Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kerstpakket

<<

Anoniem316

Bericht 14 Dec 2017 15:09

Kerstpakket

Krijgen jullie nog een kerstpakket?

Hier zijn we rijkelijk verwend. Echt onverwachts..
We mochten zelf op een markt dingetjes uit zoeken met muntjes. We kregen ook nog een bol.com cadeaubon van 50 euro. Daarnaast ook nog een lekker pakketje van een delicatessenwinkel.

Mijn man heeft hem (nog) niet.

En jullie?
<<

Anoniem304

Bericht 14 Dec 2017 15:10

Re: Kerstpakket

Wij gaan uit eten en krijgen €50. Mijn vriend krijgt meestal een klein kerstpakket met een rollade, kerstbrood en chocola en daarbij €250. Ben heel benieuwd wat hij dit jaar krijgt.
Edit - Met Sinterklaas krijgt hij altijd €50 en een taart. Zijn baas is echt top!
Laatst gewijzigd door Anoniem304 op 14 Dec 2017 15:21, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Foxtrot

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 45

Geregistreerd: 19 Nov 2017 22:25

Bericht 14 Dec 2017 15:19

Re: Kerstpakket

Wij hebben ons kerstpakket met Sinterklaas gekregen. Het was een bon waarmee je zelf iets online mag uitzoeken. Ik heb gekozen voor een Fonq-cadeaubon. Verder krijgen we met Nieuwjaar altijd nog een vvv-bon. Ben benieuwd of dat dit jaar ook weer zo is!
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 14 Dec 2017 15:21

Re: Kerstpakket

Vanuit de school waar ik werk heb ik aangegeven een bol.com cadeautkaart te willen. Vanuit mijn opdrachtgever weet ik het nog niet. Ik ga dinsdag het pakket ophalen ik ben benieuwd. De afgelopen jaren is het iedere keer een ander pakket geweest, dus ik weet niet wat ik kan verwachten.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Poutine

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 236

Geregistreerd: 15 Jul 2017 13:32

Bericht 14 Dec 2017 15:32

Re: Kerstpakket

Ik weet nog niet wat ik krijg, er is zaterdag een borrel op ons hoofdkantoor waar de kerstpakketten vermoedelijk uitgereikt worden. Maar ik heb er geen zin in, kli it gezellig maar in de praktijk valt iedereen hysterisch aan op de hapjes en gaat daarna weer weg. Ik krijg ‘t ‘pakket’ dan wel ergens komende week op de werkvloer. Ik vermoed een Rituals-bon dus een echt pakket is het waarschijnlijk niet :)
Mijn vriend kon in september ergens al kiezen uit verschillende pakketten, hij had een verrassingspakket gekozen en die kwam gisteren binnen. Erg leuk, een beetje een koude avonden op de bank-pakket met o.a. een fleecedekentje, warme chocolademelk, bekers, slagroom, koekjes, mugcakes en s’mores.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 14 Dec 2017 15:39

Re: Kerstpakket

Niks. Een feestje waar ik niet naartoe ga...
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 14 Dec 2017 15:40

Re: Kerstpakket

Wij krijgen ieder jaar zo'n bon waarmee je de bijbehorende website iets kan uitkiezen. Altijd twv 20 euro. Beetje karig maarja groot bedrijf.. Ben benieuwd of we dit jaar wat krijgen. De chocolade letters met sint en de pepernoten voor op de afdeling waren dit jaar ook al wegbezuinigd.

Ben benieuwd wat mijn vriend krijgt. Vorig jaar kreeg hij een Kobo Ereader.
<<

Romie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1128

Geregistreerd: 02 Sep 2013 13:38

Bericht 14 Dec 2017 15:44

Re: Kerstpakket

Wij krijgen bonnen waarmee we op een kerstmarkt spullen kunnen kopen, er staan kramen van oa rituals, chocola, wereldwinkel, tuincentrum. Erg gezellig altijd! Volgens mij was her bedrag iets van 25 euro.
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:55

Bericht 14 Dec 2017 15:45

Re: Kerstpakket

Ik heb woensdag het kerstfeest, dus ik denk dat we dan iets krijgen, als we dit jaar iets krijgen.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 14 Dec 2017 15:46

Re: Kerstpakket

Ik niks. Mijn man krijgt een voucher waarmee hij op de kerstmarkt wat kan uitzoeken. Ik weet nog niet of hij daarheen gaat.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem315

Bericht 14 Dec 2017 15:50

Re: Kerstpakket

Ik mag vanavond zelf mijn kerstpakket weer samenstellen op een kerstmarkt.
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3611

Geregistreerd: 23 Jun 2016 21:23

Bericht 14 Dec 2017 15:54

Re: Kerstpakket

Dinsdag heb ik ook een kerstmarkt. Eerste keer dat mijn werkgever het op deze manier doet, dus ik ben benieuwd.
Mijn vriend heeft een Tinteling gekregen .
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43720

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 14 Dec 2017 16:27

Re: Kerstpakket

Ik krijg van een andere zzp'er een kerstpakketje per post met zelfgemaakte hapjes. Ik ga dat ook voor haar maken.

M'n man krijgt altijd een erg mooi en groot kerstpakket vol etenswaar. Ik verheug me er nu al op.
Let's discover the world together.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43720

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 14 Dec 2017 16:40

Re: Kerstpakket

Zo'n kerstmarkt lijkt mij ook heel leuk Chava. Laat je weten hoe 't was en wat het geworden is?

Wow Dee dat klinkt uitgebreid!
Let's discover the world together.
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5876

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 14 Dec 2017 16:41

Re: Kerstpakket

Hier is voor vanavond het Afas live afgehuurd voor een kerstfeest maar er was al een wachtlijst, zoveel aanmeldingen. Ik ga niet. Dinsdag is er van mijn afdeling nog een borrel, ik ga even 1 drankje doen en dan krijgen we ook een kerstattentie van onze afdeling. We krijgen meestal iets kleins, geen idee wat.

Mijn man krijgt eigenlijk altijd een traditioneel pakket van zijn werkgever met allerlei eten, daarnaast kreeg hij vorig jaar van zijn afdeling een volledig kerstdiner mee, hoefde alleen nog even de oven in en op de borden gelegd te worden. Toevallig zei hij gisteren dat hij daar nog niks over gehoord had, dus ik ben benieuwd of ze weer zoiets doen.

Ik heb samen met onze oudste zoon allemaal bonbons/ truffels en schuim koekjes gebakken en mijn ouders hebben een zakje gekregen ivm het oppassen, onze schoonmaker en daar doen we nog geld bij en de gastouder en daar heb ik nog een tijdschrift, een geurkaas ed bij gehaald zodat het een klein pakketje is.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43720

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 14 Dec 2017 16:42

Re: Kerstpakket

Sam schreef:Niks. Een feestje waar ik niet naartoe ga...


Dat was bij mijn vorige werkgever ook. Vond ik zo jammer, zeker omdat het een 24 uurs bedrijf is waardoor er per definitie mensen niet bij konden zijn.
Jammer dat jij ook niet iets concreets krijgt verder.
Let's discover the world together.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 14 Dec 2017 16:58

Re: Kerstpakket

Ik heb van mijn werk nog niks zal volgende week wel is vaak een bon via de post

Mijn man heeft volgende week vrijdag een feestje in het nieuwe gebouw op de afsluitdijk en daar krijgt die dan zijn kerstpakket. Die zijn meestal erg goed met nuttige dingen een een cadeau voor de vrouw erin.

Ik heb van 2 cliënten wat gekregen, van de ene een pakketje met bodylotion douchespul en handcreme. En van de andere een klets pakket met een kletspot, water, zaadjes, douchespul, chocola en bordje super lief
Afbeelding
<<

Anoniem244

Bericht 14 Dec 2017 17:12

Re: Kerstpakket

Gister hadden we een jaarafsluiting met wat te drinken en eten en een plantje als bedankje.
Krijgen nog iets per post opgestuurd, dus dat zal wel een bon zijn.

Werk vriend heeft altijd avond met eten en drinken en een kerstmarkt. Dan krijgen ze munten en kunnen hun eigen kerstpakket samenstellen
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 14 Dec 2017 17:15

Re: Kerstpakket

Ik heb volgende week donderdag een kerstontbijt en dan is er een boekenmarkt waar we een boek kunnen uitkiezen. Je kunt ook kiezen voor een (half? geloof ik) oudejaarslot.
❤ 7 juni 2018
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 14 Dec 2017 19:08

Re: Kerstpakket

Zo'n kerstmarkt waar je zelf wat kunt uitzoeken lijkt me echt leuk!
Ik weet niet of ik wat krijg. Vorig jaar had ik nergens op gerekend maar mochten we een cadeaubon van plaatselijke winkeliers uitkiezen. Dit jaar dus geen idee. Volgende week donderdag hebben we in ieder geval wel een kerstfeestje met diner op het werk.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 14 Dec 2017 19:46

Re: Kerstpakket

Wij krijgen altijd een vvv-bon van 50 euro. Ik krijg hem volgende week.

♥♥
<<

anoniem224

Bericht 14 Dec 2017 19:54

Re: Kerstpakket

Exogenesis schreef:Ik mag vanavond zelf mijn kerstpakket weer samenstellen op een kerstmarkt.


Ik precies dit, ook vanavond. Hopelijk staat er wat leuks!
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 14 Dec 2017 20:25

Re: Kerstpakket

Wij krijgen altijd zo’n boekje waaruit je zelf iets kan kiezen. Ik heb een Douglas bon gekozen.
<<

Anoniem247

Bericht 14 Dec 2017 20:26

Re: Kerstpakket

Ik heb 'm vandaag gekregen en het is weer een leuk pakket. Er zit een mooi deken in, 2 mokken en lekker etenswaar zoals een reep chocolade, koekjes, jam, nootjes en noem maar op. Ik ben er blij mee!

Mijn man krijg standaard een cadeaubon van 125 euro. Ook fijn :)
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 14 Dec 2017 20:35

Re: Kerstpakket

Ik heb geen idee. Vorig jaar kreeg ik van het gastouderbureau een cadeaubon waarvan ik iets mocht uitzoeken.
De kerstborrel is morgen, maar daar ga ik niet heen. Dus ik verwacht een dezer dagen wel een kerstcadeautje thuis te ontvangen.

Mijn man kreeg altijd een traditioneel kerstpakket, maar heeft nu een andere baan. Geen idee of en wat hij krijgt met kerst.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers