Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekend!

<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7550

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 15 Dec 2017 12:47

Weekend!

Ja het is weer (bijna) weekend. Jullie nog leuke plannen?

Ik heb vanmorgen lekker uitgerust. Had de hele week niet fantastisch geslapen en het was ook een drukke week dus daar was ik wel aan toe. Vanmiddag even boodschappen doen en misschien wat in het huishouden, al denk ik dat daar weinig van komt. Eind van de middag richting mijn ouders, we gaan uit eten. We blijven ook slapen want morgen moeten we ook in die plaats zijn.
Zaterdag overdag denk ik even op bezoek bij mijn oma en de ouders van mijn man. En we moeten hapjes klaarmaken want we gaan 's avonds met vrienden Sinterkerst vieren.
Zondag nog helemaal niets gepland, heerlijk.
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3728

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 15 Dec 2017 12:53

Re: Weekend!

Fijn weekend!

Ik zit vandaag overdag lekker in pyjama. Vanavond borrelen met een vriendin. Morgen de weekboodschappen doen en 's avonds cocktailnight met vriendinnen. Dit weekend is er Winterwelvaart in de stad dus daar ga ik xondag met mijn vriend heen.
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5001

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 15 Dec 2017 12:59

Re: Weekend!

Yessss, weekend!

Ik heb vandaag ook al vrij. Eigenlijk duurt mijn weekend altijd 3 dagen.
Vanmorgen met dochter even naar de bakker geweest en naar de vliegtuigen gekeken.
Dat vindt ze geweldig. NU ligt ze in bed, te zingen.
Vanmiddag gaan we lekker thuis spelen, denk ik.

Morgenochtend komt mijn broertje met zijn vrouw en 2 kids.
Dan gaan we foto's maken van de kinderen om een verjaardagskalender te maken voor opa en oma.
We gaan 's middags naar mijn ouders en blijven daar eten.
Zondag nog geen plannen.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 15 Dec 2017 13:02

Re: Weekend!

Hier bijna weekend moet nog tot half 3 werken.

Morgen is hier kerstmarkt in het dorp even kijken daar en in de middag naar de oma's van mijn man zouden we steeds al doen maar toen kwam 1 oma in het ziekenhuis. Ze wonen bij elkaar in de straat en niet in de buurt daarom combineren we ze. Haal straks even een leuk kerstukje of iets voor ze

Zondag komen schoonouders hier precies om lunchtijd dus ze zullen hier vast moeten eten. Verder geen plannen
Afbeelding
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43731

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 15 Dec 2017 13:23

Re: Weekend!

Ik ben nu boodschappen aan het doen voor de verjaardagsborrel die ik morgen ga geven. Straks bak ik alvast een worteltjestaart.

Morgen dus m'n verjaardagsborrel. M'n moeder blijft slapen.

Zondag zouden we in theorie naar m'n tante kunnen voor een soort kerstfeestje maar in principe zijn alle kinderen (onze generatie dus) niet uitgenodigd. Maar als we willen zijn we welkom. Dus nog even kijken.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem306

Bericht 15 Dec 2017 13:27

Re: Weekend!

Vandaag staat niet zo veel op de planning. Vanmiddag naar de kapper met de oudste en gelijk daarna mijn fiets ophalen bij de de fietsenmaker.
Morgen ga ik met de kinderen naar mijn ouders. Alvast voor de verjaardag van mijn vader. Man komt wat later, want die heeft cursus.
Zondag nog niks gepland. Misschien nog naar het ziekenhuis. Oma van mijn man is gisteravond opgenomen.
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4823

Geregistreerd: 22 Nov 2013 08:57

Bericht 15 Dec 2017 13:35

Re: Weekend!

Vrijdag / Ik ben vandaag nog aan het werk tot 17.00u.
Vanavond gaan we met de collega's eten bij een collega thuis :)

Zaterdag / Ik heb van 10-12 vrijwilligers-dienst bij de Speel-o-theek bij ons in het winkelcentrum.
Na de lunch rijden we naar het oosten. We hebben verjaardag van een vriend en blijven met z'n viertjes bij m'n schoonouders slapen (zij passen ook op de kindjes 's avonds).

Zondag / Na het ontbijt rijden we terug naar huis. Verder nog geen plannen voor de dag.
<<

NerdChic

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 813

Geregistreerd: 20 Sep 2013 10:49

Bericht 15 Dec 2017 13:40

Re: Weekend!

Weekend? Heb vandaag een 24uurs dienst tot morgen 2 uur, en zondag om 4 uur moet ik weer. Denk dat ik in de tussenliggende tijd weinig doe haha.
Don't let the fear of striking out keep you from playing the game!
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3616

Geregistreerd: 23 Jun 2016 21:23

Bericht 15 Dec 2017 14:37

Re: Weekend!

Ben net thuis uit het werk. Straks boodschappen doen en schoonmaken.
Morgen komt mijn vriend naar mij toe en we hebben nog geen plannen.
Zondag gaan vriend en ik naar het D.ickens Festijn hier in de stad. Ben er zelf nog nooit geweest in al die jaren dat ik hier woon. Mijn vriend wil er heel graag naartoe en ik vind het zelf ook wel eens tijd worden het met eigen ogen te zien.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Anoniem245

Bericht 15 Dec 2017 14:53

Re: Weekend!

Jaa lekker weekend!

ik heb een rustige week gehad. Maandag en dinsdag ziek thuis, woensdag en gisteren 4 uurtjes gewerkt en verder rustig aan gedaan en vanochtend gewerkt.
Vanavond ga ik naar de Q party van 18-22u met vriendinnen en mijn zoon gaat ook mee! Morgen moet ik een uurtje spelen met mijn jeugdorkestje en zondag even repeteren. Verder geen plannen!
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9475

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 15 Dec 2017 18:02

Re: Weekend!

Vandaag: Gewerkt en zit nu bij de kapper. Vanavond lekker samen op de bank.

Morgen: Overdag beetje in huis aanrommelen en 's avonds nog even korfbal kijken bij mijn zusje.

Zondag: Nog geen enkel plan!
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 15 Dec 2017 18:06

Re: Weekend!

Ik had vandaag al vrij.
Maar niet zo veel bijzonders. Mijn man is aan het werk. Zo met de kinderen pizza eten en als ze in bed liggen lekker en filmpje kijken.

Morgenochtend boodschappen doen.
's Middags komt mijn beste vriendin. Misschien gaan we nog ergens naar de kerstmarkt. Dochter moet eind van de middag oefenen voor het kerstspel in de kerk.
Mijn vriendin blijft hier een nachtje slapen.

Zondagochtend met de kinderen en vriendin zwemmen. In de loop van de middag gaat zij weer naar huis.
Eind van de middag kinderkerstfeest in de kerk.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:46

Bericht 15 Dec 2017 18:30

Re: Weekend!

Het weekend is vanmiddag begonnen met een heerlijke baddersessie met mijn zoon.

Morgen komen mijn tantes nog op kraambezoek (zus van mijn moeder en zus van mijn vader)

Zondag bij vrienden op bezoek.
10-08-2017 ♥
<<

Anoniem282

Bericht 15 Dec 2017 19:04

Re: Weekend!

Geen spannende plannen. Vandaag opgeruimd en morgen schoonmaken. Verder Netflixen en een beetje bijkomen, want 2x slecht nieuws in een week tijd hakt er op zich best in. Fijn weekend allemaal!
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 15 Dec 2017 20:17

Re: Weekend!

Ik was vandaag al vrij. Geen bijzondere dag, want m’n zoontje had vandaag twee standen: slapen of gillen :laughcry: voor het eerst sinds maanden heeft hij zelfs drie slaapjes gedaan. Hopelijk morgen een betere dag, want dan vier ik Sinterkerst met Cotton, Joan, Bazinga en Exo! Als D. gezelliger is neem ik hem mee. Daarna meteen door naar het kerstfeest van de brandweer. Zondag gaan we eindelijk de kerstboom neerzetten. En dan is het weekend alweer voorbij.

♥♥
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43731

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 15 Dec 2017 20:19

Re: Weekend!

Oh man, Elliot. Ik zou D lekker morgen hele dag bij de brandweer zetten met z'n gegil.
Wel lekker die vele slaapjes. O. heeft maar een half uurtje geslapen vandaag. En ik zit nu aan de champagne in m'n pyjama want het kan.
Let's discover the world together.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 15 Dec 2017 20:24

Re: Weekend!

Nou het was echt geen doen. Zodra er ook maar iets gebeurde dat hem niet aanstond ging de sirene aan. Vreselijk. En niets willen dan hè, alles wat ik hem aanbood werd met geweld uit m’n handen geslagen. Man man man. Gelukkig hielp het wel om hem in bed te leggen, hij was denk ik gewoon oververmoeid (gister overdag maar een uurtje geslapen, en niet helemaal fit). Hopelijk morgen wat gezelliger.
Geniet van je champagne pyjamaparty! :smile:

♥♥
<<

Islandgirl

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1155

Geregistreerd: 08 Aug 2017 07:14

Bericht 15 Dec 2017 20:26

Re: Weekend!

Hier komen vanavond de buren langs. Ik heb er eigenlijk geen zin in maar mijn vriend stond erop dat het wel zo netjes is om beide buren te vragen nu we een beetje gesetteld zijn in ons nieuwe huis. Is blijkbaar belangrijk als je in een dorp woont en het zijn ook aardige mensen maar ik ben gewoon wat minder sociaal aangelegd daarin haha.

Verder is er morgen een kerstmarkt met foodtrucks in het centrum, dus daar wil ik wel even kijken en zondag ga ik helemaal niets doen. Mijn vriend moet werken en ik ga met een dekentje opende bank zoetsappige kerstfilms kijken haha.
11-4-2018
Instagram

Afbeelding
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 15 Dec 2017 20:34

Re: Weekend!

Ik ben vanmiddag even in de stad geweest en ben met m'n kersverse Pathé Unlimited naar de bios geweest, naar Murder on the Orient Express. Nu hang ik op de bank, heb al dagen hoofdpijn, dus doe even rustig aan verder. M'n stiefdochter komt zo en die breng ik op tijd naar bed en dan ga ik verder met bankhangen.
Morgen gaan we even met z'n drieën naar het winkelcentrum hier, er is een kerstmarkt met levende kerststal. Stelt weinig voor, maar die dieren zijn wel leuk natuurlijk. 's Avonds ga ik met Carra eten in A'dam en daarna naar een comedyshow in Boom Chicago, ben erg benieuwd hoe dat is!
Zondag heb ik nog geen plannen, misschien nog even eropuit met z'n drieën, ligt eraan hoe ik me voel.
❤ 7 juni 2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43731

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 15 Dec 2017 20:35

Re: Weekend!

Oh man Elliot, ik snap het. Geen doen zo. Ik zou je champagne aanbieden maar volgens mij loop je daar niet heel warm voor. Wel veel plezier morgen!
Let's discover the world together.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43731

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 15 Dec 2017 20:35

Re: Weekend!

Oh wat leuk Boom Chicago, dat heb ik echt jaren geleden een keer gezien. Dat dat nog steeds bestaat joh.
Let's discover the world together.
<<

Islandgirl

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1155

Geregistreerd: 08 Aug 2017 07:14

Bericht 15 Dec 2017 20:39

Re: Weekend!

Guattari schreef:Geen spannende plannen. Vandaag opgeruimd en morgen schoonmaken. Verder Netflixen en een beetje bijkomen, want 2x slecht nieuws in een week tijd hakt er op zich best in. Fijn weekend allemaal!


Ik weet alleen datgene van je openingspost, weet niet of je het andere slechte nieuws hier ook hebt gedeeld, maar ik wou alleen even zeggen dat ik het echt heel naar vind dat je 2x slecht nieuws hebt gekregen deze week. Ik hoop dat een relaxed weekend helpt om je gedachtes en emoties een beetje een plek te geven.
11-4-2018
Instagram

Afbeelding
<<

Anoniem282

Bericht 15 Dec 2017 22:13

Re: Weekend!

Wat een ontzettende lieve reactie van jou. Dank je wel, Islandgirl. :) Ik heb het andere slechte nieuws hier niet gedeeld, want heb het pas vanmiddag gehoord en ik vind het onprettig dat topics niet meer verwijderd mogen worden. Begrijpelijk, maar ik merk dat ik daardoor voorzichtig(er) ben met persoonlijke dingen delen.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6199

Geregistreerd: 31 Aug 2017 15:18

Bericht 16 Dec 2017 00:55

Re: Weekend!

Bliss schreef:Ik ben vanmiddag even in de stad geweest en ben met m'n kersverse Pathé Unlimited naar de bios geweest, naar Murder on the Orient Express. Nu hang ik op de bank, heb al dagen hoofdpijn, dus doe even rustig aan verder. M'n stiefdochter komt zo en die breng ik op tijd naar bed en dan ga ik verder met bankhangen.
Morgen gaan we even met z'n drieën naar het winkelcentrum hier, er is een kerstmarkt met levende kerststal. Stelt weinig voor, maar die dieren zijn wel leuk natuurlijk. 's Avonds ga ik met Carra eten in A'dam en daarna naar een comedyshow in Boom Chicago, ben erg benieuwd hoe dat is!
Zondag heb ik nog geen plannen, misschien nog even eropuit met z'n drieën, ligt eraan hoe ik me voel.


Wat vond je van de film? Ik ben tijdens die film in slaap gevallen :D ik vond het an sich en goed verhaal, goede acteurs en mooie setting. Maar het totaal kwam wat mij betreft niet uit de verf.

Ik heb dit morgen een feestje en daarnaast ga ik studeren.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 16 Dec 2017 01:00

Re: Weekend!

Ik vond 'm wel vermakelijk, idd door de acteurs en de sfeer.
❤ 7 juni 2018
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers