Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kleine drama queens & kings

<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43735

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 08 Jan 2018 22:11

Re: Kleine drama queens & kings

Saga schreef:Ik heb ooit als klein meisje heel hard gehuild omdat mijn ouders een nieuwe auto kochten. Ik vond het zo zielig voor de oude auto, dat we die bij de garage in de steek lieten :laughcry:


Oooh zielig. Dit kan ik me zo goed voorstellen! Mijn zus en ik hadden dit ook zo erg vroeger. Ik heb vorig jaar nog gedag gezegd tegen de auto van m'n man. En ik zeg vakantiehuizen altijd gedag. En zonet zei ik nog tegen m'n man dat ik het zo zielig voor de bijen vind dat we honing eten. Iets te veel empathisch vermogen denk ik.
Let's discover the world together.
<<

Fiwen

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 24 Apr 2014 13:38

Bericht 08 Jan 2018 22:21

Re: Kleine drama queens & kings

S is de laatste tijd echt een mega drama queen. Dit was gistermiddag omdat ik naar de wc moest :eyes:
Afbeelding
Grote meid: 25-08-2010
Kleine meid: 15-09-2016

http://www.juulsoof.nl
Instagram & Facebook: @juulensoof
<<

Cactus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 549

Geregistreerd: 30 Jul 2017 20:57

Bericht 08 Jan 2018 22:21

Re: Kleine drama queens & kings

Haha super herkenbaar!

Wij hebben ook een echte drama king in huis. Op dit moment wil hij alles zelf doen, maar dan ook echt alles! Dus eigenlijk is het de hele dag drama haha.
Maart 2015 - stoer ventje
Februari 2018 - kleine vechter *
April 2019 - onze held
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:39

Bericht 08 Jan 2018 22:23

Re: Kleine drama queens & kings

Onze zoon kan echt een driftkikker zijn.
Hij gaat ook planken of met z'n hoofd tegen de grond bonken als iets niet mag.
Soms gaat hij heel zielig op de grond liggen.

En als iets niet lukt zoals duplo in elkaar klikken begint hij er mee te gooien.

Eten koken gaat ook nooit snel genoeg. Dan wordt hij ook driftig en gaat bij zn stoel staan en roept eten eten eten. Dan zetten we hem er maar in en laten we meekijken bij het koken.

Gelukkig is hij meestal heel makkelijk en lief dus nemen we die buien maar voor lief.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43735

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 08 Jan 2018 22:30

Re: Kleine drama queens & kings

Hahaha Fiwen.
O. Kan ook zo boos worden als hij niet aan de wc borstel of wc pot mag likken. Gek he.
Let's discover the world together.
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 08 Jan 2018 23:27

Re: Kleine drama queens & kings

Mijn zoontje kreeg ooit een driftbui in de AH met alles erop en eraan omdat ik maar 1 pak bietjes pakte. Hij wilde er twee.
Toen had ik ook nog van dat soort principes, nu pak ik dat tweede pak dan gewoon.

Oh en dochter werd van de week boos omdat ze niet in het karretje wilde zitten en letterlijk drie seconde erna werd ze boos omdat ze in het karretje wilde.
Of omdat ze de rits van haar jas ook zelf wilde dicht maken en dat lukt dan niet.
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 08 Jan 2018 23:44

Re: Kleine drama queens & kings

Haha heerlijk en herkenbaar topic.

Marin waarom mag O dat niet? Ik vind dat hoort er gewoon bij :razz: :wink:
2014 2016
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11593

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 09 Jan 2018 00:19

Re: Kleine drama queens & kings

bosjesvrouw schreef:Haha heerlijk en herkenbaar topic.

Marin waarom mag O dat niet? Ik vind dat hoort er gewoon bij :razz: :wink:


Goed voor zn weerstand toch?!
2015 💙
<<

Nan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2513

Geregistreerd: 26 Mei 2016 19:46

Bericht 09 Jan 2018 07:15

Re: Kleine drama queens & kings

J. heeft tegenwoordig een ik-wil-dingen-huiltje. Het klonk vrij dramatisch, dus wij elke keer knuffelen en zoeken of ze pijn had. Ze ging daarvan alleen maar harder huilen. Blijkt dat ze dan de afstandsbediening wil, als we haar oppakken is die natuurlijk nog verder weg.

Dat huiltje begon elke keer tijdens het was opvouwen. Ze heeft echt de pest aan was vouwen. Ik ook, daar niet van, maar zij hoeft er alleen maar bij te liggen.
<<

Anoniem231

Bericht 09 Jan 2018 08:12

Re: Kleine drama queens & kings

Haha wat herkenbaar! Zoon wordt nu gelukkig beter maar dochter begint. Zij kan echt dramatisch op de grond gaan zitten huilen. Laat zich dan voorover op haar handen vallen, gaat weer rechtop zitten, draait een beetje en laat zich dan weer op haar handen vallen. Echt zo leuk! En wij moeten dan proberen om niet te lachen. De reden, ze moet op de grond zitten ipv op onze schoot omdat ze mij krast en hard lacht als ik au zeg.
<<

Romie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1128

Geregistreerd: 02 Sep 2013 13:38

Bericht 09 Jan 2018 09:03

Re: Kleine drama queens & kings

Een peuter die ik geregeld onder arm heb moeten nemen terwijl hij hard krijst en zich in alle bochten wurmd omdat hij wel alleen thuis kan blijven als ik zijn broer uit school moet halen. Ook leuk die blikken op het schoolplein van andere moeders. Maar ook wel herkenning van andere ouders!
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8488

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 09 Jan 2018 09:30

Re: Kleine drama queens & kings

Herkenbaar ja! Al wordt het eigenlijk grappiger als ze iets ouder zijn volgens mij.

Vanochtend ging mijn drama queen los omdat ze niet wilde dat ik haar hertjespyjama verruilde voor een trui.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 09 Jan 2018 10:47

Re: Kleine drama queens & kings

Marin schreef:En zonet zei ik nog tegen m'n man dat ik het zo zielig voor de bijen vind dat we honing eten. Iets te veel empathisch vermogen denk ik.
Of er schuilt een veganist in je. :wink:

Mijn jongste was vanmorgen heel boos toen hij wakker werd omdat ik hem had laten uitslapen en de oudste al beneden was i.p.v. op zijn kamer.
Laatst gewijzigd door Lonely Goatherd op 09 Jan 2018 10:55, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43735

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 09 Jan 2018 10:55

Re: Kleine drama queens & kings

Lonely Goatherd schreef:
Marin schreef:En zonet zei ik nog tegen m'n man dat ik het zo zielig voor de bijen vind dat we honing eten. Iets te veel empathisch vermogen denk ik.
Of er schuilt een veganist in je. :wink:


Die kans is niet zo heel erg groot haha, ik vind het alleen zielig voor de hardwerkende bijen.
Let's discover the world together.
<<

Flore

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 882

Geregistreerd: 09 Jul 2016 13:36

Bericht 09 Jan 2018 11:26

Re: Kleine drama queens & kings

Heerlijk topic dit!

Mijn neefje van ruim 1 kan heel dramatisch jammeren en huilen als hij moet warm eten. Vertikt het soms ook, lippen stijf op elkaar. Zodra er een toetje komt gaat hij glunderen en gaat hij helemaal uit zijn dak, hij gaat nog net niet kwispelen als een hondje. Heerlijk.....
Boys rule!
2018 / 2020
<<

Jada

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1739

Geregistreerd: 19 Apr 2015 16:48

Bericht 09 Jan 2018 11:33

Re: Kleine drama queens & kings

Ooit eens gehad met mijn oppaskindje. Hij vroeg of hij een mandarijn mocht waarop ik zeg dat dat natuurlijk mag en ik strek mijn arm om er één voor hem te pakken en hij stort ter aarde. Huilen en schreeuwen, ik snapte er niks van maar hij was zo aan het huilen en schreeuwen dat ik er ook niet uit kon halen wat mis was. Tien minuten later was de bui over en het bleek dat hij een mandarijn van de fruitschaal van oma wou en niet van deze fruitschaal :laughcry:
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1937

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:18

Bericht 09 Jan 2018 11:49

Re: Kleine drama queens & kings

Flore schreef:Heerlijk topic dit!

Mijn neefje van ruim 1 kan heel dramatisch jammeren en huilen als hij moet warm eten. Vertikt het soms ook, lippen stijf op elkaar. Zodra er een toetje komt gaat hij glunderen en gaat hij helemaal uit zijn dak, hij gaat nog net niet kwispelen als een hondje. Heerlijk.....

Mijn jongste heeft ook zoiets...alleen wat bleek nou... Ze wil haar warme eten niet warm maar koud. En nu eet ze dus heel goed savonds, maar wel koud!

De oudste is om 't minste of geringste boos. Van de reclame die niet snel genoeg weg gaat tussen YouTube filmpjes tot haar zusje die alleen maar dreigt haar kant op te kruipen (en misschien wel speelgoed gaat afpakken). Maar sinds een week (na 100 miljoen keer herhalen dat ik niets doe als zij zo boos wordt) zegt ze elke keer heel zielig: mama helpen, kom helpen alsjeblieft. Hahaha, je zou eigenlijk het toontje moeten horen.
Juli 2015
Maart 2017
<<

Miccie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1064

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:01

Woonplaats: Den Haag

Bericht 09 Jan 2018 12:28

Re: Kleine drama queens & kings

Vanmorgen was het drama dat ze bij de gastouder haar muts af moest doen en haar wantjes niet meer aan mocht.

De laatste tijd is sowieso alles drama waar het woord nee bij komt kijken. Geheel in stijl op de grond gaan liggen.
De fase ik ben 2 en zeg nee komt er aan. Ik ben er al bang voor. :smile:

Helpen met jas aan doen en laarzen aan doen mag hier echt niet meer. Dan gaat ze ook gillend op de grond liggen.
Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem298

Bericht 09 Jan 2018 13:01

Re: Kleine drama queens & kings

Uffe schreef:Ook ZO herkenbaar allemaal! Ik kan niet eens een lijstje maken haha!


Dit inderdaad. Het is echt teveel om op te noemen, alle drama in het leven van mijn peuter :laughcry:
<<

Lexi

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1692

Geregistreerd: 13 Jul 2015 09:12

Bericht 09 Jan 2018 14:13

Re: Kleine drama queens & kings

Mijn dochter is al lang geen peuter meer maar kan wel een enorme drama queen zijn. Van het weekend was ze nog ontzettend boos op me omdat ik wel een spelletje met d'r wilde doen. Ze wil altijd de hele dag door spelletjes doen maar daar heb ik natuurlijk niet altijd zin in of tijd voor. Van het weekend zaten we op de bank en vroeg ze of we een spelletje gingen doen dus ik zei dat dat goed was. Wordt ze helemaal hysterisch boos, gillen, huilen, schreeuwen. Bleek dat ik nee had moeten zeggen omdat ze zelf eigenlijk niet wilde "maar je zegt toch altijd nee" :laughcry:
2010 2012
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3728

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 09 Jan 2018 19:26

Re: Kleine drama queens & kings

Lexi schreef:Mijn dochter is al lang geen peuter meer maar kan wel een enorme drama queen zijn. Van het weekend was ze nog ontzettend boos op me omdat ik wel een spelletje met d'r wilde doen. Ze wil altijd de hele dag door spelletjes doen maar daar heb ik natuurlijk niet altijd zin in of tijd voor. Van het weekend zaten we op de bank en vroeg ze of we een spelletje gingen doen dus ik zei dat dat goed was. Wordt ze helemaal hysterisch boos, gillen, huilen, schreeuwen. Bleek dat ik nee had moeten zeggen omdat ze zelf eigenlijk niet wilde "maar je zegt toch altijd nee" :laughcry:


Ik heb geen kinderen dus geen verhaal helaas. Maar hier moest ik echt hard om lachen haha.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6818

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 09 Jan 2018 21:24

Re: Kleine drama queens & kings

Whaha Lexi heerlijk.

T wilde vanochtend een peer om 6 uur. Ik zei dat de peer in de tas ging en hij die bij oma op mocht eten.
Blijkbaar had mijn schoonmoeder de peer niet gezien en een banaan gepakt.
Komen net thuis gaat T heel hard huilen. Peeeeer peeeeeer
Echt met pruillipje en alles er op en er aan.
Schil ik de peer uit de tas maar wil hij die niet. Hij wil die van de fruitschaal. Zucht!
2016
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25128

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 09 Jan 2018 21:26

Re: Kleine drama queens & kings

Haha, goede verhalen! Denk dat ik m'n lachen in zou moeten houden bij dit soort acties!
❤ 7 juni 2018
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9422

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 09 Jan 2018 21:29

Re: Kleine drama queens & kings

Ooow zo herkenbaar Salome!

Hier vorige week heel de week "mama, pannekoekie eten?" Bak ik op zaterdag pannenkoeken, zegt ze nee geen pannekoekie, ik wil broccoli *zucht*
⁠♡♡♡
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6818

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 09 Jan 2018 21:47

Re: Kleine drama queens & kings

Uffe schreef:Ooow zo herkenbaar Salome!

Hier vorige week heel de week "mama, pannekoekie eten?" Bak ik op zaterdag pannenkoeken, zegt ze nee geen pannekoekie, ik wil broccoli *zucht*


Ja echt hè. Ik laat hem nu dus zelf fruit kiezen en dat helpt wel.
Ook het broodbeleg s ochtends geef ik hem keuze in. Zijn we iig optijd de deur uit :hulde:
En of hij koude of warme melk wil. Dan zegt hij “die piep piep”
En dat is dan de magnetron haha
Jaja, we komen er wel.
2016
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers