Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wensen voor forummer boven je

<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25050

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 11 Dec 2017 18:08

Re: Wensen voor forummer boven je

Radler schreef:Geel, ik wens dat je snel zwanger raakt vanaf het moment dat jullie daarvoor gaan :)


Dit wens ik jou ook! Of heb ik het mis en gaan jullie er komend jaar nog niet voor? Verder wens ik je veel werkplezier, maar volgens mij zit dat nu wel goed hè?
❤ 7 juni 2018
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 11 Dec 2017 18:17

Re: Wensen voor forummer boven je

Ik wens Bliss een voorspoedige zwangerschap en een gezond kindje!
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Anoniem244

Bericht 11 Dec 2017 18:25

Re: Wensen voor forummer boven je

Bliss, Klopt dat heb je helemaal goed :) nog niet meteen maar wel ergens volgend jaar!
En ook mijn werk bevalt super goed inderdaad.

Ik wens jou een fijne zwangerschap en een gezond kindje

Chava, ik hoop voor jou dat je gaat samenwonen met je vriend, althans ik dacht pas gelezen te hebben dat je dat graag zou willen volgend jaar
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 11 Dec 2017 18:26

Re: Wensen voor forummer boven je

Chava ik wens je veel liefde toe, maar dat zit wel goed geloof ik :ja:
En ik hoop dat je heerlijk kan genieten van je nichtje en neefje.
<<

Anoniem298

Bericht 11 Dec 2017 18:31

Re: Wensen voor forummer boven je

Emma, voor jou is ook makkelijk. Ik wens je een voorspoedige zwangerschap, een fijne bevalling en een heerlijke kraamtijd! Voel je je goed?
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9455

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 11 Dec 2017 19:04

Re: Wensen voor forummer boven je

Jet, een nieuw huis zonder allemaal rompslomp! En veel geluk als gezinnetje! En dat vooral F. zich goed mag ontwikkelen.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Nan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2502

Geregistreerd: 26 Mei 2016 18:46

Bericht 11 Dec 2017 19:10

Re: Wensen voor forummer boven je

Een mooie gezonde baby. Cliché, maar met de mijne op schoot voelt dit als een enorme zegen.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15901

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 11 Dec 2017 22:51

Re: Wensen voor forummer boven je

Nan, ik wens jou een mooi jaar toe met nog veel bijzondere eerste keren met jullie dochter. En natuurlijk haar eerste verjaardag! En een mooie draagdoek, las ik in het draagdoekentopic :).
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3480

Geregistreerd: 11 Apr 2017 10:46

Bericht 11 Dec 2017 22:57

Re: Wensen voor forummer boven je

O lady, jou wens ik alle geluk met jullie baby en 2 zonen. Ik wens je een mooi jaar, met vooral veel geluk en liefde, want dat gun ik je zo.
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 11 Dec 2017 22:58

Re: Wensen voor forummer boven je

Nan, ik wens jou een heel fijn jaar met je dochter en vriend toe. Jullie gaan vast samen de wereld ontdekken.

Lady, ik wens je een voorspoedige tweede helft van je zwangerschap toe (jeetje, al bijna op de helft!) en een heel lief klein baby'tje. Dat hij/zij maar net zo'n cadeautje mag zijn als je nu voelt. Ik wens je een hele fijne gezinsdynamiek toe.
Ik wens je veel liefde binnen je gezin en je familie, met je lieve broer en zus en vader. Ik hoop dat jullie warme herinneringen aan vroeger op kunnen halen met z'n allen maar ook samen kunnen (leren) genieten van het heden en de toekomst.

Radler, ik meende te lezen dat jullie volgend jaar ook een voor kindje willen gaan? Of heb ik dat mis? Zo ja, dan wens ik je een kindje toe. En sowieso veel geluk met je relatie en je stiefkindjes. Van wat ik lees heb je hen met open armen ontvangen en ik wens je toe om het moedergeluk ook zelf te kunnen ervaren.

Chava, ik wens jou al het geluk met je nieuwe relatie. Nou ja nieuw, volgens mij gaan jullie als een speer en staan jullie zo stevig als een huis. Dat dat maar mag blijven! Op naar de toekomst samen!
Let's discover the world together.
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 12 Dec 2017 06:17

Re: Wensen voor forummer boven je

Jet schreef:Emma, voor jou is ook makkelijk. Ik wens je een voorspoedige zwangerschap, een fijne bevalling en een heerlijke kraamtijd! Voel je je goed?


Dank je wel! Op zich wel, ik ben nu ruim 7 weken. Ik voel me wel wat onzeker, zeker als ik vorige week dan constant misselijk was en nu bijna niet meer. Maar we hebben donderdag alvast een echo, dus ik kan niet wachten!

Ik wens jou de verkoop van je huidige woning, de aankoop van een mooie nieuwe woning en veel mooie momenten samen met je man en dochters!
<<

Anousch

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2283

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:04

Woonplaats: Vuren

Bericht 12 Dec 2017 10:56

Re: Wensen voor forummer boven je

Wat is het toch een fijn topic geworden! Ik ga straks ook eens even er voor zitten dat ik ook iedereen gehad heb! Dat verdienen jullie.
Daan 27-06-2018
Yinthe 20-05-2022

Zo dol gelukkig en compleet ♡
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15901

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 12 Dec 2017 21:20

Re: Wensen voor forummer boven je

Wat een lieve woorden, Pippa en Marin :heart:.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anansi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 352

Geregistreerd: 02 Okt 2016 14:34

Bericht 12 Dec 2017 22:35

Re: Wensen voor forummer boven je

Ik wens Lady een heel lief dochtertje toe!
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers