Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


House for sale

<<

Anoniem75

Bericht 04 Feb 2014 20:49

Re: House for sale

Wij hoorde ook niet altijd dezelfde dag iets van de makelaar. Als de kijkers wat later op de middag waren geweest hoorde we pas een dag later iets. Ik zou dan ook morgen tegen 17.00 uur bellen mocht je nog niks hebben gehoord. Hopelijk zit iig DE koper er bij voor jullie!
<<

Anoniem87

Bericht 04 Feb 2014 21:09

Re: House for sale

Hij heeft net gebeld.. Het was een jongen met zijn moeder. Was heel enthousiast, alleen zijn moeder zag weer ergens een plekje wat op lekkage leek. Is het absoluut niet, heb dat ook nooit gezien (achter de gordijnen..). Pfff word er zo moe van, heb weer uren gepoetst vandaag en sowieso 1.5 week de keuken verbouwd en dan weer dit :palm: Ga het wel weer aantippen van het weekend, net gisteren de verf naar beneden gebracht, oh joy..
<<

Anoniem75

Bericht 04 Feb 2014 21:15

Re: House for sale

Klote is dat he. Wij hebben ons ook iedere keer uitgesloofd. Iedere keer de balkonramen nog 's avonds staan te zemen enzo :laughcry:
<<

Anoniem87

Bericht 04 Feb 2014 21:28

Re: House for sale

Ja precies, hier dus ook.. En ook steeds die mensen die uiteindelijk niet zo serieus blijken, kom dan niet kijken. Ze hebben geen idee wat verkopers allemaal doen van tevoren. Zit nu te twijfelen om nog te gaan verven maar ik moet het ook gewoon niet doen, waarschijnlijk zien ze het morgen niet eens en anders is wéér m'n avond weg.
<<

Anoniem75

Bericht 04 Feb 2014 21:36

Re: House for sale

Jep heel herkenbaar! Ik zou het zo laten en anders even de makelaar op de hoogte stellen dat het geen lek is maar gewoon een plekje dat moet worden bij getipt met verf. En dat dat goed komt bij de evt verkoop van het huis. En als dit niks wordt dat je het volgende week een keer opknapt op je gemak.

En anders een beetje verbloemen door de gordijn wat speels neer te hangen ofzo :P
<<

Travel

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 694

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:28

Bericht 05 Feb 2014 09:24

Re: House for sale

Elin : Oow ja dat is zo frusterend! Wij doen ook altijd wat meubels in mijn auto en schuur zodat het allemaal wat groter lijkt. En dan dat gepoets, ramen zemen.....en dan voor niks :confused: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:

Hoop dat ze er misschien toch nog op terugkomen. Je zou je makelaar ook nog naar ze kunnen laten bellen dat hij navaag heeft gedaan en het absoluut geen lekkage is.
https://www.instagram.com/handmade_by_linn/?hl=nl

20 januari 2013 Knuffelkont
14 april 2015 Draakje
24 april 2017 Deugniet
<<

Travel

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 694

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:28

Bericht 05 Feb 2014 09:28

Re: House for sale

hahah ja razz het een en ander verbloemen doen wij ook .
https://www.instagram.com/handmade_by_linn/?hl=nl

20 januari 2013 Knuffelkont
14 april 2015 Draakje
24 april 2017 Deugniet
<<

Anoniem87

Bericht 05 Feb 2014 09:58

Re: House for sale

Travel, das een hele goede! De makelaar gaat natuurlijk sowieso nog nabellen, dus ik zal hem mailen dat hij dat er dan nog ff bij moet zeggen. Ik ga het ook meteen van het weekend verven.

Oja, vraagje: na hoeveel dagen vinden jullie het normaal dat de makelaar een kijker nabelt? Bij mij wachten ze regelmatig 1-1.5 week, ik vind dat best lang, of valt dat wel mee?
<<

Travel

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 694

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:28

Bericht 05 Feb 2014 10:46

Re: House for sale

Elin : ja moet je doen.

Na elke kijker belt mijn makelaar mij gelijk. En dan meestal na 3-5 dagen belt ze de kijker terug om te vragen wat ze wel of niet leuk vinden.

Ook hebben wij pas dubbel glas overal laten zetten en toen heeft ze alle kijkers die ooit geweest zijn terug gebeld om dat te laten weten.
https://www.instagram.com/handmade_by_linn/?hl=nl

20 januari 2013 Knuffelkont
14 april 2015 Draakje
24 april 2017 Deugniet
<<

Travel

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 694

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:28

Bericht 05 Feb 2014 12:01

Re: House for sale

jaaaaa de makelaar belde en het is akkoord! Ze gaat het koopkontrakt opmaken!
als alles getekend is ga ik het pas zeggen en proosten hor ;-)
https://www.instagram.com/handmade_by_linn/?hl=nl

20 januari 2013 Knuffelkont
14 april 2015 Draakje
24 april 2017 Deugniet
<<

Ayla

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1830

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:06

Bericht 05 Feb 2014 12:48

Re: House for sale

Nee Hendriks makelaardij.
<<

Anoniem87

Bericht 05 Feb 2014 12:55

Re: House for sale

Wat fijn Travel! Zal het nou echt door het dubbelglas komen? :)

@ Ayla: Dat is één organisatie met H&vE, dus dat verklaart weer een hoop..
<<

Ayla

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1830

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:06

Bericht 05 Feb 2014 14:45

Re: House for sale

Oh ja inderdaad Elin. Heb gister met mijn vriend even kort gehad over wisselen van makelaar, maar daar zijn we beide ook wat huiverig voor... Wat als we dan weer €1000 weggooien?
<<

Anoniem75

Bericht 05 Feb 2014 14:58

Re: House for sale

Ohh Travel wat ontzettend fijn!!! Gefeliciteerd ik ben echt blij voor jullie!

En ja even huren is natuurlijk even minder maar het is iig verkocht en nu kan je echt gaan rondkijken!
<<

Anoniem22

Bericht 05 Feb 2014 15:57

Re: House for sale

Gefeliciteerd Travel! Hebben jullie zelf al iets op het oog?
<<

Travel

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 694

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:28

Bericht 05 Feb 2014 17:21

Re: House for sale

Ja ik denk toch dat het door het dubbel glas komt. App boven ons staat ook te koop en vraagt 25.000,- meer en is enkel glas. Ben zo blij er weg te kunnen. Elke keer als ik thuis kwam ergerde ik me toch aan de woning.

Nee we hebben nog niks op het oog. En we willen niet op hak op de tak iets gaan kopen dus waarschijnlijk (mocht er in de tussentijd niks komen) gaan we tijdelijk huren. Vind ik ook niet een super plan maar beterder als zomaar iets kopen omdat je MOET.

bedankt allemaal! Nu voor jullie nog kopers meiden!
https://www.instagram.com/handmade_by_linn/?hl=nl

20 januari 2013 Knuffelkont
14 april 2015 Draakje
24 april 2017 Deugniet
<<

Anoniem75

Bericht 05 Feb 2014 17:28

Re: House for sale

Klopt je moet er wel een goed gevoel over hebben en wie weet komt er volgende week wel iets nieuws op de markt en hoef je toch niet te gaan huren.

Weet je al wanneer de nieuwe bewoners er precies in willen?
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 05 Feb 2014 19:23

Re: House for sale

Wat ontzettend fijn Travel!! :D
2012 & 2016
<<

Bronx

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 129

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:05

Bericht 05 Feb 2014 20:00

Re: House for sale

Wat fijn om te lezen dat er toch nog huizen verkocht worden! Wij hebben ons appartement nu 2 maanden te koop staan. Begon mij al een beetje zorgen te maken omdat we nog geen kijkers hebben gehad, maar gelukkig staat sinds vandaag de eerste afspraak gepland voor een bezichtiging. De kijkers komen sowieso volgende week vrijdag langs, maar misschien komen ze morgen al. Even telefoontje van de makelaar afwachten. Toch best spannend!

Bij ons belt de makelaar ons altijd direct na een bezichtiging. Kijkers belt hij ongeveer 3 dagen na de bezichtiging na. Vind anderhalve week best lang!
♡2015
♡2018
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 06 Feb 2014 07:29

Re: House for sale

Elin wat jammer. Dat lijkt me ook erg al dat poetswerk eigenlijk voor niks

Travel, wat fijn!

Hier gisteren eerste gesprek met een makelaar gehad. Is me nu een hoop duidelijk over zijn gang van zaken, geeft me beetje rust. Voor zover mogelijk, want de prijs waarvoor hij t te koop zou willen zetten viel mij tegen :( en ik verwacht dat ex t eerder voor een lager bod weg wil doen want hij wil er natuurlijk vanaf.
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Anoniem87

Bericht 10 Feb 2014 11:55

Re: House for sale

Foto's van de nieuwe keuken staan sinds dit weekend op Funda.. En woensdag weer een kijker! Vermoed dat dit dezelfde als vorige week woensdag is, maar weet het niet zeker.
Zal het dan toch...? :D
<<

Anoniem75

Bericht 10 Feb 2014 12:11

Re: House for sale

Spannend Elin!! Ik duim voor je!!
<<

Anoniem17

Bericht 10 Feb 2014 12:24

Re: House for sale

Wij hebben de knoop doorgehakt en gaan dit voorjaar ons appartement te koop zetten. Nu zit ik me alweer enorm druk te maken om een paar dingen, waarvan ik niet zo goed weet wat ik ermee moet.
Bijvoorbeeld, wij hebben nooit een achterwand laten plaatsen in onze keuken. Ik wist elke keer niet wat ik wilde en we hadden eigenlijk ook niet zoveel geld om iets moois te laten plaatsen. Zullen we dit nou alsnog doen voordat we het te koop zetten, of juist niet zodat de nieuwe bewoners zelf iets (naar eigen smaak) kunnen laten plaatsen?
<<

Anoniem75

Bericht 10 Feb 2014 12:33

Re: House for sale

Heb je geen foto Elliot?

Ik zou de eerste weken eigenlijk helemaal niks veranderen.
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 10 Feb 2014 12:48

Re: House for sale

En evt kijken wat de makelaar zegt
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
VorigeVolgende

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers