Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekend!

<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3493

Geregistreerd: 11 Apr 2017 11:46

Bericht 22 Dec 2017 18:55

Re: Weekend!

Vandaag; kraamvisite & net boodschappen gedaan
Zaterdag; even naar wat winkels, op de thee bij een kennis & wat huishouden
Zondag; Sintekerst vieren met mijn familie
Maandag; heerlijk als gezin met zijn drietjes! Ik wil allemaal hapjes maken en in de middag lekker wandelen in het bos of bij het strand.
Dinsdag; met schoonfamilie kerstmis vieren
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 22 Dec 2017 19:26

Re: Weekend!

Pippa schreef:Bliss, een kind heeft nog een romper eronderaan hè :)


Ja dat zeg ik ook, met katoenen dingen eronder, kan het dan wel gewoon?
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem222

Bericht 22 Dec 2017 19:35

Re: Weekend!

Eigenlijk ga ik allemaal leuke dingen doen maar ik zie er mega tegenop. Ik ben zo moe en gestrest, ik barst ook steeds in huilen uit. En dat terwijl kerst m’n favoriete tijd van het jaar is. Nu voelt het alleen maar als dingen moeten.

Vanavond een etentje voor een vriendin die 30 wordt. Morgen kerst met 3 andere bevriende stellen en hun kindjes. Zondag zouden we eigenlijk naar de familie van de vader van m’n vriend gaan maar dat heeft hij gelukkig afgezegd zodat ik nog even kan chillen. Maandag kerst met mijn familie, cadeautjes en eten. Oh en het nieuwe huis van m’n opa schoonmaken. Dinsdag kerst bij oma van mijn vriend en daarna bij de moeder van mijn vriend.

Meh.
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 23 Dec 2017 01:49

Re: Weekend!

Ja ik heb ook weekend! Heel de week gewerkt, heb er 52 uur op zitten. Vandaag nog geborreld na het werk met vrienden. Morgen lekker uitslapen, even naar de stad voor de laatste kerst inkopen. Wandelen met ons hondje en in de avond lekker uit eten met m'n vriend. Zin in! Zondag komt de moeder van m'n vriend brunchen en in de middag doen we lekker rustig aan. Denk nog wel een stuk wandelen met de hond. Einde van de middag naar vrienden, waar we met totaal 4 stellen gaan borrelen, eten en spelletjes spelen.

Maandag en dinsdag werk ik weer.
<<

Anoniem278

Bericht 23 Dec 2017 02:03

Re: Weekend!

Harrison : :hug:
Wat rot dat je je zo voelt.
Geen tips , dat geeft alleen meer stress. Take care.
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4823

Geregistreerd: 22 Nov 2013 08:57

Bericht 23 Dec 2017 06:57

Re: Weekend!

Dat is niet leuk Harrison :hug:
Bliss, leuk dat jullie deze dagen gaan delen dat jullie een meisje gaan krijgen.
Ohh Geel, kerstliedjes zingen in de kerk :heart:

Wij hebben vanmiddag hier thuis een borrel met vrienden en hun kindjes.
Verder moeten we vanmorgen nog even wijn halen voor bij het voorgerecht maandag en kaas voor de kaasfondue (sorry Marin :angel: ).

Zondag nog geen plannen. 's Avonds gaan we, als de kindjes op bed liggen, lekker met z'n tweetjes kaasfonduën :cheering:
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2864

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:15

Bericht 23 Dec 2017 07:40

Re: Weekend!

Ons kerstweekend begon heel vervelend. Want we dachten eindelijk dat alles na 5 maanden regelen en doen rond was wbt plaatsing van onze zoon op een kdc. Maar nu komen ze er ineens mee dat het vervoer niet wordt vergoed. En dat terwijl hij al een week met een busje mee gaat. Dachten van het gedoe af te zijn en ja hoor daar gaan we weer :cry: . Er viel gister natuurlijk ook niks meer te regelen zo vlak voor de vakantie, dus heel fijn!

Vandaag ga ik nog wat boodschapjes halen.
Morgenmiddag moeten we op verjaardag bij mijn opa. En erna direct door naar schoonouders om daar te eten.
Maandagmorgen hebben we een paar cadeautjes onder de boom en s’middags gaan we naar mijn ouders.
Dindag hebben we helemaal niks gepland staan. Misschien gaan we zwemmen, misschien naar de dierentuin.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15970

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 23 Dec 2017 09:37

Re: Weekend!

He bah Harrison, weet je ook hoe het komt dat jij je zo voelt? Pas goed op jezelf hoor! :hug:
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 23 Dec 2017 11:28

Re: Weekend!

Wat rot Harrison. Doe maar rustig aan even.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem245

Bericht 23 Dec 2017 13:41

Re: Weekend!

Ohh Harrison, zo voelde ik mij een paar weken geleden. Voor mij helpt het echt een paar dagen niks te hoeven, alleen thuis een beetje rommelen en cocoonen. Nu gaat dat natuurlijk niet zo voor Kerst maar denk wel aan jezelf. Ik heb ook afspraken met vriendinnen afgezegd omdat ik gewoon even thuis wilde opladen.
Succes ermee!
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3116

Geregistreerd: 24 Okt 2015 11:53

Bericht 23 Dec 2017 14:21

Re: Weekend!

Heerlijk lang weekend!

Vanochtend ben ik even bij mijn opa en oma op bezoek geweest. Nu hang ik op de bank met mijn nieuwe plaid :love:
Verder doe ik vanmiddag nog even iets in het huishouden en ga ik nog even snel naar de supermarkt voor wat fruit.
Morgen eten we bijn mijn ouders.
Maandag zijn we samen thuis en gaan we lekker koken of uitgebreid gourmetten, nog even kijken waar we zin in hebben.
Dinsdag gaan we naar mijn schoonfamilie.

Harrison, doe lekker rustig aan en denk aan jezelf.
Kajaka, wat een vervelend begin van je weekend. Is er niets meer te regelen voor na de vakantie?

Fijne dagen allemaal!
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 23 Dec 2017 16:49

Re: Weekend!

Harrison, wat vervelend! Probeer maar goed voor jezelf te zorgen en genoeg rust te nemen. Herken het wel, paar weken geleden voelde ik me ook zo en had totaal geen zin om plannen te maken voor kerst. Nu gaat het wel maar ben nog steeds snel gestresst/emotioneel.

Hier niet veel plannen, vandaag heb ik wat boodschappen gedaan, nu wat huishouden. Ik denk dat ik zo op de zetel plof, wat serie/film ga kijken en misschien een dutje doe, ben de hele week al moe.
Morgen thuis fonduen en voor de rest geen plannen met kerst. Mijn vriend moet werken op eerste kerstdag en tweede kerstdag bestaat niet in België, de winkels zijn dan ook gewoon open (maar ik heb wel vrij nog een dagje, fijn!). Familiebezoeken willen we later doen maar nog geen idee precies wanneer.
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Anoniem222

Bericht 23 Dec 2017 18:00

Re: Weekend!

Lief zijn jullie! Het is nogal een chaos op m’n werk, daar komt het door. Voel me al beter dan gister gelukkig:) zal rustig aan doen!
<<

anoniem224

Bericht 23 Dec 2017 18:12

Re: Weekend!

Ik heb vakantie zelfs. Even 2 weken lang moet niks en mag alles. Tussendoor even kerst en oud & nieuw vieren, maar dat doe ik gewoon rustig aan.
<<

Anoniem282

Bericht 23 Dec 2017 20:50

Re: Weekend!

Thanks, Miss_S! Jullie lange weekend klinkt heel relaxt. Geniet ervan! Ik heb een onvergetelijke verjaardagsborrel gehad met heel lieve vrienden. Heel fijn!

Harri: :hug:
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers