Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zwangerschapskleding

<<

Peinture

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1304

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:27

Bericht 21 Okt 2013 17:31

Zwangerschapskleding

Waar hadden jullie leuke en betaalbare zwangerschapskleding vandaan?

Normaal koop ik vaak bij esprit, maar voor die korte tijd vind ik dat te duur.

Ik heb ook nog een mooie jurk nodig voor een bedrijfsfeest van mijn man, die draag ik dan ook met de kerst en oud op nieuw heb ik al besloten.
<<

Anoniem144

Bericht 21 Okt 2013 17:35

Re: Zwangerschapskleding

H&m , C&A, Wehkamp, Prenatal.
<<

Peinture

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1304

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:27

Bericht 21 Okt 2013 17:40

Re: Zwangerschapskleding

Dank je wel voor je antwoord :)

Bij h en m heb ik al besteld maar alles valt daar zo wijd.
Heb daar wel 2 broeken vandaan, 1 is wel fijn en de andere helaas niet :(

Prenatal heb ik ook al op de website gekeken maar ze hebben niet zo veel...

C&A zou nog kunnen, dan ga ik binnenkort maar eens de stad in.
<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 17:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 21 Okt 2013 17:51

Re: Zwangerschapskleding

Marktplaats
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 21 Okt 2013 18:10

Re: Zwangerschapskleding

Queen mum, maar die is ook best wel duur.
Daarnaast Prenatal en H&M.
Maar de meeste kleding zijn gewone kleding die wat ruimer gekocht zijn of ruimer vallen.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anoniem6

Bericht 21 Okt 2013 19:24

Re: Zwangerschapskleding

Noppies, Queenmum, mamalicious, prenatal en h&m maar die laatste vind ik vaak tegenvallen.

Edit: Mocht je misschien interesse hebben in tweedehands zwangerschapskleding. Ik heb nog wat te koop!
Laatst gewijzigd door Anoniem6 op 21 Okt 2013 20:00, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem 82

Bericht 21 Okt 2013 19:37

Re: Zwangerschapskleding

Ik heb dit keer vanalles en nog wat,vooral tweedehands. Vorige zwangerschap kon ik voor een groot deel mijn eigen kleding blijven dragen, was toen zomer en begin herfst hoogzwanger. Maar kon bijvoorbeeld nog een hoop normale tuniekjes en jurkjes aan. Dit keer zal ik de hele winter zwanger zijn, en maar weinig normale kleding kunnen doordragen. Omdat ik dan best veel dingen nodig heb, vond ik het zonde om alles nieuw te kopen.

Heb nu allerlei dingen tweedehands gekocht. O.a. van de merken mamalicious, Miss etam, prenatal, esprit, H&M. En ook wel wat dingetjes nieuw trouwens, vooral H&M.
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3851

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 21 Okt 2013 19:39

Re: Zwangerschapskleding

Ik had een broek van Love2wait, die vond ik fijn! De H&M broeken vond ik ook wel fijn.. nouja 1.

verder had ik veel van Noppies en mamalicious. Ik droeg gewoon normale, langere shirts (basic) met vestjes erover. Je hebt nu overal vesten die gewoon open hangen.
<<

teletascha

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 446

Geregistreerd: 07 Sep 2013 09:00

Bericht 21 Okt 2013 20:37

Re: Zwangerschapskleding

Noppies of esprit. En dan gewoon wachten op de 20% korting bonnen die regelmatig komen.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Peinture

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1304

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:27

Bericht 21 Okt 2013 20:42

Re: Zwangerschapskleding

Dank jullie wel!

Ik draag ook nog mijn eigen kleding, op mijn broeken na, die strakke spijkerbroeken gingen ineens niet meer dicht :D

Ik ga eens rondneuzen op de sites die jullie doorgeven, en anders esprit met korting idd!

Dank je wel penelope! Ik hoorde net van een nichtje dat zij ook nog kleding heeft, eerst daar eens kijken :) Bedankt voor je aanbod.
<<

Anoniem16

Bericht 21 Okt 2013 20:44

Re: Zwangerschapskleding

Ik heb nooit veel zwangerschapskleding gekocht, ik kon beide keren lang mijn eigen kleren aan en daarnaast vond ik het zonde van het geld om heel veel te gaan kopen haha.
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 21 Okt 2013 20:49

Re: Zwangerschapskleding

Basic dingetjes bij de H&M en jurkjes bij Esprit en Mamalicious. Ik zou ook niet teveel kopen qua broeken. Ik moest vanaf 10 weken al zwangerschapsbroeken aan en deze beginnen nu ook aardig strak te zitten nu ik meer aankom. Jurkjes en rokjes gaan waarschijnlijk wel mijn hele zwangerschap mee omdat deze aardig mee rekken. Ik heb wel een positie winterjas gekocht.
<<

Stokstaartje

Kwebbel

Berichten: 363

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:50

Bericht 22 Okt 2013 00:00

Re: Zwangerschapskleding

Miss etam heeft soms ook wel wat leuks. Ik heb daar een positie rokje en felgekleurde broek gekocht
Afbeelding

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers