Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Opvang, wat zal ik doen?

<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 21 Okt 2013 12:06

Opvang, wat zal ik doen?

Omdat onze roostermaker standaard de roosters te laat verstuurd zit ik elke dinsdag met een probleem wbt opvang.

Ik heb opvang van 13.00 tot 18.00 en moet zelf om 11.30 beginnen, ik heb 1 dag te laat gemaild of hij eerder kon komen, normaal kan dit wel alleen omdat het vakantie is nu dus niet.

Nu kan ik vrij nemen en hem alsnog brengen, vrij nemen en hem thuis houden of een familielid hem laten brengen en zelf gaan werken. Dit is wel een opvang waar het familielid nog nooit is geweest en ze hadden gevraagd of 1 van de ouders hem zelf kon brengen omdat ze niks van hem weten. (In de vakantie is onze opvang gesloten en gaat hij naar een andere locatie). Ook weet ik niet helemaal zeker of er uberhaubt een familielid is wat kan.

Wat zouden jullie doen?
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem12

Bericht 21 Okt 2013 12:08

Re: Opvang, wat zal ik doen?

De roostermaker een schop onder z`n hol geven. Je zal toch niet de enige zijn die hier problemen door krijgt of het op z`n minst vervelend vindt?
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 21 Okt 2013 12:11

Re: Opvang, wat zal ik doen?

Ja dat werkt helaas niet. De enige reactie die ik krijg is dat ik mijn beschikbaarheid wel kan aanpassen, maar dat de uren dan van mijn contract worden afgehaald.
R. 2013
D. 2016
<<

Chipa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1443

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:14

Bericht 21 Okt 2013 12:15

Re: Opvang, wat zal ik doen?

Ik zou een familielid hem laten brengen. Die kan toch ook wel wat vertellen over je zoontje.
Mocht dat niet lukken dan zou ik vrij nemen en m'n kindje lekker thuishouden.

Wel erg vervelend zeg dat het rooster standaard te laat wordt aangeleverd. Zo niet belachelijk. Zo zit je iedere keer met een probleem en kost het jou straks nog vrije uren.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 21 Okt 2013 12:18

Re: Opvang, wat zal ik doen?

Ik heb al geen snipperuren meer omdat ik vrijwel elke dinsdag vrij neem :(

Ja ik denk dat ik maar weer iemand van de familie vraag, en dan schrijf ik wel op een briefje wat over R, hij heeft niet zo'n lastige gebruiksaanwijzing gelukkig.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem12

Bericht 21 Okt 2013 12:24

Re: Opvang, wat zal ik doen?

Caroow schreef:Ja dat werkt helaas niet. De enige reactie die ik krijg is dat ik mijn beschikbaarheid wel kan aanpassen, maar dat de uren dan van mijn contract worden afgehaald.

Oh, ik las het dat jij nu door nalatigheid van de roostermaker te laat was met bellen naar de opvang waardoor je nu in de moeilijkheden komt. Ik vind het erg lullig van diegene om dan te beginnen over jouw beschikbaarheid, want dat heeft er dan toch niet mee te maken?

Of begrijp ik het nou verkeerd?
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 21 Okt 2013 12:26

Re: Opvang, wat zal ik doen?

Ik gaf aan dat ik elke dinsdag problemen heb met opvang omdat de roosters anderhalve week van te voren worden verstuurd en ik 2 weken van te voren moet reserveren bij de opvang. Tsja, dat was dan toch mijn probleem.. Maar ik kon wel gewoon niet meer worden ingeroosterd op dinsdag, dan was ik van het probleem af.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem12

Bericht 21 Okt 2013 12:36

Re: Opvang, wat zal ik doen?

Nou, dat vind ik wel een bijzondere reactie van die persoon. Maar goed, daar heb je nu ook niets aan.

Als je iemand in de familie kan vragen zou ik dat doen inderdaad. Gebruiksaanwijzing erbij zoals je al zei. Die krijg ik ook altijd nog bij m`n neefjes, handig juist! :)
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 21 Okt 2013 12:40

Re: Opvang, wat zal ik doen?

Ja het is echt lastig dat rooster. Maar meestal als het binnen de opvangtijden valt vinden ze het niet erg als ik te laat mail, hij zit toch niet op een volle groep. Maarr kan het dus niet:(

Heb iig mijn schoonzusje net ge-appt, hopelijk kan ze!
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem315

Bericht 21 Okt 2013 12:41

Re: Opvang, wat zal ik doen?

Als het alleen voor deze week is, dan wil ik hem morgen wel brengen, als er geen andere oplossing is? Ik ben morgen de hele dag thuis (krijg wel een vriendin op visite, die is leerkracht) en wil wel even voor je lopen hoor!
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 21 Okt 2013 12:49

Re: Opvang, wat zal ik doen?

Dat is lief Exo! Ik ben nu mijn hele familie aan het rondbellen en ondertussen probeer ik een collega zo ver te krijgen dat ze wil ruilen. Lukt het allemaal niet, app ik je wel!
R. 2013
D. 2016
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 21 Okt 2013 12:58

Re: Opvang, wat zal ik doen?

Ik zou hem door en familielid laten brengen en dat wat dingen voor het kdv opschrijven die ze moeten weten. Dus hoe laat hij gegeten heeft e.d.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers