Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Een Huis Vol

<<

Anoniem332

Bericht 04 Jan 2021 12:41

Re: Een Huis Vol

Ik heb ook weer alle afleveringen gekeken. Ik moet er wel om grinniken, dat de familie Jelles in Oostenrijk is en de natuur zo mooi vindt, want dat heeft de heer gemaakt. In hun eigen huis en tuin is geen plant te bekennen 😅.
Ik mis dan een stukje rentmeesterschap.

Linda doet mij teveel aan mijn eigen moeder denken met haar please gedrag. Kan dat echt niet aan zien dat zij wassen aan het draaien is voor haar kind.
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:42

Bericht 04 Jan 2021 22:38

Re: Een Huis Vol

Haha een Willem erbij zou goed zijn voor Harry. Ik moet nog 2 afleveringen terugkijken dus ik ben zover nog niet maar blijkbaar is moeder Jelies weer zwanger? Dan zou een jongetje ook fijn zijn ja. Ik vind het vaak best sneu dat Harry altijd mannen dingen moet doen, in de zin dat ze dan een beetje druk op een kind leggen?
Vind het wel een liefdevol gezin, vooral de moeder.
Die oudste twee kids trouwens in de aflevering die ik net gezien heb:
"op maandag eten we makkelijk, meestal macaroni of spaghetti, dinsdag kookt moeder dan uitgebreid, hoe heet dat, broccoli ja broccoli schotel. Woensdag patat, donderdag weer makkelijk bijvoorbeeld spaghetti en dan vrijdag vaak patat en zaterdag ja ook vaak patat.. En sla. Gelach, veel patat ja"
Mag toch hopen dat dat niet wekelijks zo gaat 😅


Bij waar ik ben begint net de dag van de bruiloft. Wat zijn ze toch slecht in plannen, ik zou helemaal gek worden zo chaotisch als het daar is. Sowieso zou ik ook gek worden als mijn schoonouders beneden in het ziekenhuis wachten terwijl ik nog aan het bevallen zou zijn en al naast mijn bed staan voor ik überhaupt weer een shirt aan heb. Hoop dat dat meisje daar op haar plek zit en ze ook hulp van haar eigen familie krijgt want daar hoor je tot nu toe niets over.

En de kraantjes, die moeder is opzich wel lief maar ook zemelig en snel huilend (net als Olav en Anna). Wel mooi dat Sam bij dat kasteel zei "ja papa weer, altijd heeft papa het weer gedaan he". Verbaasd mij ook hoe weinig zelfstandig Marlynn is en hoe weinig ze uit zichzelf lijkt te doen voor haar huisje.

Nog 2 afleveringen te gaan.
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1951

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:58

Bericht 12 Jan 2021 16:34

Re: Een Huis Vol

Viva schreef:Die oudste twee kids trouwens in de aflevering die ik net gezien heb:
"op maandag eten we makkelijk, meestal macaroni of spaghetti, dinsdag kookt moeder dan uitgebreid, hoe heet dat, broccoli ja broccoli schotel. Woensdag patat, donderdag weer makkelijk bijvoorbeeld spaghetti en dan vrijdag vaak patat en zaterdag ja ook vaak patat.. En sla. Gelach, veel patat ja"
Mag toch hopen dat dat niet wekelijks zo gaat 😅


Ik zag op Instagram dat moeder Jelies inderdaad zei dat er niks van klopt.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11503

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 12 Jan 2021 17:10

Re: Een Huis Vol

Derpy schreef:
Viva schreef:Die oudste twee kids trouwens in de aflevering die ik net gezien heb:
"op maandag eten we makkelijk, meestal macaroni of spaghetti, dinsdag kookt moeder dan uitgebreid, hoe heet dat, broccoli ja broccoli schotel. Woensdag patat, donderdag weer makkelijk bijvoorbeeld spaghetti en dan vrijdag vaak patat en zaterdag ja ook vaak patat.. En sla. Gelach, veel patat ja"
Mag toch hopen dat dat niet wekelijks zo gaat 😅


Ik zag op Instagram dat moeder Jelies inderdaad zei dat er niks van klopt.


Ik had het idee dat dit het lijstje was zoals ze bedacht hadden het zelf later te gaan doen.
2015 💙
<<

Weilandjes

Noob

Berichten: 197

Geregistreerd: 18 Apr 2020 08:26

Bericht 20 Jan 2021 21:50

Re: Een Huis Vol

Wat is dat toch met die families? Kennen ze het fenomeen snijplank niet? Ze snijden (bijna) allemaal alles op een bord. Dat is toch helemaal niet handig? 😂
<<

Toetie

Kletskop

Berichten: 695

Geregistreerd: 11 Feb 2021 19:06

Bericht 07 Jun 2021 21:45

Re: Een Huis Vol

Die weduwe vrouw uit Limburg Quedaekers ofzo had het vorige seizoen een nieuwe man leren kennen en zouden trouwen. Nu heeft ze hem blijkbaar alweer buiten gegooid.
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 07 Jun 2021 22:05

Re: Een Huis Vol

En bij de kraantjes komt er weer een baby!
⁠♡♡♡
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1951

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:58

Bericht 08 Jun 2021 10:27

Re: Een Huis Vol

Toetie schreef:Die weduwe vrouw uit Limburg Quedaekers ofzo had het vorige seizoen een nieuwe man leren kennen en zouden trouwen. Nu heeft ze hem blijkbaar alweer buiten gegooid.


Echt? Ik zag gisteren die huwelijksaankondiging en nu is er geen enkele foto van hem meer te vinden op haar social media.
<<

Anoniem325

Bericht 08 Jun 2021 11:34

Re: Een Huis Vol

Uffe schreef:En bij de kraantjes komt er weer een baby!


En hij de familie Jelies is de nieuwe baby bijna geboren volgens mij.
<<

Anoniem335

Bericht 08 Jun 2021 13:11

Re: Een Huis Vol

Derpy schreef:
Toetie schreef:Die weduwe vrouw uit Limburg Quedaekers ofzo had het vorige seizoen een nieuwe man leren kennen en zouden trouwen. Nu heeft ze hem blijkbaar alweer buiten gegooid.


Echt? Ik zag gisteren die huwelijksaankondiging en nu is er geen enkele foto van hem meer te vinden op haar social media.


Ik zag het ook voorbij komen. Lekker wispelturig, dit is al de 2e keer. Hoop dat ze er niet nog een keer in trapt en snel haar weg vindt zonder man of andere man.
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1951

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:58

Bericht 10 Jun 2021 13:30

Re: Een Huis Vol

Ze had gisteravond een bericht op Instagram gezet dat Kevin alle fotoalbums en dvd van de uitvaart van Michel heeft en niet wil teruggeven... Wat een figuur. Ze zei dat ze zich niet meer laat slaan en mishandelen door hem, ik hoop het echt. Lijkt me voor die kinderen ook een onveilige situatie.
<<

Kira

Bericht 10 Jun 2021 13:50

Re: Een Huis Vol

Derpy ik hoop het ook, maar zij heeft die vent toch zelf in huis gehaald en meerdere keren terug genomen etc. Nu weet ik dat je in een geweldadige relatie niet zo snel een knop omzet maar ik vind haar ook wel erg naïef en dommig.
<<

Dobby

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 595

Geregistreerd: 25 Jul 2020 03:39

Bericht 21 Jun 2021 12:52

Re: Een Huis Vol

Vanaf 16 aug kunnen we weer 10 dagen kijken naar een huis vol zomer editie

Familie Jelies doet sowieso mee. De rest weet ik nog niet
08-03-2010
08-02-2016
<<

Toetie

Kletskop

Berichten: 695

Geregistreerd: 11 Feb 2021 19:06

Bericht 21 Jun 2021 12:56

Re: Een Huis Vol

De buddenbruckjes, adema en cudogham. Een nieuwe familie
<<

Regendrup

Noob

Berichten: 7

Geregistreerd: 21 Jun 2021 09:34

Bericht 21 Jun 2021 12:56

Re: Een Huis Vol

Ja een nieuw seizoen! Zo leuk.

De Buddenbruckjes doen weer mee en de Jelies, maar ook de Adema's!! Dat vind ik wel erg leuk, om daar weer eens wat van te zien.
En er doet blijkbaar ook een nieuw gezin mee, die in Amsterdam in een appartement wonen met 7 kinderen geloof ik. Ik ben heel benieuwd!
<<

Toetie

Kletskop

Berichten: 695

Geregistreerd: 11 Feb 2021 19:06

Bericht 21 Jun 2021 13:03

Re: Een Huis Vol

Ik kan mij dus de adema's helemaal niet herinneren.
Met 7 kinderen in een appartement ben ik ook benieuwd naar.
<<

Elisabeth

Kletskop

Berichten: 916

Geregistreerd: 10 Jan 2019 16:59

Bericht 21 Jun 2021 13:18

Re: Een Huis Vol

De Adema's zijn dat gezien met een 4-ling. Hebben volgens mij 2 seizoenen meegedaan.

Leuk dat het weer terugkomt in de zomer!
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15899

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 21 Jun 2021 13:27

Re: Een Huis Vol

Dobby schreef:Vanaf 16 aug kunnen we weer 10 dagen kijken naar een huis vol zomer editie

Familie Jelies doet sowieso mee. De rest weet ik nog niet

Yeah!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Dobby

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 595

Geregistreerd: 25 Jul 2020 03:39

Bericht 21 Jun 2021 14:16

Re: Een Huis Vol

Dit seizoen zien we de familie Buddenbruck weer met hun elf kinderen én natuurlijk hun eerste kleinkind.

Daarnaast volgen we wederom de familie Jelies uit Tollenbeek waar een negende telg op komst is.

Ook zijn we terug bij een oude bekende van het programma: familie Adema uit Bathmen. Hoe is het nu met de inmiddels zesjarige vierling en hun grote zussen Ymre (13) en Meike (11)?

En we maken deze zomer kennis met de familie Cudogham. Moeder Cynthia en vader Iven wonen met hun zeven kinderen in een appartement op zes hoog in hartje Amsterdam.
08-03-2010
08-02-2016
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 21 Jun 2021 14:28

Re: Een Huis Vol

Echt zin om dat weer te kijken!
⁠♡♡♡
<<

Brooke

Bericht 21 Jun 2021 14:31

Re: Een Huis Vol

Ah superleuk! Heb er nu al zin in!
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3159

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:00

Bericht 21 Jun 2021 14:35

Re: Een Huis Vol

Kun je dit ook ergens terugkijken 😇 #verlof #slapendebaby
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Dobby

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 595

Geregistreerd: 25 Jul 2020 03:39

Bericht 21 Jun 2021 14:54

Re: Een Huis Vol

Bloom schreef:Kun je dit ook ergens terugkijken 😇 #verlof #slapendebaby


De vorige seizoenen bedoel je? Via npoplus denk ik?
08-03-2010
08-02-2016
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3159

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:00

Bericht 21 Jun 2021 16:06

Re: Een Huis Vol

Oh, daar heb ik net geen abo op. Eens even kijken of ik dat wil overwegen.
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Anoniem325

Bericht 21 Jun 2021 16:33

Re: Een Huis Vol

Ja, leuk dit!
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers