Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nieuwe auto

<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 21 Okt 2013 19:22

Re: Nieuwe auto

BIj de kleuren die je noemt, moest ik denken aan de auto van onze buren:
Mitsubishi Colt (is er ook in 5-deurs uitvoering):

Afbeelding
08/2018
05/2021
<<

Anoniem28

Bericht 21 Okt 2013 21:29

Re: Nieuwe auto

Ik heb ook een C1 en die is inderdaad erg zuinig en goedkoop. Maargoed, als er kinderen in de planning staan is deze ws. niet heel geschikt. Je kunt dan namelijk geen kinderwagen mee nemen en er past met moeite een volle shopper boodschappen in de kofferbak/
<<

Anoniem 3

Bericht 21 Okt 2013 21:32

Re: Nieuwe auto

Rejoy, dat is inderdaad de komende jaren wel de bedoeling!
Past er op geen enkele manier een kinderwagen in? Eventueel met 1 bank plat?
<<

Anoniem26

Bericht 21 Okt 2013 22:03

Re: Nieuwe auto

Believe schreef:Rejoy, dat is inderdaad de komende jaren wel de bedoeling!
Past er op geen enkele manier een kinderwagen in? Eventueel met 1 bank plat?


Ik heb mijn kinderwagen (quinny moodd) gewoon in de kofferbak. Hij staat rechtop en komt niet boven de hoofdsteun uit. De zitting van de wagen staat gewoon op de achterbank. Ook staat er een mc tobi autostoel naast. Past prima hoor. Hiervoor hadden we een bugaboo en pastte er ook gewoon in. De reiswieg ging dan ook gewoon op de achterbank.

Van de zomer zijn we ook nog naar cp geweest. 2 weekend tassen en 3 bigshoppers erbij gestopt en dat ging. Ok het was vol maar gewoon te doen.
<<

Anoniem73

Bericht 21 Okt 2013 22:17

Re: Nieuwe auto

De up! Ik vind die zooo leuk maar mijn vriend vind dat echt een stomme auto haha.
<<

Anoniem287

Bericht 21 Okt 2013 22:25

Re: Nieuwe auto

Harrison schreef:Mijn schoonmoeder had een Suzuki swift en dat vond ik echt een leuke en fijne auto!
Mijn moeder heeft een Renault Clio en die vind ik ook echt heel erg fijn maar die is wat boven je budget.


Deze heb ik sinds 2 weken, de nieuwste versie. Ben er helemaal verliefd op! :D
<<

Anoniem287

Bericht 21 Okt 2013 22:27

Re: Nieuwe auto

Mijn vriendin heeft trouwens de Toyota Aygo en is er super blij mee! Rijdt ook echt heel erg zuinig! Weet alleen niet of er een kinderwagen in past, volgens mij niet want de achterbak is best klein. Ik had hiervoor een Ford Ka, maar die raad ik sterk af (de oude versie had ik, ik weet niet hoe de nieuwe versie is, maar de oude versie was alles behalve zuinig in ieder geval. En er mankeerde ook echt veel aan steeds).
<<

Liz

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 436

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:52

Bericht 21 Okt 2013 23:09

Re: Nieuwe auto

Ik heb sinds 4 weken een nieuwe Peugeot 107, ik heb de luxe versie (active ofzo?) ik heb een 5 deurs en rij 1 op 20. Het is een kleine, zuinige auto maar hij is wel heel ruim, achterin kun je als volwassene comfortabel zitten. Ik ben echt onwijs blij met mijn auto.
Afbeelding
<<

Anoniem 48

Bericht 22 Okt 2013 01:06

Re: Nieuwe auto

Aygo 107 en de c1 zijn dezelfde auto's. De motor ed is allemaal van Toyota. Heb zelf een aygo en er past verrassend veel in dat ding. Kinderwagen ed nog nooit geprobeerd. Rij zelf gemiddeld 1:18 het kan dus zuiniger. Moet zeggen ik rij er ook vrij veel lange stukken mee en dan gem. 130. Mijn auto rijd max 155 dus zit dan ook redelijk hoog in de toeren. 1:20 heb ik ook gehaald maar dan was het echt zuinig rijden vroeg schakelen en niet harder dan 100 rijden.

Heb ook een proefrit in een c1 gemaakt en die vond ik dus totaal niet lekker rijden. Het ligt natuurlijk ook wel een beetje aan de vorige gebruiker als je hem tweedehands koopt.
<<

Anoniem28

Bericht 22 Okt 2013 07:45

Re: Nieuwe auto

de kofferbak van mijn c1 is zo ondiep dat er geen bierkratje over de breedte in kan zeg maar, dus ik denk dat de meeste kinderwagens niet gaan passen. Wij hebben natuurlijk twee kinderen, dus wij kunnen geen bak op de achterbank leggen. Wij hebben onze buggy speciaal uitgezocht op de afmetingen van de kofferbak. Verder is de auto gewoon echt niet ruim, zeker als je met meerdere personen erin zit niet. Als mijn man rijdt moet de stoel voor hem zo ver naar achteren dat mijn dochter haar benen niet meer tussen het autostoeltje en de voorstoel kwijt kan bijvoorbeeld en dan is mijn man niet eens extreem lang (1.80). Ook de maxi cosi paste niet op de easybase achter de voorstoel als mijn man reed.
<<

Anoniem 3

Bericht 22 Okt 2013 08:52

Re: Nieuwe auto

Dat is wel krap dan inderdaad.
Laatst gewijzigd door Anoniem 3 op 20 Nov 2013 22:05, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:49

Bericht 22 Okt 2013 09:58

Re: Nieuwe auto

Ik heb ook een Toyota Aygo, al bijna 4 jaar, en deze bevalt goed. Ik rijd er inderdaad ook 1 op 18 mee, omdat ik ook veel op de snelweg rijd.
Wij hebben geen kinderen, maar willen wel graag ooit kinderen, dus ik ben wel benieuwd of er een kinderwagen in past. Ik vind de Aygo vooral voorin heel ruim. Je hebt dan echt niet in de gaten dat je in zo'n kleine auto zit.
<<

Anoniem162

Bericht 23 Okt 2013 13:47

Re: Nieuwe auto

Believe, ik had de maxicosi mura (het onderstel) in de kofferbak liggen en de buggyzit moest dan op de achterbank erbij.
een buggy zelf paste wel in de kofferbak. Het lastige bij de aygo is dat de kofferbak schuin afloopt, onderin is hij breder dan bovenin dus daarom past er al snel niks meer in.
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers