Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ja hoor, kan het nog vroeger.

<<

caribbeanlover

Bericht 21 Okt 2013 16:06

Ja hoor, kan het nog vroeger.

Kreeg laatst al een mail mbt kerst.....................WTF! Heb nog niet gereageerd en was dat ook voorlopig niet van plan.Omdat een ander het nu al vraagt ga ik niet er achteraan alleen omdat iemand dat dat nu al vraagt.
Vind de plannen best, maar kom op zeg, het is nog geen eens eind oktober! :thumbdown:
<<

Anoniem185

Bericht 21 Okt 2013 16:08

Re: Ja hoor, kan het nog vroeger.

Bij ons op het werk hangen ook al een aantal werken lijstjes op of we met kerst of met oud en nieuw willen werken. En mijn schoonouders wilden ook al graag weten welke dagen ik bij hun was. Prima, vind het wel fijn als het geregeld is.
<<

Anoniem187

Bericht 21 Okt 2013 16:08

Re: Ja hoor, kan het nog vroeger.

Van je schoonouders? Een e-mail om af te spreken waar en wanneer jullie gourmetten?
<<

caribbeanlover

Bericht 21 Okt 2013 16:11

Re: Ja hoor, kan het nog vroeger.

Schoonzus. Vind het opzich niet erg wat er gegeten wordt. Dat zij er altijd zo vroeg mee komt is elk jaar hetzelfde dus ik had het kunnen verwachten. Ondanks dat ik elke keer zeg dat ik het te vroeg vind en er niet over wil nadenken flikt ze hetzelfde riedeltje elk jaar weer.

Nu voel ik mij zowat ''verplicht'' om aan mijn ouders te vragen hoe en wat alleen omdat iemand zo lollig is om het nu al te vragen. God, heb eens geduld denk ik dan!
<<

Anoniem17

Bericht 21 Okt 2013 16:12

Re: Ja hoor, kan het nog vroeger.

Ik vind het niet extreem vroeg hoor, ik heb mijn ouders en schoonouders ook al uitgenodigd voor een etentje op eerste kerstdag.
<<

Anoniem 3

Bericht 21 Okt 2013 16:13

Re: Ja hoor, kan het nog vroeger.

Ik vind het eigenlijk ook niet erg vroeg.. Wij hebben ook al plannen gemaakt voor eerste kerstdag.
<<

Anoniem187

Bericht 21 Okt 2013 16:14

Re: Ja hoor, kan het nog vroeger.

Wij hebben sinterklaas ook al weken, zo niet al maanden, vast staan. Puur omdat het anders gewoon niet lukt. Kerstmis zullen we ook wel binnen nu en 2 weken plannen.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 21 Okt 2013 16:14

Re: Ja hoor, kan het nog vroeger.

Ook zullen wij binnenkort onze Kerst moeten gaan inplannen. Vriend moet een Kerstdag werken, ik waarschijnlijk ook. Dan nog onze ouders en stiefouders om rekening mee te houden. Dus nee, ik wil het juist altijd vroeg geregeld hebben.

Ik werk momenteel op de kerstafdeling van een warenhuis. Vorige week zijn we begonnen met het opzetten en inrichten. Inmiddels is de verkoop gestart en vinden ontzettend veel klanten het leuk om al te kijken en te kopen. Heerlijke sfeer. I love my job! :cheering: Vind het helemaal niet erg dat het zo vroeg is, want hé, ik kan tenslotte lekker werken.
<<

Anoniem 52

Bericht 21 Okt 2013 16:15

Re: Ja hoor, kan het nog vroeger.

Ik ben al weken m'n Kerstmenu aan 't uitproberen! (En heb niemand horen klagen, toen ze aan de gans zaten met 20 graden zon buiten!)
<<

Anoniem 53

Bericht 21 Okt 2013 16:25

Re: Ja hoor, kan het nog vroeger.

Ik vind dat alleen maar slim om nu al plannen te maken.
<<

Anoniem 47

Bericht 21 Okt 2013 16:26

Re: Ja hoor, kan het nog vroeger.

Ik zou dat ook niet erg vinden. Ik vind het altijd wel fijn als het vast staat.
<<

caribbeanlover

Bericht 21 Okt 2013 16:29

Re: Ja hoor, kan het nog vroeger.

Het maakt me geen reet uit hoe en wat zolang mijn man niet zoals al die jaren alles alleen kan gaan doen.
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 21 Okt 2013 16:35

Re: Ja hoor, kan het nog vroeger.

caribbeanlover schreef:Het maakt me geen reet uit hoe en wat zolang mijn man niet zoals al die jaren alles alleen kan gaan doen.


Daar is hij toch zelf bij? Dat kan hij dan toch aangeven?
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 21 Okt 2013 16:36

Re: Ja hoor, kan het nog vroeger.

Waar gaat het nu om? Om het feit dat je vindt dat er volgens jou zo vroeg Kerst gepland wordt? Of om je man?
<<

Anoniem38

Bericht 21 Okt 2013 17:05

Re: Ja hoor, kan het nog vroeger.

Mijn moeder wilde voor de Pasen al afspraken maken...dus JA het kan nog vroeger!
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 21 Okt 2013 17:09

Re: Ja hoor, kan het nog vroeger.

Of gaat het misschien om je schoonzus?

Weet je dat je eigenlijk best blij mag zijn dat je gevraagd wordt? Hoe vervelend zou het zijn als ze je helemaal niet meer uit zouden nodigen en lekker alles buiten je om zouden plannen.

Mijn moeder vroeg toevallig vorige week of ik 1e kerstdag mee uit eten ging dus zo gek vind ik het niet dat dit nu al gevraagd wordt. Helaas heeft ze dit jaar pech, dit jaar zijn mijn schoonouders 1e kerstdag aan de beurt.
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 21 Okt 2013 17:12

Re: Ja hoor, kan het nog vroeger.

Het kan maar vast geregeld zijn, toch? Hoef je je daar alvast niet meer druk over te maken.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Anoniem331

Bericht 21 Okt 2013 17:21

Re: Ja hoor, kan het nog vroeger.

Tsjah, ik heb afgelopen weekend mijn voorjaarsvakantie en zomervakantie 2014 door moeten geven. Had ik ook nog lang geen zin om over na te denken, maar andere mensen willen wel plannen, dus ik ontkom er niet aan, evenals kerst.
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 21 Okt 2013 17:34

Re: Ja hoor, kan het nog vroeger.

Op het werk zijn ze bij ons ook al over de zomervakantie bezig hoor. De deadline is nu 1 december.
<<

Anoniem331

Bericht 21 Okt 2013 17:41

Re: Ja hoor, kan het nog vroeger.

Bij ons 1 November. Wat men al niet doet voor de vroegboekkorting :(
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8166

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 21 Okt 2013 17:52

Re: Ja hoor, kan het nog vroeger.

Het is idd vroeg maar zo gaat dat nou eenmaal met meerdere mensen afspraken maken.
Ik kan je zelfs de globale kerstplanning van de komende 6jaar geven.
30-04-2017
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 21 Okt 2013 17:57

Re: Ja hoor, kan het nog vroeger.

Ach ja, ik moet nu al beslissen wanneer ik volgend jaar zomervakantie wil. Over vroeg gesproken..
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 21 Okt 2013 18:06

Re: Ja hoor, kan het nog vroeger.

Ik zou er ook geen moeite mee hebben om zulke dingen al te plannen en af te spreken. Dan is het maar geregeld en het meeste kans dat dan iedereen kan e.d.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Anoniem36

Bericht 21 Okt 2013 18:25

Re: Ja hoor, kan het nog vroeger.

Kan toch maar geregeld zijn? Vriend en ik zullen er ook over na moeten denken en dan is het alsnog erg onzeker, omdat we niet weten wanneer hij weer een nieuwe baan zal vinden. Als 'ie bijv per 1 dec in dienst zou gaan bij een nieuw bedrijf kan het best zijn dat 'ie tweede kerstdag moet werken.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 21 Okt 2013 19:43

Re: Ja hoor, kan het nog vroeger.

Wij bespreken dit ook altijd al vroeg. Doordat we aan beide kanten met meerdere stellen zijn, die ook met hun (schoon)familie willen eten, is dit wel zo handig.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
Volgende

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers