Hij heeft geen kinderen en dat hij gek op ons is dat wist ik wel, maar hij ziet me dus echt als zijn dochter. Ik had nooit meer gedacht die woorden uit de mond van een man te horen....
Natuurlijk blijft mijn papa gewoon mijn papa, en hij blijft gewoon 'naam vriend', maar toch vond ik het heel bijzonder. Hij heeft zelf ook geen kinderen en daar achteraf spijt van, dus het is eigenlijk best mooi opgelost zo (al zijn we soms wel een beetje lastig) en hij wil ook graag met mijn moeder trouwen :)

Jullie nog mooie of lieve momenten meegemaakt onlangs?

(Oh en het slot is uiteindelijk opengeslepen door een paar bouwvakkers omdat we geen slijptol gehuurd kregen met een accu, vriend had uiteindelijk mijn voorwiel gedemonteerd en toen ben ik mijn charmes in de strijd gaan gooien op de lokale bouwplaats haha)
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 21 Okt 2013 18:38

Re: Een lief moment....

Wat fijn Poppy dat hij zo in jullie gezin past!

Gisteren heeft mijn man tijdens mijn loopwedstrijd drinken geregeld en is naar een plek gerend om het aan te geven (en een stukje mee, zodat ik het kon drinken en afgeven), omdat hij zag dat ik het moeilijk vond :heart:
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 21 Okt 2013 19:02

Re: Een lief moment....

Wat mooi om te lezen dat je dat zo fijn vindt. Ik zou dat persoonlijk nog best moeilijk vinden! Maar wil je niks aanpraten hoor :) lijkt me heel prettig dat je dat zo fijn en mooi kunt vinden.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Zelda

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 675

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:22

Bericht 21 Okt 2013 20:06

Re: Een lief moment....

Wat lief :)
<<

Anoniem 63

Bericht 21 Okt 2013 20:10

Re: Een lief moment....

Lief Poppy en Taeda!

Ik vind mijn man lief, omdat ik besloten heb glutenarm te gaan eten en hij me daar mee helpt, in de zin van dat we anders moeten gaan koken en duurdere dingen aanschaffen, en hij doet er totaal niet moeilijk over (hij kookt altijd).
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 22 Okt 2013 08:40

Re: Een lief moment....

Poppy, heel herkenbaar dat dat goed voelt om te horen. Dat had ik een tijdje terug. Ik hoorde van een goede vriend van het gezin dat de vriend van mijn moeder (de vader van mijn halfbroertjes) ook altijd over mij praat als zijn dochter. Vond ik zo fijn om te horen.

Wat lief Taeda. Kenya, ook super lief. Ik weet van een vriendin wat het inhoudt om glutenvrij te eten en neem m'n petje er voor af.
Insta: je_ei_kwijt
<<

Anoniem 3

Bericht 22 Okt 2013 09:17

Re: Een lief moment....

Wat lief Poppy, lijkt me ook best bijzonder om te horen :) ! Voor jou ook Bliss!
Taeda en Kenya ook erg lief van jullie mannen :) .
<<

Anoniem 48

Bericht 22 Okt 2013 10:28

Re: Een lief moment....

Poppy wat fijn :)
Teada en Kenya wat lief.

Ik vond mijn vriend laatst heel erg lief toen ik op mijn werk last had gehad van agressie. Hij was daar best boos om want iedereen moest van zijn meisje afblijven.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers