Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wie doet er mee met de oudejaarsloterij?

<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4503

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 26 Dec 2018 13:12

Re: Wie doet er mee met de oudejaarsloterij?

Stel je hebt ineens miljoenen.. zou je denk je veel veranderen aan/in je leven? Want het is best een maf idee dat je niet meer hoeft te sparen voor iets en dat je dromen/doelen dus ook ineens veranderen.. en sta je er beiden hetzelfde in?
<<

Wasmand

Kletskop

Berichten: 528

Geregistreerd: 09 Okt 2013 21:19

Bericht 26 Dec 2018 13:56

Re: Wie doet er mee met de oudejaarsloterij?

Wij waren toevallig gister samen aan het dromen.
Als we miljoenen winnen gaan we een boerderij kopen in deze woonplaats zodat zoon naar dezelfde school kan gaan.
Ik werk 3 ochtenden en dat blijf ik doen. Ik wil graag een schoonmaakster.
Verdere wensen zijn er niet.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8164

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 26 Dec 2018 16:05

Re: Wie doet er mee met de oudejaarsloterij?

Wij hebben het er vandaag over gehad.
Sowieso wil ik graag wat vokr m'n broer doen, die heeft het financieel erg lastig en die wil ik dan graag helpen door bijvoorbeeld schoolgeld en de boeken te kopen voor m'n neefjes.
Verder willen we een huis kopen.
Ik ga er niet vanuit (veel) te winnen maar dit is eigenlijk wel ons wensenlijstje.
30-04-2017
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43704

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 26 Dec 2018 17:11

Re: Wie doet er mee met de oudejaarsloterij?

Mijn man heeft twee loten gekocht. Ik vond het dit jaar zonde van m'n geld.
Let's discover the world together.
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3608

Geregistreerd: 23 Jun 2016 21:23

Bericht 26 Dec 2018 19:44

Re: Wie doet er mee met de oudejaarsloterij?

Mijn vriend en ik willen ook een lot kopen samen.
Kerstavond zaten we te mijmeren over wat we zouden doen met het geld. We willen dan graag een huis kopen.
Ik zou stoppen met werken en mijn vriend gaat minder werken. Verder heel veel mooie reizen maken.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Anoniem249

Bericht 26 Dec 2018 20:36

Re: Wie doet er mee met de oudejaarsloterij?

Wij zouden een jaar op reis gaan en daarna een huis kopen. M'n vriend zou stoppen met werken en proberen van z'n hobby z'n werk te maken. Ik zou denk ik hetzelfde werk blijven doen.
<<

Anoniem246

Bericht 26 Dec 2018 20:52

Re: Wie doet er mee met de oudejaarsloterij?

Wij doen nooit mee met de oudejaarstrekking van de Staatsloterij. Wij spelen mee met de Postcodeloterij en ze mogen de 53,9 miljoen, gedeeld door het aantal spelers op de postcode, heus nog even naar ons adresje brengen.
<<

Anoniem247

Bericht 26 Dec 2018 21:03

Re: Wie doet er mee met de oudejaarsloterij?

Ik heb vorige week een half lot gekocht en mijn man heeft een hele.

Dromen is altijd leuk en ik zou het wel weten als we miljoenen winnen. Dan laten we een mooi huis bouwen op een lap grond en dan is het bye bye werk! Dan zou ik veel dieren willen (paarden, kippen, geitjes enz) en daar gewoon mijn energie en liefde aan geven.
<<

Anoniem249

Bericht 26 Dec 2018 21:05

Re: Wie doet er mee met de oudejaarsloterij?

Wat een mooi plan/droom Ava. Lijkt mij ook wel wat! Mijn vriend lijkt dat alleen niks haha.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11564

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 26 Dec 2018 21:12

Re: Wie doet er mee met de oudejaarsloterij?

Wij hebben van mijn schoonouders een lot gekregen. Zelf koop ik denk ik nog een halve erbij. Wij zouden waarschijnlijk het huis te koop zetten en een huis hier in de buurt kopen wat groter en nieuwer is. Verder wss met de hele familie op vakantie en verder weinig gekke dingen.
2015 💙
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 26 Dec 2018 21:38

Re: Wie doet er mee met de oudejaarsloterij?

Ik doe al jaren met de kraslotto adventkalender mee. Elke dag een vakje open krassen is vind ik leuker dan effe kort voor de tv zitten om te zien of je prijs hebt. Met het kraslot heb ik mijn inleg 5 en 10 euro al terug gewonnen
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 09:52

Bericht 26 Dec 2018 22:15

Re: Wie doet er mee met de oudejaarsloterij?

Ik zou echt niet weten wat we met miljoenen zouden doen. Wat een bevoorrechte positie eigenlijk he.
We hebben net een nieuwbouwhuis gekocht, dus zou daar dan in ieder geval echt alles doen wat we willen/ totaal niet meer op kosten letten denk ik. Geld opzij zetten voor de kindjes sowieso ook en wat schenken aan goede doelen. Wat reizen maken/ wat luxer reizen. En wellicht wat familieleden wat toestoppen her en der, als die dat zouden accepteren.

Denk dat we beide niet zouden stoppen met werken, hebben allebei echt een leuke baan en heb zelf een baan denk ik ook echt nodig voor structuur in mijn leven.

We doen ook niet mee met de loterij, dus hoef er ook niet serieus over na te denken :p
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 26 Dec 2018 22:48

Re: Wie doet er mee met de oudejaarsloterij?

Ik heb een lot gekocht en een gekregen.
Toevallig hadden mijn vriend en ik het in de auto over wat we met het geld zouden doen.
We zouden een studiefonds voor alle nichtjes en neefjes opzetten, het huis waar we nu wonen, kopen en ik zou wel een goede paardrijbak aan huis willen.
<<

Anoniem336

Bericht 26 Dec 2018 23:30

Re: Wie doet er mee met de oudejaarsloterij?

Beide zouden we stoppen met ons huidige werk, en gaan investeren, en daarvan leven.
We zouden dan aantal maanden gaan reizen met ons gezin.
Ik zou na terugkomst weer gaan studeren, en samen met de kids een goed doel oprichten en runnen. Man zou dan op den duur als ZZP-er aan de slag gaan.
<<

Anoniem304

Bericht 27 Dec 2018 09:47

Re: Wie doet er mee met de oudejaarsloterij?

Mijn vriend zegt ieder jaar dat hij niet mee wil doen en uiteindelijk op oudjaarsdag gaat hij nog een lot halen.
Misschien doen we dit jaar wel 2 halve.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7293

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 27 Dec 2018 13:44

Re: Wie doet er mee met de oudejaarsloterij?

Wij hadden het er laatst ook over. We zouden het huis energieneutraal maken of energiewinnend. We zouden een paar mooie reizen willen maken en iets doen ter compensatie van de co2 uitstoot die we daarmee genereren in elk geval. We zouden denk ik ook wel een landrover kopen, liefst wel electrisch of op waterstof of zo.
Maar mijn man zou gewoon zijn werk blijven doen, we zouden hier blijven wonen tenzij we echt een mooie kans krijgen om een bouwkavel te kopen op een goeie plek.
Het zou wel heel lekker zijn natuurlijk en het geeft wel wat extra mogelijkheden, maar we zitten eigenlijk in een heel bevoorrechte positie dat we al heel tevreden zijn met wat we hebben. We hoeven geen mooiere auto, beter huis of echt dure dingen.
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 27 Dec 2018 14:58

Re: Wie doet er mee met de oudejaarsloterij?

Wij doen ook mee, denk dat ik 2 loten koop, of 4 halve.
<<

Donut

Noob

Berichten: 204

Geregistreerd: 02 Dec 2018 19:58

Bericht 27 Dec 2018 19:58

Re: Wie doet er mee met de oudejaarsloterij?

Ik heb vandaag een half lot gekocht. Misschien haal ik er nog wel 1
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 29 Dec 2018 15:53

Re: Wie doet er mee met de oudejaarsloterij?

Ik heb net een heel lot gekocht.
De 30 miljoen winnen is leuk, maar ik zal wel blijven werken. Ik denk wel minder uren vanaf het nieuwe schooljaar en ik zal gelijk een huis kopen en verbouwen naar eigen wensen. Plus een nieuwe motor kopen, waarbij ik niet hoef te letten op leeftijd etc. Ik koop dan gewoon wat ik mooi vind.
De rest, geen idee wat ik er mee zal doen. In elk geval zorgelozer leven.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43704

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 29 Dec 2018 16:07

Re: Wie doet er mee met de oudejaarsloterij?

Wij bedenken altijd welke auto we zouden willen als we de loterij winnen. Mijn keuze is (net als vorig jaar trouwens) de Jaguar F-Pace of een Alfa Romeo Stelvio
M'n man zou waarschijnlijk z'n huidige auto houden en er een leuk snel iets naast kopen.
Verhuizen doen we alleen als het perfecte huis zich voor zou doen.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem245

Bericht 29 Dec 2018 16:12

Re: Wie doet er mee met de oudejaarsloterij?

Ik heb een half lot gekocht, voor het eerst in m'n leven :)

Ik zou trouwens niet eens weten wat ik ermee zou doen als ik echt 15 miljoen zou winnen.. Een huis kopen waarschijnlijk, en m'n rijbewijs halen.. Een auto natuurlijk.. En stoppen met m'n loondienstbaan. Muziek wil ik alrijd blijven doen.
Laatst gewijzigd door Anoniem245 op 29 Dec 2018 17:16, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12141

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 29 Dec 2018 16:45

Re: Wie doet er mee met de oudejaarsloterij?

Hebben een half lot gekregen. Geen idee welk nummer. Wat we er mee zouden doen. Meteen verhuizen en een andere auto kopen
Afbeelding
<<

Patsy

Bericht 29 Dec 2018 16:51

Re: Wie doet er mee met de oudejaarsloterij?

Haha, Marin, toen ik Alfa las wist ik gewoon dat dat jouw reactie moest zijn.

Wij spelen ook mee, eindcijfer 4.

Als we zouden winnen zouden we een nieuwe keuken kopen en allebei een nieuwe auto. Ik zou ook een Alfa Stelvio kiezen, een zwarte :love:.

Ik zou dan graag mijn eigen kledingzaak willen openen. Mijn man zou wat minder gaan werken, maar voorlopig wel bij deze werkgever blijven.

O, en ik zou mijn motorrijbewijs willen halen.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7543

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 29 Dec 2018 17:50

Re: Wie doet er mee met de oudejaarsloterij?

Wij willen nog wel een lot gaan kopen. Wat we met zoveel geld zouden doen, geen idee eigenlijk. We hebben al een heel fijn leven en niets nodig eigenlijk. Ik denk dat we dan ons huis nog duurzamer zouden maken en misschien een nieuwe keuken. Die is op zich prima maar zou ik zelf zo niet gekozen hebben. En we willen de tuin opknappen, dat zouden we dan laten doen (ipv zelf doen) en misschien luxere keuzes maken. Misschien op termijn wel verhuizen maar voor nu wonen we hier prima. We hebben ook net een nieuwe auto en ik heb niks met van die luxe auto's dus die zou ik ook niet hoeven. Misschien dat we dan wel een elektrische zouden overwegen trouwens. Ik denk dat mijn man dan wel een Tesla wil. :smile:
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43704

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 29 Dec 2018 18:19

Re: Wie doet er mee met de oudejaarsloterij?

Haha Katrien. Ik een rode, die speciale kleur. Zo mooi!
Let's discover the world together.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers