Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Gezocht: basic h en m

<<

Anoniem38

Bericht 21 Okt 2013 15:01

Gezocht: basic h en m

Ik kan op de site van h&m de basic lange mouw en extra lang (komt net over de billen) in het zwart. Wie o wie heeft meer evaring met de site en kan het vinden?
<<

Anoniem12

Bericht 21 Okt 2013 15:05

Re: Gezocht: basic h en m

http://www.hm.com/nl/product/10450?article=10450-A

Basic lange mouw. Die extra lang hebben ze niet meer volgens mij.
<<

Anoniem38

Bericht 21 Okt 2013 15:11

Re: Gezocht: basic h en m

Vier weken geleden nog wel in de winkel. Jammer! heb een aantal mouwloze winterjurkjes en leek me fijn om zo'n lang shirt met lange mouw onder te doen!
<<

Anoniem12

Bericht 21 Okt 2013 15:13

Re: Gezocht: basic h en m

Ik kom nooit in de winkel, dus dat weet ik niet, haha!
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 21 Okt 2013 15:22

Re: Gezocht: basic h en m

Kan je er geen dun gebreid vestje of een dunnen blazer over doen? Ikzelf vind een shirt met lange mouwen onder een jurkje geen gezicht, maar dat is een kwestie van smaak.
<<

Anoniem38

Bericht 21 Okt 2013 16:10

Re: Gezocht: basic h en m

Ik vind het wel leuk staan ;)
Laatst gewijzigd door Anoniem38 op 21 Okt 2013 16:46, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 21 Okt 2013 16:20

Re: Gezocht: basic h en m

Ok! Misschien kan je eens bij de Sting kijken, daar hebben ze ook vaak lange basic shirts in allerlei kleuren.
<<

Anoniem38

Bericht 21 Okt 2013 16:45

Re: Gezocht: basic h en m

Thanks! Zal ookecens kijken hoe het met een vestje staat. Dat moet dan weer een lang vest zijn denk ik? Vind het jammer dat dan de accenten op de schouder verdwijnen van het jurkje.
<<

Anoniem133

Bericht 21 Okt 2013 20:17

Re: Gezocht: basic h en m

Ik heb al een aantal lange shirts gehaald bij The Sting, ze hebben ze daar in een paar kleuren (wit, bruin en zwart) hangen, maar volgens de verkoopster komen er binnenkort meer kleuren bij. Verder eens met bovenstaande reacties.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers