Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Afvaltopic 2020

<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9419

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 08 Apr 2019 20:40

Re: Afvaltopic 2018

Ik vind het zo ellendig maar sinds ik weer aan de pil ben ben ik 3kilo aangekomen. Na mijn bevalling woog ik maar 59 kilo, dat is voor mijn doen echt te weinig, ik was wiebelig en had geen energie (oke ook een combi met een newborn maar mijn baby heeft mij opgegeten tijdens de zwangerschap). Ik mocht dus best dat kerstkransje extra en dat heb ik ook gedaan tijdens mijn verlof.

Nu ben ik 2 maanden terug weer begonnen met de pil en er zit gewoon 3 kilo bij. Die moeten er dus weer af voor de zomer! Hoop dat hier meeschrijven een beetje helpt want jullie zijn allemaal zo goed bezig! Ik heb alleen net weer een zak paaseitjes van het buurmeisje gekocht voor de muziekvereniging....zo komt het nooit goed haha!
⁠♡♡♡
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:10

Bericht 09 Apr 2019 09:55

Re: Afvaltopic 2018

@ Bolus26: Ja mijn lichaam is echt heel vaag bezig want ik had de eisprong én menstruatie tegelijk, naja goed van die 800gr extra is er gelukkig alweer 400gr af :)

@ Whatever: Zo! Dat zijn inderdaad lange dagen! Oh god jaa het station...daar had ik vroeger ook zoveel moeite mee, op de één of andere manier koop je daar heel snel iets tegen het wachten maar ik zou idd wat Marin zegt genoeg (gezond) eten meenemen en dan komt het vast goed!

@ Marin: Hahah dat geloof ik meteen dat je spierpijn hebt! Maar wel blijven bewegen, dan is het eerder over.. ik had altijd als ik even had gezeten en ik stond dan weer op.. oeii niet al te fijn haha! Spaghetti beentjes zeg ik altijd :P Goed dat je de eerste stap hebt gezet! En wat betreft het snaaien tijdens een serie/film heb je waarschijnlijk wel een punt dat ik dat puur uit verveling doe, breien vind ik niks maar ik snap je idee:) Wow dan eten jullie best laat! Wij eten altijd tussen 17.30 & 18.00u wat ik overigens een hele fijne tijd vind maar ik kijk vaak smiddags een serie, in de avond snaaien wij ook niet dus dat scheelt alweer.

@ Geel: Wat fijn dat je niet meer misselijk bent! Net wat Marin zegt is het een gewoonte geworden.. je kan het ook niet meer in huis halen en in plaats daarvan allemaal gezonde dingen zoals wortels/tomaatjes/komkommer etc etc..

@ Uffe: Volgens mij volg ik je niet helemaal want je geeft aan dat je eerst 59kg woog, dat te weinig vond (Dat vind ik ook weinig..) en nu ben je 3kg zwaarder en moet dat er weer af?
Wat als het lukt
<<

Anoniem304

Bericht 09 Apr 2019 11:59

Re: Afvaltopic 2018

Nou extreem de griep hebben helpt ook mee. Ik ben nog niet zo licht geweest sinds dat G er is, ghehe.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 09 Apr 2019 13:15

Re: Afvaltopic 2018

Oh dat is ook niet fijn Cotton. Beterschap! Wel fijn voor de kilo's maar ja liever niet zo.

Pannetoet, haha ja blijven bewegen is niet zo heel lastig met een peuter. Ik was net even met 'm naar de stad. Een work out op zich. :smile: Maar ben wel blij dat het nu m'n bovenbenen (die squats!) zijn en niet m'n armen die zo'n pijn doen, gezien ik m'n zoontje steeds moet tillen op de arm. Dat wordt nog wat als m'n armen aan de beurt zijn.
Nee haha breien zou ook niks voor mij zijn hoor maar het was het meest beeldende voorbeeld wat ik kon verzinnen. En gewoon een lekkere kop thee/koffie pakken? Zonder iets er bij? Dan heb je toch een soort handeling (telkens een slokje, voordeel van een warme drank dat je het niet in één keer naar binnen klokt), maar geen eten. Ik denk ook maar hardop hoor haha. Alles om maar niet te snaaien :)

Uffe, vervelend dat je door de pil bent aangekomen! Drie kilo eraf moet te doen zijn toch? Paaseitjes mee naar je werk nemen!
Let's discover the world together.
<<

Jada

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1739

Geregistreerd: 19 Apr 2015 16:48

Bericht 09 Apr 2019 21:14

Re: Afvaltopic 2018

Pannetoet ik heb vaak een fidget cube in mijn handen tijdens een film/serie kijken. Misschien is dat ook wat voor jou.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11575

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 10 Apr 2019 15:45

Re: Afvaltopic 2018

Ik ben zo slecht in topics bijhouden. Ik lees wel alle berichten maar dan heb ik weinig te melden en dan reageer ik maar niet.

Nou ja weinig te melden. Gewicht gaat langzaam naar beneden en ik hou het ook prima vol. Helaas heeft Mn spijkerbroek het wel bijna vergeven en de 2 maten kleiner die hier ligt past ook nog niet lekker. Hij wil weer docht maar ik moet niet gaan zitten zeg maar.
2015 💙
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 10 Apr 2019 17:09

Re: Afvaltopic 2018

Goed bezig Minx!

Hier gaat hij ook wel goed, maar erg druk. Ga om 7 de deur uit en ben na zevenen thuis, overdag druk in het ziekenhuis. Lekker veel lopen omdat we steeds in consult moeten door het hele ziekenhuis. Dus weinig snack tijd, zorg dat er aan einde middag nog een banaan of evergreen in mijn tas zit voor de trek op de terugweg.

Ik ben weer op het gewicht van en paar weken geleden, ruim 2,5 eraf sinds startgewicht en <1 kilo verwijderd van eerste doel. Ik ga vrolijk verder op deze manier.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 11 Apr 2019 19:55

Re: Afvaltopic 2018

En toen had ik weer een durum doner EN een hele reep milka op. Ik heb het gedurende de dag te druk om te eten, heel veel crisispatienten vandaag en dan ga ik op de terugweg de mist in, want dan EN al na zevenen EN dan hele dag bijna niets gegeten. Ok. Whats done is done. Ik ga straks lekker salsa dansen en morgen weer op goeie pad verder.
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:10

Bericht 12 Apr 2019 10:32

Re: Afvaltopic 2018

@ Cotton: Haha toch nog een voordeel aan ziek zijn! Maar verder is dat niet zo leuk, hoe gaat het nu?

@ Marin: Jaa maar been spierpijn is heavy! Tenminste dat vind ik altijd wel.. dat sloopt je gewoon haha. Hoe ging het sporten vrijdag? Nah ik ben niet zo'n warme dranken drinker (leuk woord eigenlijk haha) maar ik heb van de week snoeptomaatjes gegeten, niet zo lekker.. ik ben geen tomaten mens denk ik :palm: Wat wel werkte was een stressballetje (zo'n zacht balletje zeg maar) dus dat is wel fijn!

@ Jada: Ik moest echt even opzoeken wat een fidget cube was haha maar zoiets zou bij mij ook wel werken denk ik :) Ik heb nu zo'n stressballetje, ook wel fijn!

@ Minx: Hartstikke goed toch dat je gewicht nog steeds blijf dalen, fijn! Haha dan laat je die broek toch nog even liggen? Je moet niet in kleding gaan lopen die te klein is want dat zit idd echt niet lekker..

@ Whatever: Ahh ukkeltje! Wel jammer maar hopelijk heb je er wel van genoten:) Super goed van je dat je nu gewoon weer verder gaat! Ik merk bij mijzelf ook dat als ik honger heb dat ik juist dan aan ongezonde dingen denk.. dus genoeg blijven eten :ja:

@ All: Bij mij gaat 'ie best goed. 'Best goed' omdat ik al de hele week zin heb in chocolate chip cookies :palm: tot nu toe nog steeds weten te weerstaan haha maar fijn is anders. Sporten ging deze week wel lekker op gisteren na want ik had zo vreselijk veel been spierpijn van woensdag dat dat mij gewoon echt in de weg zat.. en oja ik had nieuwe sportschoenen aan die helemaal niet lekker zitten dus die ga ik terug brengen, vraag mij alleen af of dat niet gek/vies is omdat ik ze 1x aan gehad heb of zouden dat wel meer mensen doen?
Wat als het lukt
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11575

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 12 Apr 2019 11:00

Re: Afvaltopic 2018

Whatever, lastig lijkt me dat zulke lange dagen. Ik heb in mijn auto altijd een noodpakket liggen zodat ik in ieder geval niet naar iets fouts grijp als ik na een dag zin in iets heb. Ik ben ook echt veel aan het mealpreppen. Nog even wachten voor de ladeblokken er zijn en dan wordt het nog makkelijker. De ladeblokken moesten nog besteld worden omdat dat echt persoonlijk was of je dat wilde of niet. Wel grappig is dat de vrouwen de voorkeur hadden voor wel een ladeblok en de mannen het niet zo nodig vonden.

Pannetoet lastig he die cravings. Ik geef er meestal maar aan toe als het lang aanhoudt. Ik zeg dan tegen mijn vriend dat ik er heel veel zin in heb en ik eet het dan in zijn bijzijn. Direct een mooie rem. Het is echt wat hierboven al staat ik eet nu alleen nog dingen die ik echt durf te vertellen.

Bijkomend nadeel aan het afvallen is dat mijn vriend inmiddels ook 2kg is afgevallen en eigenlijk vind ik dat niet zo tof. De zomer komt er weer aan dan gaat hij weer meer fietsen. En dan wordt hij echt te dun. Al werkt het voor mij wel echt heel fijn. Mijn exen waren ook allemaal wat te zwaar en op de een of andere manier was het dan toch lastiger om het vol te houden.

Edit: net de broek weer even aangetrokken en ik denk dat hij over 1 a 2 weken echt weer lekker zit. Dus tot die tijd even zonder jeans. :banaan:
2015 💙
<<

Linvi

Bericht 13 Apr 2019 10:29

Re: Afvaltopic 2018

Dames, ik heb een vraag. Of eigenlijk meer tips/adviezen nodig.

Ik ben al een tijdje streng met eten en tussendoortjes. Het werpt zn vruchten af. Kilo's gaan er vrij makkelijk af.
Echter raak ik mn fantasie een beetje kwijt in gezonde maaltijden die ook voor man en kids aantrekkelijk zijn.

Ik eet veel groentes, altijd vers, eet heel graag aardappels, (patat) pasta of wraps. (Al weet ik dat aardappels en pasta beperkt gegeten moeten worden) Ik eet vlees en vis met mate. Ben gek op noten! En ook op champignonnen.

Hebben jullie tips, lekkere lunches, avondmaaltijden? Die ik of voor mezelf of voor het hele gezin kan bereiden?

Kleine note, ik weiger voor alle dagen dure producten te kopen gewoonweg omdat we dat geld niet hebben.
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:10

Bericht 13 Apr 2019 11:35

Re: Afvaltopic 2018

@ Linvi: Wat goed je dat zo lekker bezig bent en dat je ook al resultaat ziet! Ik varieer niet heel veel maar wat ik zelf als lunch of tussendoor heel lekker vind is:
- Wrap met iets roomkaas, kipfilet of zalm, sla, en twee soorten groenten zoals rode/gele/groene paprika, komkommer, mais etc
- Snack&jacks bbq met zalm/kaas of kipfilet. Ja, dat doe ik erop haha maar geloof mij: te lekker! Ik eet er dan 2/3.
- Bakje/zakje rauwkost van 150gr met heel iets slasaus
- Eiwitreep van Barbell (te koop bij AH) bevat ong 200kcal per reep. Ik eet er 1-2 per week
- Twee gekookte eitjes
- Geklutst ei met kipfilet en tomaat
- Salade (zelfgemaakt) daar kun je eindeloos in variëren
- Klein bakje garnalen (100gr)
- Groenten zoals snoeptomaatjes, komkommer, paprika, worteltjes
- Kvarg (200gr) met 30gr granola
- Kwark met fruit
Noten vind ik ook super lekker maar bevatten wel veel kcal.. Avondeten kan ik je niet bij helpen want ik daar ben ik niet heel selectief in :)
Wat als het lukt
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:58

Bericht 13 Apr 2019 12:43

Re: Afvaltopic 2018

@linvi
Je kunt alle rijstgerechten gewoon maken en dan voor jezelf bloemkoolrijst of quinoa maken.
Verder voor jezelf gewoon de pasta en aardappelen in een kleinere portie opscheppen of helemaal weglaten en aanvullen met groente. Een groente/kippensoep is ook lekker om vooraf te nemen dan hoef je minder van je hoofdgerecht te eten en kan ook als lunch.
Voor de luch maak ik vaak een omelet met groente of een simpele salade met huttekaas.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Anoniem304

Bericht 13 Apr 2019 12:56

Re: Afvaltopic 2018

Bedankt voor de beterschapswensen. Ben gelukkig goed opgeknapt dus nu weer serieus bezig met afvallen.

Of voornamelijk ook gewoon goed eten en op tijd eten, zeker als ok vrij ben. Ik vergeet regelmatig te eten en grijp dan naar koek of snoep als ik trek krijg.
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:58

Bericht 13 Apr 2019 13:07

Re: Afvaltopic 2018

Ook nog een lekkere tip is als je gehaktbal wilt maken (wat normaal best vet is) om dit in de oven te doen. Zelf doe ik het in een cakeblik en giet tussendoor het vet weg. Heerlijk ook koud!
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3493

Geregistreerd: 11 Apr 2017 11:46

Bericht 15 Apr 2019 07:59

Re: Afvaltopic 2018

Zo, had hoop te lezen, alles gezien, zal later even op iedereen persoonlijk reageren! Welkom nieuwe en succes voor de rest...iedereen oké weekend gehad?

Ik druk met nieuwe werk en alle indrukken, dus ben er nu niet zoveel mee bezig. Eet wel gewoon gezond en beweeg wat lukt maar heb energie niet voor nadenken en echt dingen voorbereiden. Maar ik ben gewoon stabiel en is zelfs wat af, dus zit op bijna 23 kg eraf. Fijn dat lichaam gewoon meewerkt haha. Krijg alleen van veel mensen opmerking dat ik moet oppassen niet te dun te worden, maar dat is onzin, zit prima qua gewicht en BMI met lengte & nog wat afvallen is ook geen must meer, stabiel belangrijkste.

Gisteren kwamen ouders op de koffie en heb ik wel lekker plakje cake op.. mjam :)
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 15 Apr 2019 09:52

Re: Afvaltopic 2018

Ik ben vandaag begonnen met intermittent fasting bij wijze van experiment. Eens kijken of dat vol te houden is. Op zich zou ik nu al wel wat lusten, maar ik eet tussen 12.00 en 20.00 uur, dus moet nog even twee uurtjes geduld hebben. Denk dat dit na een paar dagen steeds makkelijker wordt, vooral als ik wat meer afleiding heb (zit nu gewoon thuis).

Linvi, jij bent al supergoed bezig zo te zien!
Whatever, lange dagen maak je zeg! Kan me voorstellen dat het dan lastig is. Misschien een noodpakketje maken zoals Minx ook zei?
Minx, fijn idee om bijna weer in een fijne broek te passen!
❤ 7 juni 2018
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2525

Geregistreerd: 04 Okt 2017 09:46

Bericht 15 Apr 2019 10:00

Re: Afvaltopic 2018

Leuk experiment, Bliss! Ik ben benieuwd of het voor je werkt. Succes!

Ik heb net een lichaamsmeting gehad op de sportschool. Alles is normaal, maar leuk om toe te werken naar een grotere hoeveelheid spiermassa.
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11575

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 15 Apr 2019 10:16

Re: Afvaltopic 2018

Pippa, dat is ook wel logisch toch. Gelukkig blijf je stabiel dat is al super. Zeker aangezien dit best veel energie kost.

Bliss ben benieuwd of het voor jou werkt. Ik doe het eigenlijk onbewust. Ik ontbijt meestal rond half 10 en het laatste wat ik eet is om 6 uur. Dus wel net een half uurtje langer maar dat komt zo uit.

June, mooi doel.

Mijn gewicht was ff niet lief. Ik hou ook weer vocht vast dus dat zal er binnenkort wel ineens weer af vliegen. Zaterdag ook niet echt goed gedronken en gister ook niet super veel. Zal er ook mee te maken hebben. Ik heb gister wel een dik PR gelopen op de 5 km. Dat ging echt super goed. Ik had verwacht er rond de 45 min over te doen. Werd uiteindelijk 38:08. Dus ik ben echt super tevreden. Ik liep ook echt heel erg lekker en kwam niet helemaal kapot de finish over.
2015 💙
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 15 Apr 2019 10:27

Re: Afvaltopic 2018

Ik eet eigenlijk ook nooit tot 20.00 uur, dus misschien kan ik het een halfuurtje naar voren halen. Of ik neem toch nog iets net voor achten, dat kan natuurlijk ook. Op zich denk ik dat het wel vol te houden is, máár ik was nu pas om 8.00-8.30 wakker en ik werk niet. Stel dat ik weer ga werken en vroeg op moet staan, dan lijkt het me wel wat lastiger.
❤ 7 juni 2018
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:10

Bericht 15 Apr 2019 10:35

Re: Afvaltopic 2018

@ Pippa: Wat ontzettend fijn dat je stabiel blijft! En ook nog iets eraf, 23kg al.. wauwie super goed! Haha ja dat hoor je vaker dat als je flink bent afgevallen dat ze dan gaan zeggen dat je niet dunner moet worden.. gewoon naast je neerleggen, ze zijn gewoon jaloers :P

@ Bliss: Waarom wil je IMF proberen? Gewoon oprechte interesse hoor! Ik ben heel benieuwd of het werkt voor jou, iemand in mijn omgeving is jaren geleden 10kg hiermee afgevallen en zij eet over het algemeen nog steeds zo.. Weet je ook al hoe lang je het wil proberen? Succes in ieder geval :)

@ June: Mooi doel heb je dan voor ogen! Over een jaar ben je een gespierde June? :P

@ Minx: Whooo lekker zeg een PR! Enne het lichaam zit soms vaag in elkaar, al is het wel onwijs vervelend! Maar als je weet dat je goed bezig bent dan kun je jezelf niets verwijten.

@ All: Mijn weegschaal is op het moment ook f*cked up bezig.. ik tik steeds net niet de -3kg aan. Zaterdag was het -2.9kg en vanmorgen was ik ‘ineens’ weer 200gr zwaarder en zo was het vorige week ook al.. begin bijna te denken dat mijn lichaam het niet wil :palm: Zaterdag hadden we een feestje, daar heb ik een taartje (Oreo taart) en 1 wijntje gehad, wellicht heeft het daarmee te maken. Verder ga ik hartstikke goed qua eten en sporten. Ik zie aan mijzelf dat mijn benen iets dunner zijn, mijn buik is minder en ik merk het aan mijn (sport)broeken dus er gebeurt wel iets.. nu de weegschaal nog haha.
Wat als het lukt
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11575

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 15 Apr 2019 10:43

Re: Afvaltopic 2018

Pannetoet meet je ook? Ik hou de cm ook in de gaten en die gaan echt hard.

Bliss, ik ontbijt op mijn werk. Ideaal dan kan ik ook gewoon echt eten wanneer ik er zin in heb. Vroeg eten vind ik helemaal niet fijn.
2015 💙
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 15 Apr 2019 11:47

Re: Afvaltopic 2018

@ Pannetoet: ik had er al eerder aan gedacht en toen leek het me wel wat, vooral omdat ik las over goede resultaten m.b.t. vetverbranding. En afgelopen weekend deed Samefko Ludidi (had er nog nooit van gehoord), die een boek heeft geschreven over deze vastenmethode, een vragenrondje op de Instagram van Arie Boomsma en toen werd ik er opnieuw enthousiast over.

Begin trouwens nu wel shaky en licht in m'n hoofd te worden merk ik! Maar ik heb 12.00 uur gezegd, dus ik houd het nog een kwartiertje vol en dan ga ik lekker eten haha.
❤ 7 juni 2018
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4823

Geregistreerd: 22 Nov 2013 08:57

Bericht 15 Apr 2019 13:40

Re: Afvaltopic 2018

Zo, veel bijgeschreven.
Eerst even een update, dan even op iedereen reageren :)
Ik ben dus vanaf 1 april weer lekker calorieën aan het tellen en wat meer aan het wandelen.
Heb me vorige week maandag en afgelopen vrijdag gewogen, vrijdag gaf de weegschaal -2,1kg aan!
Dus dat geeft de burger moed :) Merk dat mijn snaaitrek ook wel weer minder wordt en vooral het 'confronterende' van alles opschrijven wat je eet helpt mij wel, een mooie spiegel is het.

Bliss, ben benieuwd hoe het je gaat bevallen! Mij lijkt het pittig, zo tot 12.00u niks eten, haha. Vooral omdat de ochtenden hier altijd zo druk zijn met 2 kids. Kan me inderdaad voorstellen dat je wat met de tijden gaat schuiven als je weer gaat werken.

Pannetoet, goed bezig! En kilo's zeggen ook niet altijd wat he! Wat Minx zegt, soms helpt centimeters bijhouden ook heel goed, kun je ook daaraan je progressie zien. Fijn dat je de smaak nu zo goed te pakken hebt!

Minx, gefeliciteerd met je PR! Was het een leuke loop?

June, leuk zo'n meting! En een goed startpunt om vooruitgang te kunnen meten :)

Pippa, hoe bevalt je nieuwe baan? Kan me voorstellen dat daar veel van je tijd in gaat zitten. Maar zolang je lijf verder lekker meewerkt en je stabiel blijft, is dat ook prima, toch?
<<

Anoniem301

Bericht 15 Apr 2019 13:42

Re: Afvaltopic 2018

Goed zo Bliss! Ik doe dit zelf al jaren en het went. Ik fiets ook naar mijn werk op een lege maag, gaat prima. Moet wel zeggen dat ik elke ochtend een flinke cappu drink wanneer ik op mijn werk aangekomen ben, dat vult stiekem wel een beetje.
VorigeVolgende

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers