Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kleine drama queens & kings

<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2237

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:50

Bericht 09 Jan 2018 21:06

Re: Kleine drama queens & kings

Romie schreef:Een peuter die ik geregeld onder arm heb moeten nemen terwijl hij hard krijst en zich in alle bochten wurmd omdat hij wel alleen thuis kan blijven als ik zijn broer uit school moet halen. Ook leuk die blikken op het schoolplein van andere moeders. Maar ook wel herkenning van andere ouders!


Haha deze is ook héél herkenbaar. Nee hoor mama ga maar alleen, ik kan wel alleen blijven hoor. Ik doe de deur niet open maken als de bel gaat... en boos dat hij dan is dat hij gewoon mee moet!

Pas geleden werd hij heul boos op het schoolplein, hij vond het te lang duren totdat zijn broer en zus kwamen. Dus jatte hij mijn sleutels, draaide zich om en liep weg, ondertussen roepend dat hij de weg wel wist en vast naar huis ging :palm: Boos dat hij was toen ik hem tegen hield, denk dat het hele dorp het gehoord heeft :laughcry:
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
<<

Patsy

Bericht 09 Jan 2018 21:17

Re: Kleine drama queens & kings

Salome schreef:Whaha Lexi heerlijk.

T wilde vanochtend een peer om 6 uur. Ik zei dat de peer in de tas ging en hij die bij oma op mocht eten.
Blijkbaar had mijn schoonmoeder de peer niet gezien en een banaan gepakt.
Komen net thuis gaat T heel hard huilen. Peeeeer peeeeeer
Echt met pruillipje en alles er op en er aan.
Schil ik de peer uit de tas maar wil hij die niet. Hij wil die van de fruitschaal. Zucht!


Dit is zó herkenbaar.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers