Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Niet leerplichtig

<<

Peinture

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1304

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:27

Bericht 24 Jan 2018 12:11

Re: Niet leerplichtig

Parel, zo te lezen hadden jullie het ook heel hard nodig :hug: En dat van die pensioendag wilde ik inderdaad nog even aankaarten. Ik ga gewoon nog 1x bij haar langs, om het gevoel recht te zetten en that's it.

We weten nu nog niet eens of we überhaupt op vakantie kunnen, want we gaan pas als mijn tante daadwerkelijk is overleden. Maar ik heb het inderdaad aangekaart bij de juf, omdat het dan gelijk duidelijk is dat hij een week later dan gepland start. En zij vindt dat echt totaal geen probleem.

Susan, je hebt gelijk. Ik ben heel erg van de duidelijke uitleg, en goed overleg. Maar ik ga dit vanaf nu zeker alleen nog met de juf doen. En dat formulier kopiëren is misschien een goede. En dan mag mijn man het afleveren als hij hem naar school brengt :ja:
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 24 Jan 2018 12:19

Re: Niet leerplichtig

Ik denk dat het uiteindelijk wel goedkomt. Sterkte met je tante!
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 24 Jan 2018 12:33

Re: Niet leerplichtig

Nee precies, ik hoef ook geen formulier in te vullen. Ik heb vorige week gebeld dat ik hem thuis hield. Dikke prima, moet u zeker doen mevrouw! Nu heb ik het met de juf besproken en hoef ik het niet eens meer te melden.
L2014 & H2017
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 24 Jan 2018 13:31

Re: Niet leerplichtig

Hier gaat het wel makkelijk.. in juni zijn we 2 weken in Italië geweest, deze week zitten we in Centerparcs. Ik hoef geen formulier in te vullen. Doorgeven aan juf is voldoende. Ze wensen ons vooral veel plezier.
<<

Anoniem231

Bericht 24 Jan 2018 14:15

Re: Niet leerplichtig

Op onze toekomstige school mag je ook niet met 4jaar zomaar wegblijven. De school heeft gewoon regels en daarmee gaan wij akkoord als wij ze daar aanmelden. Werd ook bij het kennismakingsgesprek duidelijk aangegeven.
Thuisblijven ivm vermoeidheid is met 4 jaar geen probleem, dit mag in uitzonderlijke gevallen ook nog met 5 jaar.
<<

Peinture

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1304

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:27

Bericht 24 Jan 2018 15:21

Re: Niet leerplichtig

Bedankt Susan.

We zien wel hoe het loopt. Als wij (hopelijk) 2x dit jaar op een midweek gaan, dan meld ik hem braaf af via het formulier en ik ga ervan uit dat dat gewoon mag doorgaan. Hij heeft nog nooit de zee gezien, en dat gaat hopelijk dit voorjaar gebeuren :love: Hij maakt sowieso erg weinig mee buitenshuis. Niet erg, maar die keer dat we wat kunnen gaan doen is natuurlijk heel speciaal.
<<

Tiramisu

Kwebbel

Berichten: 450

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:06

Bericht 26 Jan 2018 00:01

Re: Niet leerplichtig

Op de huidige school van mijn dochter zijn vrije dagen grotendeels flexibel, deze kunnen we dus zelf inplannen. Op de vorige school van mijn dochter was bij een dag niet komen mededelen aan de juf voldoende. We zijn ook een keer buiten de schoolvakantie een week naar Lanzarote geweest toen ze 4 was, dit was ook oké, want ze was nog nket leerplichtig. Hiervoor moesten we wel even een formulier invullen.
februari 2012
november 2015
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers