Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vraag aan tweeling mama's

<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2375

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:36

Bericht 02 Jan 2018 21:44

Vraag aan tweeling mama's

Ik ben dus zwanger van een tweeling maar voel me zo onzeker omdat ik zo weinig klachtjes heb.
Je zou toch denken dat je met een hoog hcg beroerd voelt.
Niet dat ik dat nou perse wil en zegt ook niks of het goed blijft gaan of niet maar toch.

Tot nu toe heb ik alleen zere borsten (en dat is de ene dag ook meer dan de andere dag), sinds een paar dagen wat opstart problemen 's ochtends. Beetje weeeig gevoel en ontzettend moe. Lijk wel of ik nu een piek heb wbt moeheid.
En dat was het eigenlijk wel.

Kon de tijd maar vooruit gezet worden en waren die 12 weken zo voorbij.

Hoe voelde jij je tijdens je tweeling zwangerschap?
Laatst gewijzigd door ShallY op 03 Jan 2018 09:31, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem250

Bericht 02 Jan 2018 21:55

Re: Vraag aan tweeling mama's

Gefeliciteerd! Wat een geluk om een tweeling te verwachten. Wel extra spannend en ik kan me je onzekerheid goed voorstellen. Ik begrijp alleen niet goed wat je vraag nu is.
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 04 Okt 2017 08:46

Bericht 02 Jan 2018 22:03

Re: Vraag aan tweeling mama's

HollyGolightly schreef:Gefeliciteerd! Wat een geluk om een tweeling te verwachten. Wel extra spannend en ik kan me je onzekerheid goed voorstellen. Ik begrijp alleen niet goed wat je vraag nu is.

Of je de tijd kunt verzetten!

Wat spannend allemaal, Shally. Ik kan me voorstellen dat je er bepaalde verwachtingen bij hebt, maar het wil denk ik niet zeggen dat het niet goed is als jij je gewoon prima voelt. Iedereen is anders! Maar goed, ik ben geen tweelingmama. Ik hoop voor je dat je gevoelsmatig snel door het eerste trimester bent en dat je vertrouwen groeit, want de tijd verzetten kan ik ook al niet.
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Anoniem250

Bericht 02 Jan 2018 22:14

Re: Vraag aan tweeling mama's

Hoe ver ben je nu? Ik heb ook in het begin extra echo's gehad, omdat ik zo onzeker was.
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2375

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:36

Bericht 03 Jan 2018 09:32

Re: Vraag aan tweeling mama's

HollyGolightly schreef:Hoe ver ben je nu? Ik heb ook in het begin extra echo's gehad, omdat ik zo onzeker was.



7 weken.
Morgen een echo en als het goed is vraag ik of ik nog wel een extra echo mag.
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 03 Jan 2018 10:14

Re: Vraag aan tweeling mama's

Wat ellendig dat wachten.en vertrouwen hebben Shally!

Je mag blij zijn dat je geen klachten hebt. Klachten zijn namelijk ook geen garantie dat het goed zit. Hoe voelde.je je bij de oudste?
⁠♡♡♡
<<

Anoniem294

Bericht 03 Jan 2018 12:31

Re: Vraag aan tweeling mama's

.
Laatst gewijzigd door Anoniem294 op 04 Dec 2020 09:08, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Myloon

Kletskop

Berichten: 897

Geregistreerd: 16 Sep 2013 12:41

Bericht 03 Jan 2018 13:19

Re: Vraag aan tweeling mama's

Gefeliciteerd met je zwangerschap!!
Ik ben helemaal niet ziek geweest tijdens de zwangerschap.
Je onzekerheid snap ik dus goed.
Tijdens je zwangerschap kun je veel echo's verwachten dus dat helpt je misschien ook wel om wat zekerder te worden.
Probeer echt te genieten van deze bijzondere zwangerschap!
20-09-2013 N. & T. Geboren!
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2375

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:36

Bericht 03 Jan 2018 13:50

Re: Vraag aan tweeling mama's

Uffe schreef:Wat ellendig dat wachten.en vertrouwen hebben Shally!

Je mag blij zijn dat je geen klachten hebt. Klachten zijn namelijk ook geen garantie dat het goed zit. Hoe voelde.je je bij de oudste?


Dat weet ik. Bij m'n vorige zwangerschap voelde ik me ook goed..eigenlijk hetzelfde als nu.

Nog 24 uur en dan weten we of het nog steeds goed zit.

En het is niet zozeer dat ik me slecht wil voelen hoor want mag ik m'n handen knijpen als het zo goed blijft gaan. Maar het is denk ik de verwachting van 'hoog hcg dus kan toch niet anders'.
En die stomme miskramen in het verleden hebben ervoor gezorgd dat ik me zo voel..
Hopelijk ga ik meer vertrouwen krijgen.

Bedankt in ieder geval voor jullie antwoorden!

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers