Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ja hoor, kan het nog vroeger.

<<

Anoniem26

Bericht 21 Okt 2013 18:49

Re: Ja hoor, kan het nog vroeger.

Ik vind het ook normaal. Hier is er ook al over gesproken. Ook idd al over het doorgeven van de zomervakantie tja.

Maar Cbl als je er nu alweer zo zwaar tegen op kijkt dan ga je toch lekker niet.
<<

Anoniem40

Bericht 21 Okt 2013 18:54

Re: Ja hoor, kan het nog vroeger.

Ik heb vandaag toevallig vrij gevraagd en ik heb al met mijn ouders afgesproken. Ik vind het helemaal niet vroeg, als er veel mensen zijn is het toch handig om dat op tijd af te spreken?
<<

Anoniem 52

Bericht 21 Okt 2013 18:55

Re: Ja hoor, kan het nog vroeger.

Huh valt dit onder persoonlijk? :p
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Berichten: 5452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 16:30

Bericht 21 Okt 2013 19:00

Re: Ja hoor, kan het nog vroeger.

Ja zeker, voor CBL wel.
<<

caribbeanlover

Bericht 21 Okt 2013 19:02

Re: Ja hoor, kan het nog vroeger.

Tangerine schreef:Tsjah, ik heb afgelopen weekend mijn voorjaarsvakantie en zomervakantie 2014 door moeten geven. Had ik ook nog lang geen zin om over na te denken, maar andere mensen willen wel plannen, dus ik ontkom er niet aan, evenals kerst.


Volgens mij mag een werkgever dat niet verwachten van werknemers dat ze nu al hun zomervakantie doorgeven, dat is voor eind januari dacht ik.
<<

caribbeanlover

Bericht 21 Okt 2013 19:04

Re: Ja hoor, kan het nog vroeger.

Jip83 schreef:Mijn moeder wilde voor de Pasen al afspraken maken...dus JA het kan nog vroeger!


Da's helemaal achterlijk zeg!

I love the 90's, Uit eten snap ik wel, daarvoor moet je er best snel bij zijn wil je ergens kunnen eten.
<<

Anoniem331

Bericht 21 Okt 2013 19:05

Re: Ja hoor, kan het nog vroeger.

caribbeanlover schreef:
Tangerine schreef:Tsjah, ik heb afgelopen weekend mijn voorjaarsvakantie en zomervakantie 2014 door moeten geven. Had ik ook nog lang geen zin om over na te denken, maar andere mensen willen wel plannen, dus ik ontkom er niet aan, evenals kerst.


Volgens mij mag een werkgever dat niet verwachten van werknemers dat ze nu al hun zomervakantie doorgeven, dat is voor eind januari dacht ik.



Dat is maar net hoe je werkgever dat vast heeft gelegd. Hier is dat dus voor 1 november. En ach, de schoolvakanties liggen toch al vast, dus een probleem is het niet echt.
<<

Anoniem 52

Bericht 21 Okt 2013 19:05

Re: Ja hoor, kan het nog vroeger.

CBL, waarom is 't nou gelijk weer achterlijk? Wat nou als mensen dat soort zaken gewoon geregeld willen hebben? Of er met veel mensen, veel roosters, veel schema's rekening moet worden gehouden?

Andermans keuzes en beslissingen zijn niet achterlijk, heb een beetje respect, toe.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 21 Okt 2013 19:07

Re: Ja hoor, kan het nog vroeger.

Tis maar waar je je druk om wilt maken...
Het is redelijk normaal om dit soort dingen -evenals zomervakanties- ver van tevoren te regelen, zeker als je met veel mensen bent.

Zo hebben wij elk jaar familieweekend en tijdens dat weekend wordt ook al het weekend voor volgend jaar vastgelegd.
Voor kerst hebben we ook ieder jaar ongeveer dezelfde planning; kerstavond mijn ouders, 1e kerstdag zijn ouders en 2e kerstdag bij ons ivm verjaardag vriend.
Ik vind het wel relaxt dat het vroeg geregeld wordt, hoef ik er tegen die tijd geen drukte om te hebben.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:24

Bericht 21 Okt 2013 19:10

Re: Ja hoor, kan het nog vroeger.

Ik vind het niet heel vroeg. Ik ben er zelf altijd al heel vroeg mee bezig want Kerst is leuk! :D
<<

Anoniem38

Bericht 21 Okt 2013 19:25

Re: Ja hoor, kan het nog vroeger.

Om mijn moeder meteen achterlijk te noemen.... Ja ik vind het ook wel wat vroeg, maar ze wil in een huisje en moet dat nu al reserveren. Aangezien ze met 6 mensen te maken heeft die allemaal werken, sociaal leven en altijd druk zijn...vind ik het niet achterlijk dat ze nu al vraagt of we dat weekend vrij willen houden.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 21 Okt 2013 19:26

Re: Ja hoor, kan het nog vroeger.

Bij ons is het ook al zo goed als geregeld.
Twee kerstdagen, twee schoonfamilies. En m'n schoonzusje heeft natuurlijk ook weer een schoonfamilie en m'n zus heeft een eigen schoonfamilie, dus dat kan best eens een puzzel zijn soms. Goed op tijd beginnen zodat het ontspannen kan.
#teammaple🍁
<<

Nyx

Bericht 21 Okt 2013 19:30

Re: Ja hoor, kan het nog vroeger.

Inmiddels weet ik ook wat ik met kerst ga doen. Ik weet het liever te vroeg dan te laat.
<<

Anoniem16

Bericht 21 Okt 2013 20:03

Re: Ja hoor, kan het nog vroeger.

Ach ja, kerstballen liggen ook alweer maanden in de winkel.

Mijn moeder vroeg er ook al naar, maar omdat iedereen ook nog andere verplichtingen heeft en het anders misschien niet meer lukt om het goed af te spreken.
<<

Anoniem 63

Bericht 21 Okt 2013 20:19

Re: Ja hoor, kan het nog vroeger.

Hier zijn de dagen ook al wel verdeeld, omdat mijn moeder waarschijnlijk een kerstdag moet werken. Dus ja, dan is het wel handig om dat nu al aan te geven.
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 09:40

Bericht 21 Okt 2013 20:21

Re: Ja hoor, kan het nog vroeger.

Ik vind het niet vroeg om nu plannen te maken voor de feestdagen. Wij zijn ook al aan het bekijken met wie we oud en nieuw gaan vieren. Ik vind het handig om dit soort dingen ruim op tijd te weten.
<<

Anoniem79

Bericht 21 Okt 2013 20:26

Re: Ja hoor, kan het nog vroeger.

Ik vind het ook nog vroeg hoor. Ben best verbaasd dat veel van jullie al plannen hebben. Voor mijn gevoel is het nog zo ver weg.
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 09:40

Bericht 21 Okt 2013 20:29

Re: Ja hoor, kan het nog vroeger.

Herfstblaadjes schreef:Ik vind het ook nog vroeg hoor. Ben best verbaasd dat veel van jullie al plannen hebben. Voor mijn gevoel is het nog zo ver weg.


Ik vind dat het juist snel gaat. Ik ga na de feestdagen met zwangerschapsverlof en dat is dus over 10 weken. Het is nu al eind oktober. Over een paar weken sta ik sinterklaas in te halen met mijn neefjes! De tijd gaat voor mijn gevoel zo bizar snel.
<<

Surya

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 996

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Bericht 21 Okt 2013 20:32

Re: Ja hoor, kan het nog vroeger.

Ik vind het niet zo heel vroeg. Ik heb mijn rooster al voor kerst en oud en nieuw.
<<

Anoniem16

Bericht 21 Okt 2013 20:41

Re: Ja hoor, kan het nog vroeger.

Ja nog maar ongeveer twee weken en dan komt Sinterklaas weer! En dan is het ook weer zo kerst.. en Oud en Nieuw..
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 21 Okt 2013 21:21

Re: Ja hoor, kan het nog vroeger.

Burgemeester Nicky schreef:Ja zeker, voor CBL wel.


:lol:
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Anoniem 48

Bericht 21 Okt 2013 21:40

Re: Ja hoor, kan het nog vroeger.

Wij hebben het er vorige week al over gehad. Sterker nog een paar weken daarvoor al.
<<

Aardbei

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 243

Geregistreerd: 03 Sep 2013 09:00

Bericht 22 Okt 2013 08:31

Re: Ja hoor, kan het nog vroeger.

Wij hebben het afgelopen weekend ook al met beide families afgesproken hoor. Aan beide kanten zijn er ook nog mensen die nog rekening moeten houden met (schoon)families dus vergt toch wat planning
Afbeelding
Afbeelding
<<

caribbeanlover

Bericht 22 Okt 2013 08:44

Re: Ja hoor, kan het nog vroeger.

Kijk, het maakt me niet zo heel veel uit wat er gegeten wordt en vaak denk/help ik zelfs mee, maar het gaat mij meer om dat vroege vragen zeker als ik elk jaar tegen haar zeg dat ze zo vroeg ermee is oftewel..............het kwartje wil maar niet vallen en toch vraagt ze het elk jaar weer zo vroeg!
<<

caribbeanlover

Bericht 22 Okt 2013 08:45

Re: Ja hoor, kan het nog vroeger.

Printje schreef:Ja nog maar ongeveer twee weken en dan komt Sinterklaas weer! En dan is het ook weer zo kerst.. en Oud en Nieuw..



Sinterklaas vieren we niet, O & N niet met familie............moet er niet aan denken!
VorigeVolgende

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers