Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Musical Awards Gala

<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:49

Bericht 24 Jan 2018 21:43

Musical Awards Gala

Wie kijkt ook?

Wat is jouw favoriete musical? (Niet vanavond op tv, maar in het algemeen dus)
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:49

Bericht 24 Jan 2018 21:48

Re: Musical Awards Gala

Mijnes is ‘Zorro’.
Wauw, wat een spektakel was dat!

‘De kleine blonde dood’ heeft ook grote indruk op me gemaakt, flink wat tranen gelaten tijdens de voorstelling.

‘Miss Saigon’ (de tweede versie, met Jamaï zeg maar), ik wist amper waar het over zou gaan, maar jeetje wat was ik in shock toen Kim op het einde zelfmoord pleegde!

Ik ga nog naar The Full Monty, ben heel benieuwd. Schijnt erg komisch te zijn.

Grootste flop vond ik ‘Pumps & Penalties’ en -hoe-heet-ie-ook-alweer- met die moordende kapper vond ik ook maar vreemd.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 24 Jan 2018 21:51

Re: Musical Awards Gala

Wij kijken nu het Musical Gala, maar zijn wel pas net begonnen, dus lopen achter.

Mijn favoriete musical is Chicago.
Let's discover the world together.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 25 Jan 2018 08:13

Re: Musical Awards Gala

Ik ben ook pas ergens halverwege ingevallen.

Ik vond de speech dat On your feet de ensemble prijs won erg goed. Dat ze de musical droegen. Ik vond die interactie tijdens de musical tussen de hoofdrolspelers en het ensemble super.

Zelf ben ik echt fan van the lion king. Vooral door de muziek denk ik. De musical van Nelson Mandela en Andre Hazes vond ik ook super. Wat minder groot en de eerste vooral minder bekend, maar die vond ik echt indrukwekkend.

Full Monty ga ik binnenkort ook heen. MB. Ben benieuwd. Pumps en Penalties vond ik ook echt heel weinig aan ja.
<<

Anoniem275

Bericht 25 Jan 2018 19:54

Re: Musical Awards Gala

Ik ben de laatste jaren niet veel meer naar musicals geweest, het musical gala en de sing-a-long op de uitmarkt kijk ik wel altijd.
Mijn huizenhoge favoriet is 'next to normal', wauw.. Wat een prachtig verhaal en wat heb ik gelachen, maar ook keihard gehuild..
Miss Saigon vond ik ook prachtig.
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:49

Bericht 25 Jan 2018 20:27

Re: Musical Awards Gala

Next to normal was ook geweldig!
Dat was m’n eerste euhmm hoe zeg je dat... niet happy-de-peppie-zang-dans-spektakel-musical. Heel indrukwekkend en ook wat afgejankt.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 26 Jan 2018 20:20

Re: Musical Awards Gala

Mijn alltime favo is absoluut Tarzan. Ik heb die musical 12 keer gezien, inc 1 keer met mijn moeder via Stichting Ambulance wens.

Verder vind ik het moeilijk om te kiezen. Ben naar veel musicals geweest. Jerseyboys, Hairspray, Sister Act, The Lion King, Marry Poppins, Ciske de Rat, Joseph.. en zo kan ik nog wel even door gaan :P
De laatste tijd staat het helaas op een veel te laag pitje.
Moet me dan ook schamen dat ik nog steeds niet naar Soldaat van Oranje geweest ben...

Ik vond Simone Kleinsma echt een terechte winnares trouwens!
<<

Meg

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1750

Geregistreerd: 20 Sep 2013 10:14

Bericht 26 Jan 2018 21:43

Re: Musical Awards Gala

Ik moet het gala nog terugkijken.

Mijn favoriete musicals zijn The Phantom, Miss Saigon, Jesus Christ Superstar en Les Miserables.

Toevallig net kaartjes voor Cats besteld, maar dat is pas volgend jaar.
🩷 jan '16
💙 nov '18

instagram.com/draag_handgemaakt
<<

Anoniem275

Bericht 27 Jan 2018 19:43

Re: Musical Awards Gala

Lejow schreef:Moet me dan ook schamen dat ik nog steeds niet naar Soldaat van Oranje geweest ben...


Ik val ook in deze categorie..
Iedereen die ik ken is al geweest (of wil niet..) :(
<<

Meg

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1750

Geregistreerd: 20 Sep 2013 10:14

Bericht 27 Jan 2018 20:33

Re: Musical Awards Gala

Wij zijn vorig jaar (eindelijk) geweest. Wel echt een mooie indrukwekkende musical met een prachtig decor. Wat ik alleen echt jammer vond was dat ze zang echt achterbleef. Maar toch vind ik wel echt dat je de musical gezien moet hebben. Wel echt een beleving.
🩷 jan '16
💙 nov '18

instagram.com/draag_handgemaakt
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 27 Jan 2018 20:54

Re: Musical Awards Gala

De mooiste musicals die ik gezien heb zijn: the phantom of the opera, Aida en Soldaat van Oranje.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron