Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Storm

<<

Jada

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1739

Geregistreerd: 19 Apr 2015 16:48

Bericht 18 Jan 2018 14:53

Re: Storm

Zo naar, één van de doden is hier vlakbij gevallen. Ik ben precies daar een uur voordat het is gebeurd nog langs gereden onderweg van het werk naar huis...
<<

Geel

Bericht 18 Jan 2018 14:57

Re: Storm

Ik was daar ook verontwaardigd over ja. Ramptoeristen van de ergste soort.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11577

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 18 Jan 2018 15:04

Re: Storm

Ik heb ook een hoop bizarre filmpjes idd al gezien. Mijn ex-schoonmoeder stuurde er ook 1 door van een aantal vrachtwagens die daar gekanteld op de brug lagen. Hier zijn er alleen maar 2 pannen van het dak gewaaid. En lijkt het nu idd weer rustig. Hoop dat het huis van mijn vriend ook niet te veel schade heeft. Die woont nl aan het water in Flevoland. Het waait daar dus ook altijd.
2015 💙
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 18 Jan 2018 15:23

Re: Storm

Ik heb er 2,5 uur over gedaan om thuis te komen. Zat constant vast overal en kwam uiteindelijk op Duivendrecht uit, heb daar een uur staan verkleumen want mensen waren letterlijk aan het vechten bij de bus dus die kwam ik niet in. Uiteindelijk waren er 2 mannen bezig een poortje te repareren en toen ik langs liep riep de ene iets over mij tegen de ander en heb ik gewoon maar gevraagd of ze toevallig hierna naar de stad gingen en dus heeft ie me net thuis afgezet :)

Eenmaal thuis belde de buurman door de intercom dat er iets van m'n dak dreigde te waaien dus ben gaan kijken en vervolgens snoeihard onderuit gegaan waardoor ik nu met een dikke knie en blauwe handen zit.
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 18 Jan 2018 16:05

Re: Storm

Hier in Friesland valt het heel erg mee.
2014 2016
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 18 Jan 2018 16:14

Re: Storm

Feline schreef:Ik heb er 2,5 uur over gedaan om thuis te komen. Zat constant vast overal en kwam uiteindelijk op Duivendrecht uit, heb daar een uur staan verkleumen want mensen waren letterlijk aan het vechten bij de bus dus die kwam ik niet in. Uiteindelijk waren er 2 mannen bezig een poortje te repareren en toen ik langs liep riep de ene iets over mij tegen de ander en heb ik gewoon maar gevraagd of ze toevallig hierna naar de stad gingen en dus heeft ie me net thuis afgezet :)

Eenmaal thuis belde de buurman door de intercom dat er iets van m'n dak dreigde te waaien dus ben gaan kijken en vervolgens snoeihard onderuit gegaan waardoor ik nu met een dikke knie en blauwe handen zit.

Huh hoe ging dit dan? Ben je zomaar bij een wildvreemde in de auto gestapt?
Rot dat je onderuit bent gegaan zeg, hopelijk heb je er niet teveel last van.

♥♥
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 18 Jan 2018 16:21

Re: Storm

Ja haha, ik had al een tijdje rond gekeken of er mensen een taxi/uber konden delen met me maar dat lukte niet echt. Ik liep voorbij hen en toen zei de oudere man tegen z'n collega: volgens mij kan dat meisje wel wat hulp gebruiken. Dus toen zei ik: nou, als jullie toevallig naar de stad gaan rijd ik graag mee. Ze waren super aardig en reden in een bedrijfsbus dus had er wel vertrouwen in. Maar ik ben 't wel gewend vanuit het reizen om bij wildvreemde in te stappen, ga gewoon op m'n gevoel af. Maar superlief want hij heeft me gewoon voor de deur afgezet terwijl hij ergens anders moest zijn.
<<

Femm

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1554

Geregistreerd: 17 Jan 2016 11:10

Bericht 18 Jan 2018 16:22

Re: Storm

Ik woon in West Brabant. Vanochtend was het heel hard aan het waaien, overal containers en afval over de straten, schuttingen om, bij vrienden voor een gigantische boom met wortel en al de grond uit. Hier tegenover is een bouwterrein met hekken eromheen die waren ook omgewaaid.

Verder weinig meegekregen. Mijn man was wel om half 11 al weer thuis omdat ze niet konden/mochten werken. Nu is het alweer anderhalf uur amper aan het waaien.
Januari 2012
Augustus 2014
Juli 2016
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 18 Jan 2018 16:24

Re: Storm

Feline schreef:Ja haha, ik had al een tijdje rond gekeken of er mensen een taxi/uber konden delen met me maar dat lukte niet echt. Ik liep voorbij hen en toen zei de oudere man tegen z'n collega: volgens mij kan dat meisje wel wat hulp gebruiken. Dus toen zei ik: nou, als jullie toevallig naar de stad gaan rijd ik graag mee. Ze waren super aardig en reden in een bedrijfsbus dus had er wel vertrouwen in. Maar ik ben 't wel gewend vanuit het reizen om bij wildvreemde in te stappen, ga gewoon op m'n gevoel af. Maar superlief want hij heeft me gewoon voor de deur afgezet terwijl hij ergens anders moest zijn.

Oh wat aardig zeg :) Haha ja ik had wat vraagtekens omdat je er niet bij had gezet wat ze dan over jou zeiden. Ik zag meer een scenario voor me van: "Kijk wat een lekker wijf" en dat jij dan vervolgens om een lift vroeg. Leek me zo gek, haha. Stoer dat je het hebt gevraagd zeg.

♥♥
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 18 Jan 2018 16:55

Re: Storm

Hahahah, die man die was 60+ denk ik. Zijn collega die me naar huis bracht in de 30. Maar we hadden supergezellig gesprek in de auto en zijn relatie was net uit dus hij heeft hoge woonlasten en een kamer over dus in geval van nood kon ik bij hem terecht. Nummer even opgeslagen en hem nog even een berichtje gestuurd om te bedanken en toen kreeg ik echt een heel aardig berichtje terug dat het wel goed gaat komen met me en dat ie me heel charmant en gezellig vond. Heel lief! Vooral in deze periode!
<<

Anoniem304

Bericht 18 Jan 2018 17:13

Re: Storm

Haha volgens mij zouden m'n nekharen echt vol overeind gaan staan als zo'n oude man me stuurde dat hij me heel charmant vond. Of was dat die collega van in de 30? :P
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 18 Jan 2018 17:23

Re: Storm

Hahaha, de mijne ook hoor Cotton! Dit was de jongere! Reden in twee auto's dus heb die oude man niet meer gezien nadat we wegreden bij het station. En ik vond het onwijs lief want ik had in de auto gezegd dat ik het best moeilijk heb met alle afwijzingen die ik de laatste tijd krijg qua werk/woning, dat het best moeilijk is om dan positief over jezelf te blijven denken. Vandaar!
<<

Anoniem304

Bericht 18 Jan 2018 17:24

Re: Storm

Ja dat is dan wel weer leuk en lief inderdaad!
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 18 Jan 2018 17:30

Re: Storm

Klinkt nu wel alsof ik hele zware psychologische gesprekken houd met wildvreemden maar dat valt mee hoor haha. Was luchtiger dan het hier nu staat!
<<

Anoniem304

Bericht 18 Jan 2018 17:31

Re: Storm

Nee joh valt mee, maar ik snap wel dat het je even een boost geeft!
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 18 Jan 2018 17:52

Re: Storm

Ons speelhuisje was tot halverwege de tuin gewaaid, maar verder viel het hier allemaal wel mee.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

NerdChic

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 813

Geregistreerd: 20 Sep 2013 10:49

Bericht 18 Jan 2018 18:00

Re: Storm

Bij ons zijn de zonnepanelen van het dak gewaaid. Ik stond te trillen op mijn benen van het geluid dat het maakte, zag later een deel er van in de tuin liggen. Het andere deel ligt op het tussen dak (ons huis bestaat uit meerdere lagen en de laag er op is steeds wat kleiner waardoor je dan daaromheen dak hebt. Snappen jullie het nog?). Was in ieder geval heel eng en mijn vriend is terug naar huis komen rijden en is het dak nog op gegaan om te voorkomen dat die andere ook in de tuin zouden vallen. Pff wat een dag. Gelukkig verzekerd voor stormschade.
Don't let the fear of striking out keep you from playing the game!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 18 Jan 2018 18:01

Re: Storm

Ik vind het wel tof Feline. Ik merk duidelijk dat je lang op reis bent geweest, hoe makkelijk jij contact maakt. En je bent niet de enige die mee reed met mensen. Ik las net dat er zelfs een hashtag is ontstaan, #stormpoolen, om te carpoolen ivm de storm. Zag ook al iets van een oud collega langskomen.

http://debestesocialmedia.nl/nederlande ... ormpoolen/
Let's discover the world together.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 18 Jan 2018 18:20

Re: Storm

Hee wat leuk Marin! Ja, weet je wat het stomme was.. Ik liep al hun kant op om te peilen wat voor mannen het waren en toen werd het gesprek dus eigenlijk al geopend door hen en was het vrij makkelijk voor mij om erop in te gaan! Overigens heb ik geen twitter dus ik doe het nog op de ouderwetse manier haha
<<

Anoniem282

Bericht 18 Jan 2018 18:24

Re: Storm

Het duurde 7,5 uur voordat ik van A'dam naar Haarlem en weer echt thuis was. :laughcry:
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 18 Jan 2018 18:28

Re: Storm

Wow. Je had naar een ander continent kunnen vliegen in die tijd!

Ik heb vanmiddag na m’n misère die ik al had ook nog een auto geschampt en dus schade gemaakt. En ik had m’n portemonnee niet bij me. En m’n tas viel in een plas en omdat ik die auto schampte was ik te laat op school van m’n oudste. En m’n jongste maar huilen want die had te kort geslapen.

Vnv vroeg naar bed.
#teammaple🍁
<<

Anoniem282

Bericht 18 Jan 2018 18:33

Re: Storm

Ja, echt bizar. Gelukkig trof ik een collega en hadden we werkoverleg in de trein gehouden, zodat het niet volledig loze tijd was.

Zo te lezen had jij ook geen goede dag!
<<

Anoniem288

Bericht 18 Jan 2018 21:31

Re: Storm

.
Laatst gewijzigd door Anoniem288 op 28 Aug 2020 20:10, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem255

Bericht 18 Jan 2018 22:36

Re: Storm

Hier is alleen het hekwerk scheef gewaaid in de voortuin.

Bij de rechter buren is de poort eruit gewaaid en bij de linkerburen is aan 1 kant de volledige schutting omgewaaid.

Wij zijn wel een deurmat en een halve overkapping rijker...
<<

Anoniem306

Bericht 18 Jan 2018 22:48

Re: Storm

's ochtends ondanks de wind toch nog naar de metro kunnen fietsen. Vond het toen al best heftig waaien. 's avonds terug was een eitje, bijna geen wind meer.

Schade hebben wel, maar heel weinig. Bij de buren is het afdakje boven de voordeur er half afgewaaid. Die heeft mijn man eraf gehaald voordat het verdere schade zou geven.

Hier in de buurt valt het wel mee. Hoop takken eraf. Hier en daar een boom om, maar gelukkig gaven die geen schade. Die zijn "goed"neergekomen.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers