Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Tarief oppas

<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 23 Okt 2018 12:11

Re: Tarief oppas

Oke! Ja dat is dan ook wel echt anders. Als iemand echt niet zoveel te doen heeft lijkt het mij ook wel gek ja.
<<

Meg

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1750

Geregistreerd: 20 Sep 2013 10:14

Bericht 23 Okt 2018 12:24

Re: Tarief oppas

Maar Cotton, de volgende keer als je een kind krijgt, heb je natuurlijk er nog een ander bijlopen. Misschien is het dan wel heel fijn.
Ik twijfelde ook of dat ik volledige kraamzorg wilde, maar om die reden krijg ik het nu wel. (Ik kan je over anderhalve maand vertellen hoe het was bevallen ;))
🩷 jan '16
💙 nov '18

instagram.com/draag_handgemaakt
<<

Anoniem304

Bericht 23 Okt 2018 12:45

Re: Tarief oppas

Haha ben benieuwd!

Ja er loopt dan nog 1 rond, maar mijn vriend is er ook 2 weken dan en opa&oma wonen naast ons dus dan heb ik liever niet iemand extra in huis.

Sowieso hadden we bij G ook niet volledige uren afgenomen als we wel gewoon thuis waren geweest. Dan alleen ochtenden hadden we besloten, tenzij ik me niet goed voelde o.i.d.
In het ziekenhuis lieten ze ons ook onze gang gaan en dat vond ik heel fijn.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 23 Okt 2018 13:53

Re: Tarief oppas

Lady, kan je het niet gewoon aan haar vragen, dat ze echt bedragen noemt wat voor haar gangbaar is. Dan kan je altijd kijken of je er samen uit komt. Ik zou het best ideaal vinden zoiets en met onze huidige oppas (ook wat ouder, 21 jaar) zou ik dat ook doen. We betalen haar trouwens 5 euro voor 's avonds, maar overdag krijgt ze 8 euro als ze echt bezig is met hem.

Bliss, ik vind het zelf geen probleem, maar ik wil bijvoorbeeld niet een meisje van 14 of 15. Dat vind ik echt te jong. Vanaf 16 vind ik het voor een avond prima, en voor de overdag dingen hebben we nu dus een meisje van 21. Eerst eentje van 19, maar die is met de noorderzon vertrokken, dus leeftijd zegt ook niet alles over volwassenheid natuurlijk.
Misschien kan je ook een wat ouder meisje overwegen, dat dat beter voelt voor je.
Je moet met name doen waar je je goed bij voelt.
Let's discover the world together.
<<

Meg

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1750

Geregistreerd: 20 Sep 2013 10:14

Bericht 23 Okt 2018 14:12

Re: Tarief oppas

Met opa en oma naast je een vriend thuis, snap ik het wel, Cotton.
Ik vind zo'n vrouw ook even wennen in mijn huis hoor. Ben nu al begonnen met poetsen, stel je voor dat ze in onze troep nu ziet ;)
🩷 jan '16
💙 nov '18

instagram.com/draag_handgemaakt
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 23 Okt 2018 14:47

Re: Tarief oppas

Hahaha dat gevoel heb ik ook, mijn moeder zegt dan valt allemaal wel mee, ze komen echt op plekken waar het vies is maar ik wil geen rommel.

Qua tarief geen idee, ik vind €50 best redelijk klinken maar heb er geen verstand van. F. kan eigenlijk altijd naar ouders of schoonouders.
⁠♡♡♡
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 23 Okt 2018 19:17

Re: Tarief oppas

Luxe Lady! Weer dat slapen wat het zo relax maakt he :) wij hebben voor M morgenmiddag voor het eerst oppas (3 uurtjes buurmeisje van 14. T en ik gaan naar het theater voor Rupsje Nooitgenoeg!) maar ik vraag me echt af hoe ze dat moet gaan doen met slapen haha. M is nogal picky over hoe dat moet... laat staan voor een hele nacht. (Trouwens, op zn eigen kamer gaat het al heel goed, dat slapen!).

Scheelt al veel als je kind dat gewoon prima vindt :) fijn! Ik zou 50,- echt prima vinden, zeker als ze ook gewoon eten, drinken etc krijgt dus.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15901

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 23 Okt 2018 19:39

Re: Tarief oppas

Fijn dat dat goed gaat Zora! En vreemde ogen bereiken soms heel veel, dus wie weet gaat het wel heel goed morgen. Leuk dat je het in ieder geval gaat proberen!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 14:55

Bericht 23 Okt 2018 19:43

Re: Tarief oppas

Zora schreef:Luxe Lady! Weer dat slapen wat het zo relax maakt he :) wij hebben voor M morgenmiddag voor het eerst oppas (3 uurtjes buurmeisje van 14. T en ik gaan naar het theater voor Rupsje Nooitgenoeg!) maar ik vraag me echt af hoe ze dat moet gaan doen met slapen haha. M is nogal picky over hoe dat moet... laat staan voor een hele nacht. (Trouwens, op zn eigen kamer gaat het al heel goed, dat slapen!).

Scheelt al veel als je kind dat gewoon prima vindt :) fijn! Ik zou 50,- echt prima vinden, zeker als ze ook gewoon eten, drinken etc krijgt dus.


Totaal offtopic: ik was vandaag in het theater bij rupsje nooitgenoeg en het was echt heel leuk! Mijn zoon heeft ademloos zitten kijken en enorm genoten!

Ontopic: mij lijkt 50 euro ook een mooi bedrag. Ik zou het gewoon voorstellen en dan haar reactie afwachten.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 23 Okt 2018 19:54

Re: Tarief oppas

Ohh wat goed om te horen GP! Nu heb ik er nog meer zin in!

Jaa wie weet idd wel Lady :)
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers