Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar baal jij op dit moment van? #3

<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 17 Nov 2018 18:03

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Misschien is het de spanning van de feestdagen die eraan komen?

♥♥
<<

Anoniem281

Bericht 17 Nov 2018 18:08

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Tobias heeft de Sinterklaasintocht gekeken met een emmer op z'n hoofd. Ik denk niet dat hij last heeft van spanningen, maar wellicht de andere forumkindjes wel.
<<

Anoniem315

Bericht 17 Nov 2018 19:26

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Dat speelt vast mee!
<<

Anoniem316

Bericht 17 Nov 2018 21:41

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Hier is L ook een drama op het moment. Alleen maar jammeren als ze iets wil, dwars doen (bijv. niet willen staan, wegrennen), gillen, schreeuwen. Ik vind dit echt wel een lastige fase hoor. Ik ben blij om te lezen dat meer moeders dat hebben en dat het heel normaal is.

Laatst een vrouw in de IKEA ook. L was dwars aan het doen en gilde in eens, 1x. Zegt zo'n oude tang: 'Nou dat kan ook wel wat zachter'. Toen heb ik haar toegesnauwd dat het voor haar hetzelfde geldt en dat ze maar lekker door moest lopen.
<<

caribbeanlover

Bericht 18 Nov 2018 12:54

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Dee schreef:Hier is L ook een drama op het moment. Alleen maar jammeren als ze iets wil, dwars doen (bijv. niet willen staan, wegrennen), gillen, schreeuwen. Ik vind dit echt wel een lastige fase hoor. Ik ben blij om te lezen dat meer moeders dat hebben en dat het heel normaal is.

Laatst een vrouw in de IKEA ook. L was dwars aan het doen en gilde in eens, 1x. Zegt zo'n oude tang: 'Nou dat kan ook wel wat zachter'. Toen heb ik haar toegesnauwd dat het voor haar hetzelfde geldt en dat ze maar lekker door moest lopen.


Hahaha
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 18 Nov 2018 13:40

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ik dacht hier al dat het kwam door snotverkouden zijn, zusje op komst, sinterklaas. Dan weet ze nog niet eens dat we morgen op vakantie gaan. Ze is zo ontzettend aan het uitproberen. Met mijn hormonen erbij is dat echt een slechte combi. "Gelukkig" doet ze het vooral thuis, wat het ook wel weer eens lastig te geloven maakt voor buitenstaanders.
⁠♡♡♡
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 18 Nov 2018 15:09

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Oh, zo herkenbaar allemaal! E. heeft het wel vooral op bekend terrein, dus thuis bij opa en oma of bij de gastouder. En ook vooral als ze moe is. Je kunt er dan ook echt he-le-maal niks mee. Niet afleiden, knuffelen, grapje maken, even uit laten razen.. Echt drama soms.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:06

Bericht 18 Nov 2018 18:53

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Hier ook herkenbaar, maar ik geef de schuld aan het weer.
Ik heb dochter van de weer op haar sandalen meegenomen omdat ik dát de driftbui niet waard vond.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 19 Nov 2018 08:48

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Al die rare peuters!
Hier had Louis een driftbui omdat zn haar de andere kant op moest. Hij heeft een kruin en zn haar zit vooral naar de rechterkant maar het moest naar links en hij streek het steeds terug terwijl hij in de autospiegel keek en werd helemaal gek. (Ik snap zn frustratie ergens wel, ik sta ook vaak genoeg te krijsen als ik m’n haar doe)
#teammaple🍁
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 19 Nov 2018 10:29

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Urban Naked schreef:Al die rare peuters!
Hier had Louis een driftbui omdat zn haar de andere kant op moest. Hij heeft een kruin en zn haar zit vooral naar de rechterkant maar het moest naar links en hij streek het steeds terug terwijl hij in de autospiegel keek en werd helemaal gek. (Ik snap zn frustratie ergens wel, ik sta ook vaak genoeg te krijsen als ik m’n haar doe)

Haha! Arme knul.
<<

Anoniem328

Bericht 19 Nov 2018 10:33

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Urban Naked schreef:Al die rare peuters!
Hier had Louis een driftbui omdat zn haar de andere kant op moest. Hij heeft een kruin en zn haar zit vooral naar de rechterkant maar het moest naar links en hij streek het steeds terug terwijl hij in de autospiegel keek en werd helemaal gek. (Ik snap zn frustratie ergens wel, ik sta ook vaak genoeg te krijsen als ik m’n haar doe)


Dat snap ik dan weer niet met jouw mooie bos haar :smile:

Uffe herkenbaar. Dat anderen het bijna niet willen geloven dat je kind ook echt heel lastig en dwars en 'bloed onder de nagel vandaan halend' kan zijn.
Ik heb het opgegeven. Als ik nu weer eens hoor dat m'n peuter toch zooo makkelijk en zooo meegaand is en dat je er wel 10 van hem kunt hebben, dan hmmm ik een beetje en begin wel over iets anders :razz:
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 19 Nov 2018 11:34

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Oh jee, ik verheug me nog niet op die fase geloof ik. :shock:
❤ 7 juni 2018
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 19 Nov 2018 11:43

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ik heb B een keer gefilmd in en dikke driftbui en dat naar een vriendin gestuurd met erbij: 'Dusdit...'
Die had daarvoor ook gewoon géén idee hoe heftig ze kon/kan zijn...
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9454

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 19 Nov 2018 12:24

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Van de dubbele oorontsteking van mijn dochter. Zo zielig.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 19 Nov 2018 12:39

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Wat sneu Burn, beterschap!

Ergens wel fijn trouwens dat de kindjes thuis driftbuien hebben en niet (of minder) bij anderen. Heb gelezen dat dat betekent dat je kind zich thuis veilig voelt en zich daarom durft te laten gaan. Niet dat ik daar tijdens zo'n bui aan denk, haha.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem246

Bericht 19 Nov 2018 19:20

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Mijn man is dan wel geen kind meer, maar thuis heeft hij de ergste driftbuien. Hij voelt zich thuis bij mij, zegt ie. Nou ik heb liever dat hij het buiten de deur doet. :P

Ik heb twee domeinnamen. Ik wil het zo instellen dat je op .nl komt als je 'per ongeluk' .com intoetst en andersom. Het leek zo simpel en de uitleg op de pagina was ook zo simpel, maar nu ligt .nl eruit en is .com in de lucht. Als ik nu niet had gelezen, dan had ik de schuld bij mezelf kunnen leggen, zoals alle andere keren, maar nu ligt het volgens mij echt aan de pagina. Zo moeilijk kan een forward instellen toch niet zijn?
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 19 Nov 2018 19:28

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Je kunt ook niet naar elkaar blijven verwijzen. Als je een verwijzing instelt van .nl naar .com en vercolgens van .com naar .nl krijg je een loop. Die loop is oneindig en daar gaat het dus mis.

Als je je hoofdcontent/ website op je .nl hebt, stel je dus de .com in naar de .nl en de .nl laat je in stand.
<<

Anoniem246

Bericht 19 Nov 2018 19:31

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ga even kijken of dat werkt. Naar elkaar verwijzen is inderdaad niet handig. Heb ik niet eens over nagedacht.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11832

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 20 Nov 2018 07:26

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Dat mijn rug vandaag weer gruwelijke opstart problemen heeft. En doordat het hersteld heb ik meer zenuwpijn uitstralingen. Wat het niet grappiger op maakt. Straks mag ik gelukkig weer een stuk wandelen, meestal helpt dat wel maar baal er nu gewoon van.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11347

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 20 Nov 2018 13:15

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ik ben blij herkenning te lezen wat betreft de peuterbuien. Mijn man en ik dachten al dat onze opvoeding mislukt was. Haar voorbereiden lijkt vooraf te helpen 'Als we thuis zijn gaat de auto uit en de liedjes dus ook' dan zegt ze 'ja, auto uit is liedjes uit'. Zijn we thuis, auto uit, liedjes uit...boos en krijsen. Dan is ze weer boos omdat ze zelf de deur niet kan open maken met de sleutel. Etc. Het hoort erbij, het hoort er bij. Het is een fase, het is een fase, het is een fase,het is een fase,het is een fase,het is een fase,het is een monster,het is een fase,het is een fase,het is een fase.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 20 Nov 2018 13:21

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Misschien helpt het om haar toch een stukje (voor haar idee) regie te geven over de situatie? Dat uit de auto gaan was bij ons soms ook wat lastig, ook omdat het dan best abrupt gaat natuurlijk. We hebben toen afgesproken dat hij altijd het liedje af mag luisteren als hij wil. Da's voor jezelf goed te overzien, en voor kind ook fijn dat het een keuze heeft ofzo. Bij ons werkte dat goed!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11347

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 20 Nov 2018 13:37

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Oh ja vergeten, we luisteren inderdaad het liedje af. Ging van de week ook wel goed hoor. Maar wat het soms triggert, geen idee. Zondag wilde ze niet eten. Nouja, dan niet. Ook niet aan tafel willen zitten. UIteindelijk luid snikkend wilde ze bij mij op schoot, maar niet eten. Toen wilde ze toch wel een sperzieboon van mijn bord en daarna at ze smikkelend haar eigen bordje leeg.
En als het kan en geen kwaad kan dat mag ze haar mening/idee ook doorvoeren, prima om te laten ontwikkelen: ze had laatst een korte broek met maillot aan. Wilde ze haar maillot niet meer aan na het slapen. We gingen niet meer weg en ik had geen zin om worstelend haar maillot aan te doen, dus mocht ze met blote benen naar beneden. Zij blij, ik blij. Zij trots meteen aan papa laten zien toen hij thuis kwam, haha!
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 20 Nov 2018 18:00

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Oh heerlijk ja. L loopt hier ook vrijwel continu half bloot door het huis. Sokken trekt hij standaard uit maar zn broek ook, en na het badderen wil hij geen kleren meer aan. Hij doet maar, ik ben gestopt er iets van te vinden. Alleen als we de deur uitgaan moet hij kleren aan van me maar dan ook alleen omdat ik geen zin heb opvang te fiksen mocht hij ziek worden.
#teammaple🍁
<<

Anoniem246

Bericht 23 Nov 2018 08:38

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ik ben bang dat mijn man mijn laptop uit zijn handen heeft laten kletteren. Hij dacht vast dat de schade meeviel. Maar eh, die vieze dikke kras... :palm: Ik hoorde al iets vallen en toen ik het vroeg, was het niets... Nee, niet als het niet opvalt in het donker... :nopompom:
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 23 Nov 2018 12:30

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

He maar waarom liegt hij daar dan over?
#teammaple🍁
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers