Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Peuterbroekjes

<<

Tommie

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 265

Geregistreerd: 11 Mrt 2014 19:57

Bericht 23 Jan 2018 14:08

Peuterbroekjes

Mijn dochter heeft een kledingprobleem.

Ze heeft maat 92, draagt geen luier, heeft dunne beentjes en billen en een bolle buik.
De broekjes die om haar buik passen zijn vaak nog van de babyafdeling, maar die zijn weer veel te groot bij haar billen. De broekjes van de peuterafdeling zijn dan weer te klein bij haar buik als ze mooi zitten bij haar billen. Ik kijk vooral bij h&m, zara (al helemaal dramapasvormen) en hema.

Hebben jullie tips / ervaring waar ik fatsoenlijke broekjes voor haar kan halen?
<<

Wasmand

Kletskop

Berichten: 528

Geregistreerd: 09 Okt 2013 21:19

Bericht 23 Jan 2018 14:54

Re: Peuterbroekjes

Voor mijn zoon zijn de name-it broeken heel fijn. Ik weet niet of de meiden name-it ook goed zijn.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 23 Jan 2018 14:59

Re: Peuterbroekjes

Zoek je spijkerbroekjes of legging achtige broekjes?
Voor spijkerbroekjes zou ik de echte skinnny's van de Hema aan kunnen raden. Voor legging achtige broekjes evt iemand laten naaien? Als dat nodig is geef maar een gil ;)
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

sophiee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1224

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:24

Bericht 23 Jan 2018 15:02

Re: Peuterbroekjes

Mijn oudste heeft precies dezelfde bouw. Ik slaag voor haar bij de H&M superskinny, Jilly van Shoeby en Noppies. Op dit moment zit ze in de rokjes/jurkjes fase en draagt vooral maillots en leggings. Dat past ook veel beter.
3 dochters van 11, 9 en 7 jaar 🖤
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1955

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 23 Jan 2018 17:46

Re: Peuterbroekjes

Ik kon voor dochter toen goed slagen bij H&M, extra skinny spijkerbroekjes. Zij is ook dun, alleen ook bij de buik. Maar die broeken zaten heel mooi, alleen moest ik ze dan bij de buik zo klein mogelijk maken met het verstelbare elastiek. Dus daar zat volgens mij nog wel ruimte voor iets meer buik.

Zoon heeft ook een bol buikje, maar die is verder ook niet heel slank. Voor hem kan ik bij next direct goed slagen, vooral jeans met stretch erin. Wie weet hebben ze daar ook fijne meisjesbroeken.

Oja, en voor mijn dochter koop ik tegenwoordig extra skinny broeken van name it, weet alleen niet hoe die in kleinere maatjes zijn (dochter heeft al 134). Weer moet ik die maximaal kleiner maken met het elastiek, dus ik denk wel ruimte voor iets meer buik.
<<

Tommie

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 265

Geregistreerd: 11 Mrt 2014 19:57

Bericht 26 Jan 2018 08:45

Re: Peuterbroekjes

Bedankt voor de tips!
Die van H&M extra skinny heeft ze ook, alleen die zitten dus retestrak om haar buik helaas.
Ik heb eergister een stapel broekjes besteld bij kleertjes.com, en er is er 1 van Vingino die perfect past! Gelukkig hadden ze 50% korting, wat een prijzen zeg pff...
<<

Meg

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1753

Geregistreerd: 20 Sep 2013 11:14

Bericht 26 Jan 2018 09:40

Re: Peuterbroekjes

Een skinny van Name-it zit echt perfect bij mijn dochter. Zij heeft ook dunne beentjes, geen kont en en peuterbuik. Broeken vallen qua maat wel vrij klein, maar dit is de enige skibny die ik kan vinden die ook redelijk mooi en strakker om haar benen valt.
🩷 jan '16
💙 nov '18

instagram.com/draag_handgemaakt

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers