Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe vertellen dat je ziek bent?

<<

Islandgirl

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1155

Geregistreerd: 08 Aug 2017 06:14

Bericht 09 Dec 2017 23:37

Re: Hoe vertellen dat je ziek bent?

Oh wat een vreselijk bericht zeg. Je hebt nog amper de tijd gehad om het zelf te laten bezinken dus ik zou dat eerst doen, voor zover dat kan. Vertel het aan anderen wanneer je er zelf aan toe bent. Zoals anderen al zeiden, er is geen goed of fout hierin.

Heel veel sterkte toegewenst.
11-4-2018
Instagram

Afbeelding
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 10 Dec 2017 00:59

Re: Hoe vertellen dat je ziek bent?

Wat een vreselijk nieuws. Heel veel sterkte. Ik zou vooral doen waar jij je goed bij voelt, en als dat wel een appje is omdat je opziet tegen het moment om het te vertellen dan doe je het via de app.

Mijn vriend heeft recent een diagnose gekregen en ik heb allerlei manieren gebruikt om het mensen te vertellen. Mail, app, in persoon. Ik heb van niemand gehoord dat ze het vervelend vonden dat ik heb geappt en ze het niet in persoon heb verteld. Wat ik bedoel te zeggen is: Het draait om jou. De gevoelens van anderen hoef jij je niet druk om te maken. Doe vooral wat jij wil.

Nogmaals sterkte. Met alles.
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4821

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 10 Dec 2017 03:26

Re: Hoe vertellen dat je ziek bent?

Pfff, wat een heftig nieuws!
Heel veel sterkte :hug:
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:06

Bericht 10 Dec 2017 06:43

Re: Hoe vertellen dat je ziek bent?

Heel veel sterkte! Onvoorstelbaar hoe jij je nu moet voelen.
<<

Anoniem231

Bericht 10 Dec 2017 07:06

Re: Hoe vertellen dat je ziek bent?

Wat ontzettend heftig! Ben er gewoon stil van. Heel veel sterkte.

Ik zou proberen haar eerder te bezoeken. Desnoods neem je daar een dag vrij voor.
Is er een mogelijkheid dat ze het via iemand anders al eerder hoort?
Vraag evt jouw zus mee als je denkt dat je het er moeilijk mee gaat hebben om het daadwerkelijk te vertellen.
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 10 Dec 2017 08:22

Re: Hoe vertellen dat je ziek bent?

Wat een vreselijk nieuws. Ben er stil van.
Heel veel sterkte!
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 10 Dec 2017 08:52

Re: Hoe vertellen dat je ziek bent?

Wat een vreselijk bericht, wat moet dit een enorme klap voor je zijn zeg.

Verder sluit ik me aan bij de rest: jij staat nu op de eerste plaats. Er is in deze geen goed of fout. Heel veel sterkte!
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Anoniem245

Bericht 10 Dec 2017 08:58

Re: Hoe vertellen dat je ziek bent?

Pfff wat een nieuws...
Ik zou het graag 1 op 1 willen horen denk ik, en niet op een dag wanneer er een feestje gepland staat.
Maar het belangrijkste is dat jij je er goed bij voelt bij het vertellen.

heel veel sterkte!!
<<

Anoniem316

Bericht 10 Dec 2017 09:18

Re: Hoe vertellen dat je ziek bent?

Och jeetje lieve Guat. Ik heb geen tips voor je maar wil je heel veel sterkte wensen.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 10 Dec 2017 09:22

Re: Hoe vertellen dat je ziek bent?

Jemig wat een nieuws :(
Ook ik heb helaas geen tips, maar zou inderdaad eerlijk zijn en vooral doen wat voor jou goed voelt.

Heel erg veel sterkte!
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anoniem221

Bericht 10 Dec 2017 09:24

Re: Hoe vertellen dat je ziek bent?

Ik heb ook geen inhoudelijke bijdrage. Ik wil je alleen heel veel sterkte toewensen!
<<

Poutine

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 236

Geregistreerd: 15 Jul 2017 12:32

Bericht 10 Dec 2017 09:26

Re: Hoe vertellen dat je ziek bent?

Wat je vriendin betreft zou ik haar denk ik voor je verjaardagsborrel al bellen om het te vertellen. Er is inderdaad geen goed of fout, het hoeft ook allemaal niet persoonlijk face to face, alleen zou ik het zelf niet op de dag van de verjaardagsborrel vertellen.
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 10 Dec 2017 09:31

Re: Hoe vertellen dat je ziek bent?

Wat heftig Guat. Heel erg veel sterkte! Je kunt hierin niks fout doen.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 10 Dec 2017 10:53

Re: Hoe vertellen dat je ziek bent?

Wat enorm verdrietig dat je dit nieuws gekregen hebt. Wens jou en de mensen om je heen allereerst heel veel sterkte om hier mee om te kunnen gaan.

Ik kan je wel een beetje vertellen hoe het bij mij ging, hoewel het wel anders is omdat ik niet zeker wist of ik dit wel of niet ging overleven.
De meeste mensen in mijn omgeving wisten al wel dat ik onderzocht werd in het ziekenhuis en dat ik die dag de uitslag zou krijgen. Waardoor uiteindelijk veel via de app is gegaan, omdat het lang duurde voor ik überhaupt de tijd had voor een update. De mensen die dicht bij me stonden en die nog van niets wisten, zoals mijn oma, vader en tante heb ik direct daarna een bezoek gebracht. Het voelde fijn dat direct te doen. De mensen die ik geappt had stonden dezelfde avond of een van de avonden daarna bij me op de stoep. Dat was heftig maar ook heel waardevol.
Je kunt inderdaad niets fout doen, al zou ik er wel heel voorzichtig mee zijn dat mensen die je heel belangrijk vindt het niet van iemand anders horen. Dan veel liever via app, telefoon of mail.
Nogmaals heel veel sterkte!
Insta: je_ei_kwijt
<<

Anoniem282

Bericht 10 Dec 2017 10:56

Re: Hoe vertellen dat je ziek bent?

*
Laatst gewijzigd door Anoniem282 op 11 Dec 2017 14:23, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem282

Bericht 10 Dec 2017 11:09

Re: Hoe vertellen dat je ziek bent?

*
Laatst gewijzigd door Anoniem282 op 11 Dec 2017 14:24, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Brooke

Bericht 10 Dec 2017 11:16

Re: Hoe vertellen dat je ziek bent?

O wauw wat moet dit heftig voor je zijn! Ik wens je heel veel sterkte toe!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 10 Dec 2017 12:17

Re: Hoe vertellen dat je ziek bent?

Begrijpelijk Guat, je lichaam doet niet wat je verwacht dat t zou doen. Eigenlijk is het een soort rouwproces..

Maar hulp accepteren mag he, jij hoeft nu niet sterk te zijn voor je omgeving, zij moeten dat voor jou zijn.

Nogmaals sterkte!
<<

caribbeanlover

Bericht 10 Dec 2017 12:54

Re: Hoe vertellen dat je ziek bent?

He bah wat ontzettend naar en ik wens je heel veel sterkte toe.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 10 Dec 2017 14:14

Re: Hoe vertellen dat je ziek bent?

Ik herken je gevoel van falen heel erg. Dat wordt met de tijd wel minder is mijn ervaring. Maar je mag ook best boos zijn hè, dat is volkomen logisch. Geef je emoties ook de ruimte, dat hoort wel bij het proces is mij verteld. Sterkte.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem244

Bericht 10 Dec 2017 14:19

Re: Hoe vertellen dat je ziek bent?

Ik weet gewoon niet wat te zeggen. Wat vreselijk, ben er stil van.
Kippenvel.

Ik wens je heel veel sterkte en kracht!

Och lieverd, je mag boos zijn... je mag vreselijk boos zijn. Logisch dat je kwaad bent. Laat je emoties ook vooral toe
<<

Anoniem317

Bericht 10 Dec 2017 14:40

Re: Hoe vertellen dat je ziek bent?

Lieve Guat, wat schrik ik ontzettend van je post. Ik wil je kracht en sterkte wensen. Ik denk dat je het mensen moet vertellen op een manier die jij prettig vindt en die bij jou past. Ik denk niet dat iemand moeilijk zal doen omdat je bijvoorbeeld hebt geappt. Probeer alle emoties toe te laten. Ook boos zijn hoort hierbij. Een dikke knuffel en ik denk aan je.
<<

Anoniem282

Bericht 10 Dec 2017 15:10

Re: Hoe vertellen dat je ziek bent?

Dank voor de lieve reacties. Ik mijn OP en de overige uitleg nog even laten staan. Ga het later wel verwijderen, omdat ik dit slechte verhaal niet op internet wil laten staan.
Laatst gewijzigd door Anoniem282 op 11 Dec 2017 14:24, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem244

Bericht 10 Dec 2017 15:18

Re: Hoe vertellen dat je ziek bent?

Maar dat heeft ook geen enkel moment lullig gevoeld.
Ik had zo’n vermoeden toen ik dit las dat dat je reden was.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 10 Dec 2017 16:09

Re: Hoe vertellen dat je ziek bent?

Veel sterkte Guat! Het zal wel even duren voordat je deze eerste klap verwerkt hebt en daar is geen tijd aan verbonden.
VorigeVolgende

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers