Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke kleur keuken bij deze vloer?

<<

Fiebie

Kwebbel

Berichten: 379

Geregistreerd: 18 Sep 2013 20:33

Bericht 21 Okt 2013 16:32

Welke kleur keuken bij deze vloer?

Over 5 weekjes (jeeeej!) krijgen wij de sleutel van ons nieuwe huis! :dance:

Er wordt dan direct de 1e week deze vloer neergelegd http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=GESHTTaJkWo (vooral goed te zien bij 27 seconde! :heart: ) en de vraag is nu; wat gaan we met de keuken doen? Mijn vader is schilder en wil hem met alle liefde voor ons schilderen!

Dit is de keuken nu: *link weggehaald, thanx Jans! :) *
En ik zelf twijfel tussen twee verschillende kleuren grijs of tussen twee verschillende kleuren bruin, hoewel ik die laatste eigenlijk niet zo een mooie kleur vind. Maar.. we willen ook een nieuwe eethoek gaan kopen en dan worden waarschijnlijk dit de stoeltjes (ook bruin dus!):




Afbeelding





En de eethoek komt wel echt bij de keuken te staan, dus wel fijn als het een beetje 1 geheel is. :)

Wat zou jij doen? Eventuele voorbeelden qua kleur zijn welkom! Mijn vriend droomt overigens al zo ongeveer heel zijn leven over een rode keuken en dat is nu dan natuurlijk ook de ideale mogelijkheid, maar ik betwijfel of dat mooi staat bij de vloer! Verder ben ik ook groot rood fan en zal het mij niet gauw vervelen! Maar ik wil nu vooral gewoon graag een eenheid creëren! En we kunnen er natuurlijk dan ook rode stoelen bij doen, ipv bruine!

Ben benieuwd naar jullie ideeën!
Laatst gewijzigd door Fiebie op 22 Okt 2013 19:33, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 22 Okt 2013 11:46

Re: Welke kleur keuken bij deze vloer?

Persoonlijk vind ik grijs er niet zo mooi bij, omdat de vloer een bruinige tint heeft. Ik zou zelf niet kiezen voor een helemaal rode keuken, het lijkt me zo heftig. Dan zou ik er eerder voor kiezen om de stoelen in het rood te doen, en dus die lichtbruinige vloer, en de keuken dan neutraal verven, roomwit bijvoorbeeld. (ikzelf zou het rood helemaal weglaten of het meer in de accessoires zoeken, maar dat is mijn smaak)
<<

Anoniem186

Bericht 22 Okt 2013 12:02

Re: Welke kleur keuken bij deze vloer?

Ik kan even geen filmpjes kijken. Maar ik wilde wel zeggen dat je adres nu online staat. Ik weet niet of je dat in de gaten had en het erg vindt, maar ik wilde het toch even zeggen.
<<

Anoniem33

Bericht 22 Okt 2013 12:32

Re: Welke kleur keuken bij deze vloer?

Als ik bij de 27sec kijk zie ik ook zeker wel grijs in de vloer. Zelf zou ik voor lichtgrijs kiezen maar er dan ook grijze stoelen bij doen. Kies je echt voor bruine stoelen, zou ik voor roomwitte keuken gaan.
<<

Fayebella

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 774

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:57

Bericht 22 Okt 2013 13:39

Re: Welke kleur keuken bij deze vloer?

Mooie vloer!

Op zich vind ik het idee van rode stoelen wel er leuk. Maar ik zou dan de keuken witter maken. Maar met rode stoelen, vind ik ook dat je iets rood terug moeten laten komen in je woonkamer. Anders zou ik voor bruine stoelen kiezen, met evengoed een witte keuken. Een rode keuken zou ik niet doen.
<<

Fiebie

Kwebbel

Berichten: 379

Geregistreerd: 18 Sep 2013 20:33

Bericht 22 Okt 2013 19:37

Re: Welke kleur keuken bij deze vloer?

Dank jullie wel voor jullie reacties! Gisteren van een kennis nog wat fotos van haar gepimpte keuken gekregen en die is licht met donkergrijs en ook heeeel erg gaaf! En zoals Pien al zei; er zitten ook best wat grijs tinten in de vloer zelf inderdaad dus waarschijnlijk wordt het een lichtrijze keuken op de bewegende delen (die nu dus lichtgeel waren) en donker grijs op de niet bewegende delen! En dan worden het waarschijnlijk ook grijze of antraciet kleurige stoelen en bijkleurden tafel en bank!! Dank jullie wel voor jullie mening! Ik zelf vind rood niet verkeerd, (mooi rood vinnik niet lelijk!) maar toch staat het me nu tegen!

Dit is haar keuken, erg gaaf, as je het mij vraagt! :heart:

Afbeelding
<<

Anoniem17

Bericht 23 Okt 2013 08:04

Re: Welke kleur keuken bij deze vloer?

Wow, hebben zij nou een spiegel als achterwand? Dat vind ik wel errug heftig. Verder vind ik het wel een mooie keuken!
<<

ChiQ

Bericht 23 Okt 2013 08:30

Re: Welke kleur keuken bij deze vloer?

Ik hou van frisse keukens, wit en gebroken wit. Ik zou het niet eens overwegen om een keuken in kleur te nemen. Bleh!
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 23 Okt 2013 08:44

Re: Welke kleur keuken bij deze vloer?

Eens met Chiq.

Vind de grijze keuken van je vriendin ook behoorlijk saai en bedompt ogen. Maar hee, tis niet mijn keuken! :)
Zelf heb ik een spierwitte keuken. Daardoor komt de vloer extra goed uit en oogt het fris.

Let er wel op dat een donkere keuken alleen maar donkerder wordt afhankelijk van de plek in je huis. Zit er een groot raam of tuindeuren in je keuken? Dat maakt nogal een verschil.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anoniem162

Bericht 23 Okt 2013 12:38

Re: Welke kleur keuken bij deze vloer?

Ik heb een donker grijze keuken. 2x al gehad, in het vorige huis stond hij op een lichtere plek (met een raam in de buurt) nu staat de keuken in een hoek vorm met alleen een raam achter je als je staat te koken, ik vind het nu veel te donker. Dus ik zou wel kijken naar waar je keuken staat, of je er daglicht bij hebt of niet.
<<

Anoniem112

Bericht 23 Okt 2013 13:09

Re: Welke kleur keuken bij deze vloer?

Het is toch gewoon een houtenvloer? Daar kan grijs juist heel goed bij, de stoel die je laat zien zou daar ook prima bij kunnen.
Dan worden het allemaal aarde tinten, ik hou er van! Mooi&Warm

Edit: ik zou dan wel voor 1 tint grijs kiezen.
<<

Anoniem112

Bericht 23 Okt 2013 13:12

Re: Welke kleur keuken bij deze vloer?

Vind de foto van de keuken die je laat zien niet zo mooi, ik vind de kleur niet mooi, er zijn mooiere kleuren grijs ;)

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers