Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Op wie lijkt je kind het meest?

<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 28 Sep 2020 16:43

Re: Op wie lijkt je kind het meest?

Men zegt dat de kinderen het meest op mij lijken. Zelf zie ik dat niet zo. Wel zien we steeds meer dat M erg op mijn zusje lijkt. Leuk is dat! Vooral als ze net wakker worden. Dan hebben ze van die volle dikke lippen.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 28 Sep 2020 19:45

Re: Op wie lijkt je kind het meest?

D. Lijkt heel erg op mij maar gaat wel steeds meer ook op zijn vader lijken vind ik. A is wat meer een mengelmoes, heeft echt van beide wat.
E. Lijkt op mijn vriend.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6682

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 29 Sep 2020 00:24

Re: Op wie lijkt je kind het meest?

Marsy31 schreef:100% mij haha. Mijn man is Arabisch en ik echt Hollands met blauwe ogen, sproeten, blond haar en lichte huid en onze zoon is blond met blauwe ogen! Ongelofelijk maar waar. Mijn man krijgt dus steeds de vraag of het wel echt van hem is, dat is wat minder. Maar ik vind het stiekem leuk dat hij lichte ogen heeft, hopelijk blijft het.


Zo grappig dit weer te lezen. Zoon is nu intussen mengelmoes met zijn blonde krullen (mijn man heeft pikzwarte mini krulletjes, ik stijl lichtblond) en groene ogen (man donkerbruin, ik lichtblauw). Hij neigt nog wel meer naar lichte huid maar hij wordt supersnel bruin dus we zien wel hoe het is na de zomer. Hoop stiekem wel dat zijn blonde haar blijft.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11407

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 29 Sep 2020 09:12

Re: Op wie lijkt je kind het meest?

V is een mix van ons, de bovenkant is van mij en haar neus en mond van mijn man.
S lijkt wel meer op mij als baby, maar haar ogen zijn nog wel blauw dat is van mijn man (of een generatie overgeslagen en van mijn vader).
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 29 Sep 2020 09:26

Re: Op wie lijkt je kind het meest?

E lijkt qua gezicht het meeste op mij. Y lijkt behoorlijk op mijn man, maar krijgt naarmate ze groter wordt ook meer trekjes van mij in haar gezicht, er zijn foto's waar ze precies zo kijkt als ik. Ze wordt denk ik wel wat langer dan ik. E heeft meer mijn haar, Y meer het haar van mijn man. Allebei hebben ze bruine ogen net als mijn man, maar bij E is het wel een beetje groenig, bij Y is het echt donkerbruin. Mijn schoonmoeder komt uit Indonesië en dat kun je aan haar gezicht, vooral de ogen, goed zien.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers