Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat vinden jullie van de grap met Maan?

<<

Anoniem315

Bericht 09 Dec 2017 13:54

Wat vinden jullie van de grap met Maan?

https://www.ad.nl/show/maan-reageert-va ... ~afdfc44a/

Wat vinden jullie hier van?
Ik lees zoveel negatieve reacties aan Maan. Maar ook aan Frank Dane van 538.

Vinden jullie Maan een aansteller? Of had 538 dit nooit mogen doen?
<<

Poutine

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 236

Geregistreerd: 15 Jul 2017 13:32

Bericht 09 Dec 2017 14:03

Re: Wat vinden jullie van de grap met Maan?

Het deed me gelijk aan #metoo denken en alleen het feit dat Maan in huilen uitbarst geeft mijns inziens wel aan dat dit echt een misplaatste grap is.
<<

Anoniem304

Bericht 09 Dec 2017 14:07

Re: Wat vinden jullie van de grap met Maan?

En als ze keihard in lachen was uitgebarsten was er niks aan de hand geweest.
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2364

Geregistreerd: 04 Sep 2013 21:13

Bericht 09 Dec 2017 14:08

Re: Wat vinden jullie van de grap met Maan?

Ik vind dit gewoon echt geen grap. Zoiets doe je niet. Klaar.
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6197

Geregistreerd: 31 Aug 2017 15:18

Bericht 09 Dec 2017 14:09

Re: Wat vinden jullie van de grap met Maan?

Ik vind dat ze dit niet hadden mogen doen. Ik vind het ook gewoon niet grappig. En ik vind het ook raar dat Maan negatieve reacties krijgt. Moet zij dit maar verplicht leuk vinden?
Ergens vind ik het ook een teken wat er gebeurt als mannen alleen bepalen. Ik denk dat als in het algemeen en gelijkere verdeling van mannen en vrouwen op de werkvloer is, er ook betere beslissingen worden genomen. Ik kan me in dit geval voorstellen dat het dan minder snel of niet was gebeurd. Alsnog vind ik dat ook mannen moeten kunnen inzien dat dit te ver gaat en er zullen ook mannen zijn die het niet vinden kunnen.
<<

Poutine

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 236

Geregistreerd: 15 Jul 2017 13:32

Bericht 09 Dec 2017 14:25

Re: Wat vinden jullie van de grap met Maan?

Cotton schreef:En als ze keihard in lachen was uitgebarsten was er niks aan de hand geweest.

Was dit een reactie op mij? Dan nog vind ik het zelf een stomme grap, maargoed, als zij er dan geen problemen mee had gehad dan maakt dat de discussie inderdaad al anders ja.
<<

Anoniem313

Bericht 09 Dec 2017 14:38

Re: Wat vinden jullie van de grap met Maan?

Sneue kerels zonder niveau. Ik luister geen 538 en ben ook weer bevestigd dat dat een goede keuze is.
Ik vind het zielig voor Maan (die ik trouwens niet ken), vooral omdat zij in haar werk afhankelijk is van dit soort types.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 09 Dec 2017 14:42

Re: Wat vinden jullie van de grap met Maan?

Helemaal eens met Caulfield, jij zegt eigenlijk precies wat ik ook wilde typen.
Ik vond het ook sneu dat Maan sorry ging zeggen voor haar reactie, gewoon het feit dat zij dacht dat dat überhaupt nodig was.
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 09 Dec 2017 14:48

Re: Wat vinden jullie van de grap met Maan?

Ik heb helemaal niets met Maan, vind haar naam op de een of andere manier heel irritant net als haar stemgeluid, maar de grap vond ik echt kansloos van 538 en degene die het bedacht heeft een zielig mannetje. Het slaat gewoon helemaal nergens op en is van een enorm laag niveau.
04-2014
10-2015
<<

Islandgirl

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1155

Geregistreerd: 08 Aug 2017 07:14

Bericht 09 Dec 2017 14:49

Re: Wat vinden jullie van de grap met Maan?

Ik vind het echt belachelijk wat ze gedaan hebben. Echt respectloos. Sta je daar jezelf figuurlijk bloot te geven, krijg je een piemel voor je zodra je je ogen opent van een vreemde man. Je weet niet of het bewust is, je weet niet of die man kwaad in de zin heeft... Ik snap heel goed dat ze enorm geschrokken is en dit laat maar weer eens zien dat sommige mannen totaal het punt van #metoo niet snappen.
11-4-2018
Instagram

Afbeelding
<<

Anoniem304

Bericht 09 Dec 2017 14:57

Re: Wat vinden jullie van de grap met Maan?

Poutine schreef:
Cotton schreef:En als ze keihard in lachen was uitgebarsten was er niks aan de hand geweest.

Was dit een reactie op mij? Dan nog vind ik het zelf een stomme grap, maargoed, als zij er dan geen problemen mee had gehad dan maakt dat de discussie inderdaad al anders ja.

Ja ik zeg verder niks over de grap, maar de discussie was dan heel anders (of er helemaal niet) geweest.
<<

Poutine

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 236

Geregistreerd: 15 Jul 2017 13:32

Bericht 09 Dec 2017 15:02

Re: Wat vinden jullie van de grap met Maan?

Cotton schreef:
Poutine schreef:
Cotton schreef:En als ze keihard in lachen was uitgebarsten was er niks aan de hand geweest.

Was dit een reactie op mij? Dan nog vind ik het zelf een stomme grap, maargoed, als zij er dan geen problemen mee had gehad dan maakt dat de discussie inderdaad al anders ja.

Ja ik zeg verder niks over de grap, maar de discussie was dan heel anders (of er helemaal niet) geweest.

Ja inderdaad, dat absoluut. Maar met #metoo zo volop in het nieuws snap ik sowieso niet dat ze op 538 voor zo’n grap hebben gekozen, zelfs al had ze het misschien wel goed opgevat. Dat weet je gewoon niet van tevoren, dus doe je zoiets niet, klaar.

Ik kwam op Twitter onderstaande tweet tegen en die heeft me wel ontzettend aan het denken gezet.
Het meest enge van dit gebeuren is misschien dat Maan eerst zegt "Ik kom hier nooit meer terug!" en zich dan verbetert en zegt "Natuurlijk kom ik wel weer terug!" De #metoo -discussie in een notendop. Want je bent afhankelijk van die klootzakken en dus komen ze er mee weg...
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 09 Dec 2017 15:22

Re: Wat vinden jullie van de grap met Maan?

Caulfield schreef:Sneue kerels zonder niveau. Ik luister geen 538 en ben ook weer bevestigd dat dat een goede keuze is.
Ik vind het zielig voor Maan (die ik trouwens niet ken), vooral omdat zij in haar werk afhankelijk is van dit soort types.

Dit. En ik zie gewoon niet hoe een team volwassenen het in hun hoofd kan halen om zo iets als grap te bedenken.
<<

Brooke

Bericht 09 Dec 2017 15:33

Re: Wat vinden jullie van de grap met Maan?

Ik sluit me aan bij Caulfield en Soleil. Precies wat ik wilde zeggen. Snap niet hoe je daar als volwassene opkomt om zo'n actie uit te halen bij zo'n jonge meid. Kunnen ze zelf toch ook wel bedenken dat zoiets niet in goede aarde valt. Triest hoor.
<<

Anoniem273

Bericht 09 Dec 2017 15:42

Re: Wat vinden jullie van de grap met Maan?

Ik vind het ook echt kansloos van die DJ’s. Slecht over nagedacht en typisch weer zo’n ‘het moet steeds gekker’ grap, bedacht door mannen. Laat ze dit lekker bij elkaar doen (Frank en zijn sidekick) als grap als je blijkbaar dezelfde sneue humor deelt.

Maan is daar aan het werk en er wordt vervolgens een blote vent aan je opgedrongen. En luisteraars die dan blijkbaar ook nog vinden dat je een aansteller bent als je van schrik begint te huilen. Belachelijk vind ik het. Alsof zij hierom gevraagd heeft.
Heb het fragment geluisterd en vond het oprecht heel vervelend voor haar. Sta je jezelf vervolgens nog te verontschuldigen omdat je moet huilen ook. En die gasten lachten echt wel lang door en dan zo overdreven ‘Awwwww, dit vind ik zielig voor je’ o.i.d., klonk vrij denigrerend vond ik.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 09 Dec 2017 17:05

Re: Wat vinden jullie van de grap met Maan?

Aziraphale schreef:Ik vind het ook echt kansloos van die DJ’s. Slecht over nagedacht en typisch weer zo’n ‘het moet steeds gekker’ grap, bedacht door mannen. Laat ze dit lekker bij elkaar doen (Frank en zijn sidekick) als grap als je blijkbaar dezelfde sneue humor deelt.

Maan is daar aan het werk en er wordt vervolgens een blote vent aan je opgedrongen. En luisteraars die dan blijkbaar ook nog vinden dat je een aansteller bent als je van schrik begint te huilen. Belachelijk vind ik het. Alsof zij hierom gevraagd heeft.
Heb het fragment geluisterd en vond het oprecht heel vervelend voor haar. Sta je jezelf vervolgens nog te verontschuldigen omdat je moet huilen ook. En die gasten lachten echt wel lang door en dan zo overdreven ‘Awwwww, dit vind ik zielig voor je’ o.i.d., klonk vrij denigrerend vond ik.


Helemaal eens, idioterie ten top om te denken dat zoiets grappig is.
Met betrekking tot jouw laatste alinea wil in wel opmerken dat ik de beelden erbij heb gezien en ik had het idee dat de DJ’s wel oprecht schrokken van haar reactie, in het geluidsfragment hoor je dat niet zo maar op die beelden vond ik het wel oprechter overkomen. Ik denk echt dat ze niet hadden verwacht dat ze hier zo heftig op zou reageren. Wat ik vrij dom vind, maar dat terzijde.

♥♥
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 09 Dec 2017 17:25

Re: Wat vinden jullie van de grap met Maan?

Ik vind het ook een achterlijke actie, totaal niet grappig!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem221

Bericht 09 Dec 2017 18:05

Re: Wat vinden jullie van de grap met Maan?

Het schijnt dat ze elke keer als Maan langskwam 'iets' deden. Omdat ze 'vriendin van de show' is. Er was al een keer een fanfare langsgekomen en weet ik het. Dit keer was het een naakte man. Ik vind er weinig van. Ik denk dat ze zich net zo rot was geschrokken als de man in kleding voor haar had gedanst. Ze schrok omdat ze hoog in concentratie zat, omdat het spannend voor haar was hoe zij haar nieuwe nummer zou gaan brengen. Althans, dat laatste heb ik ergens gelezen als reactie van Maan.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43708

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 09 Dec 2017 18:15

Re: Wat vinden jullie van de grap met Maan?

Ik heb het niet gevolgd maar zoals ik het nu lees, vind ik het heel sneu voor dat meisje. Het feit dat ze schrikt en het zelf geen leuke grap vond is toch al genoeg om haar daarin serieus te nemen. Dat vind ik naar aan dit verhaal. Waarom gaan discussiëren of 't wel of niet gepast is. Meisje vond 't niet gepast, duidelijk dus..
Let's discover the world together.
<<

Anoniem315

Bericht 09 Dec 2017 19:04

Re: Wat vinden jullie van de grap met Maan?

Ik vind het ook heel sneu. Maan schrok echt en was best even aangeslagen. Ik ben bang voor haar dat ze hierdoor minder onbevangen op het podium staat. Hopelijk is dat niet het geval.

En inderdaad, de #metoo actie wordt hiermee wel 'mooi' geïllustreerd. Ze kunnen het je allemaal maken, omdat zij het leuk en normaal vinden. Ik ben er echt wat boos om. Arme Maan.
<<

Anoniem315

Bericht 09 Dec 2017 19:05

Re: Wat vinden jullie van de grap met Maan?

De reacties op sociale media die aangeven dat Maan hysterisch was, dat ze een mietje is of dat ze zich aanstelde, komen veelal van mannen. Walgelijk!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43708

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 09 Dec 2017 19:16

Re: Wat vinden jullie van de grap met Maan?

En dit is dus exact de kern van metoo.
Let's discover the world together.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 09 Dec 2017 19:18

Re: Wat vinden jullie van de grap met Maan?

Ik vind het belachelijk. Zij staat daar gewoon professioneel haar werk te doen en dan zijn dit seksueel intimiderende grappen die je niet doet. Ongepast. Punt. Je doet het ook niet bij een juf of een secretaresse die haar werk staat te doen. En ze zal vast niet zijn gaan janken van een piemel maar wel van de schrik, het feit dat ze schrok en dat ze "faalde" in haar optreden. Een misselijke kutgrap gewoon. Doe het lekker bij elkaar (of gewoon überhaupt niet).
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 23:54

Bericht 09 Dec 2017 20:20

Re: Wat vinden jullie van de grap met Maan?

Ik vind het ook een stomme grap. Wat is er zo leuk aan een naakte man die opeens voor je neus staat? Ik vraag mij echt af waarom ze dachten dat Maan dit een leuke grap zou vinden? Alsof vrouwen maar elke man in hun blote piel willen zien. :thumbdown:
Naar mijn idee kan alleen een simpele ziel dit soort "grappen" bedenken.
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Anoniem306

Bericht 09 Dec 2017 22:53

Re: Wat vinden jullie van de grap met Maan?

Te belachelijk voor woorden. De mensen die dat bedacht hebben zijn te sneu voor woorden :thumbdown: .
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers