Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kapsel 1 jarig meisje

<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 06 Jan 2018 20:00

Re: Kapsel 1 jarig meisje

Ik maak ook vaak een staartje op haar hoofd, vaak wel een pluimpje :smile:
Ik gebruik van die mini elastiekjes, haar haren zijn ZO dun/fijn dat bijna alle elastiekjes te groot zijn.

*
Laatst gewijzigd door Snoes op 08 Jan 2018 03:19, in totaal 1 keer gewijzigd.
2012 & 2016
<<

mevrouw Stemband

Kletskop

Berichten: 554

Geregistreerd: 06 Sep 2013 07:19

Bericht 06 Jan 2018 20:14

Re: Kapsel 1 jarig meisje

Mijn dochter heeft ook van dat dunne piekhaar. Eerst deed ik haar haarbandjes in maar nu het wat langer word ziet dat er niet meer uit, het piekt er dan aan alle kanten uit. Dus ik doe meestal 2 babyspeldjes in, schuin naar achter zeg maar. En tegenwoordig vaak een mini knotje schuin naar achter (dus waar normaal dab die pluim zit) met een speldje ervoor zodat de korte plukjes enigzins blijven zitten
<<

Anoniem231

Bericht 14 Jan 2018 21:10

Re: Kapsel 1 jarig meisje

Sorry dat ik niet meer gereageerd had, heb de foto nog gezien. Bedankt!

Het lukt nu met de tip van 2 speltjes achter elkaar. Waar kopen jullie leuke speltjes/elastiekjes. Hier zie ik vooral roze of met glitters. Bij de action heb ik nu blauwe speltjes gekocht maar hadden de geen elastiekjes.
Wil een keer naar de stad dus zoek tips van welke winkels ik moet kijken. Action en zeeman heb ik al gehad in het dorp.
<<

Anoniem316

Bericht 14 Jan 2018 23:35

Re: Kapsel 1 jarig meisje

Aliexpress ;)
<<

Anoniem231

Bericht 15 Jan 2018 06:07

Re: Kapsel 1 jarig meisje

Oh ja, ga eens zoeken!
<<

Ayla

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1830

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:06

Bericht 15 Jan 2018 11:02

Re: Kapsel 1 jarig meisje

Of zelf maken, met een hoesje erom blijven ze ook super goed zitten.
<<

Anoniem231

Bericht 15 Jan 2018 12:59

Re: Kapsel 1 jarig meisje

Hoe maak je die dan zelf?
<<

Anoniem260

Bericht 15 Jan 2018 13:18

Re: Kapsel 1 jarig meisje

Meneer de Uil schreef:
Sam schreef:En die stoffen is helemaal niks. Dat trekken ze meteen uit. Die beugel of paardenelastiekjes krijgen ze niet uit.


Niet nee? Dat monster van mij trekt gewoon door hoor.....ik weet echt niet wat wij gemaakt hebben, maar als het om haren gaat, laat ze echt niks zitten als ze het niet in wil. Behalve als ze er niet bij kan, maar dan wordt ze echt zwaar sjaggie!

En ik probeerde het vaak zo (beugelelastiekje is dunner dus wat minder palmboom), nu steeds wat vaker een echte staart omdat het weer wat langer is.


Hier trekt S ze ook weleens uit, van die stroeve rubberen dingen. Trekt net zo lang tot ie eruit is, dan heeft ze een elastiekje met haren vast... En dan naar mij 'taatje maken?' Elastiekjes zijn wel een groter succes dan speldjes.
M'n schoonmoeder vind dat ik met haar naar de kapper moet 'om dat haar uit haar ogen weg te knippen', maar zo blijven we bezig. Ik wil juist 'sparen' totdat het allemaal makkelijk naar achter kan en geen pony.
Ik probeer speldjes ook weleens 'stiekem' te doen. Soms werkt dat. Totdat er dan iemand (een cassiere in de winkel ofzo) zegt 'wat een mooi speldje heb jij in je haar'... Jo, bedankt.
<<

Anoniem231

Bericht 15 Jan 2018 14:03

Re: Kapsel 1 jarig meisje

Haha Jerry dat idee hebben wij dus ook. Nu even vervelend maar straks zit het gewoon bij de staart.
<<

Anoniem260

Bericht 15 Jan 2018 15:55

Re: Kapsel 1 jarig meisje

Ik smeer er ook weleens wat Nivea Cream gel in. Wordt t geen plakkaat van en blijft t ook wel wat uit de ogen
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 15 Jan 2018 17:08

Re: Kapsel 1 jarig meisje

Pollepel, ik bestel ze vaak bij stip enzo!
⁠♡♡♡
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 15 Jan 2018 17:13

Re: Kapsel 1 jarig meisje

Haha, Jerry, dat vond ik ook altijd zo irritant als iemand mijn dochter complimenteerde met iets in haar haar.

Mijn zoon wil juist af en toe de speldjes van mijn dochter in zijn haar. Ik denk dat het weer hoog tijd wordt voor de kapper :smile:
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 15 Jan 2018 19:51

Re: Kapsel 1 jarig meisje

Jerry, zijn jouw en S en de mijne niet stiekem dezelfde :palm: . Zooooo vermoeiend soms! Al moet ik zeggen dat het nu endelijk beter gaat. Nu kan ze het alleen niet hebben dat ze staartje niet kan zien in de spiegel...hahahaha
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

mardie

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 442

Geregistreerd: 10 Sep 2013 19:56

Bericht 15 Jan 2018 22:56

Re: Kapsel 1 jarig meisje

Kleine speldjes en van die kleine elastiekjes heb ik gekocht bij de Hema.
De elastiekjes krijgt ze zelf niet uit. De speldjes helaas wel. Vervolgens zwerven die dan overal rond en ben ik binnen no time alles weer kwijt .
April 2012 -juni 2014-september 2016
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 15 Jan 2018 23:04

Re: Kapsel 1 jarig meisje

Toen mijn dochter een jaar was had ze nog heel weinig haar. Toen ze wat meer kreeg deed ik er eigenlijk nooit zoveel mee. Speldjes vond ze niet fijn zitten, of ze raakte ze binnen een uur al kwijt. Pas sinds een paar jaar maak ik knotjes, staartjes en af en toe een vlechtje, speldjes draagt ze nog steeds niet echt.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem260

Bericht 16 Jan 2018 08:01

Re: Kapsel 1 jarig meisje

Meneer de Uil schreef:Jerry, zijn jouw en S en de mijne niet stiekem dezelfde :palm:



Als ze te omschrijven is als “het allerleukste kind ever” zou t zo maar eens kunnen :smile:
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 16 Jan 2018 12:10

Re: Kapsel 1 jarig meisje

Jerry schreef:
Meneer de Uil schreef:Jerry, zijn jouw en S en de mijne niet stiekem dezelfde :palm:



Als ze te omschrijven is als “het allerleukste kind ever” zou t zo maar eens kunnen :smile:


Zeker weten gaat het dan over dezelfde! :razz:
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Anoniem231

Bericht 16 Jan 2018 15:46

Re: Kapsel 1 jarig meisje

Susan schreef:Toen mijn dochter een jaar was had ze nog heel weinig haar. Toen ze wat meer kreeg deed ik er eigenlijk nooit zoveel mee. Speldjes vond ze niet fijn zitten, of ze raakte ze binnen een uur al kwijt. Pas sinds een paar jaar maak ik knotjes, staartjes en af en toe een vlechtje, speldjes draagt ze nog steeds niet echt.


Hier is het echt al een hele bos dus ik moet er echt iets mee anders hangt het in de ogen.
Ik heb iig ook een kam gekocht met aan de achterkant zo'n pin, kan ik de scheiding strakker maken.
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers