Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Cadeautips?

<<

Lexi

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1691

Geregistreerd: 13 Jul 2015 09:12

Bericht 08 Dec 2017 12:12

Cadeautips?

Ik wil wat leuks kopen voor een jongen van 12 en een meisje van 10. Ik weet geen hobby's of interesses van ze. Budget is ongeveer 25 euro per kind. Heeft iemand tips? Ik heb echt geen idee wat kinderen van die leeftijd nu leuk vinden.
2010 2012
<<

Druifje

Kwebbel

Berichten: 437

Geregistreerd: 23 Okt 2017 14:39

Bericht 08 Dec 2017 12:17

Re: Cadeautips?

Oei dat lijkt mij erg moeilijk als je geen interesses weet... Dan zou ik gewoon veilig voor een bon gaan, van een boekenhandel of speelgoedwinkel
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2383

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:09

Bericht 08 Dec 2017 14:57

Re: Cadeautips?

Mijn neef van inmiddels 13 maak ik al een paar jaar blij met een cadeaubon van de Mediamarkt (gewoon via bol.com te bestellen). Dan doe ik er wat lekkers bij en maak ik er op die manier een leuk pakje van.

Voor een meisje van 10 wellicht iets leuks om te knutselen/handletteren of iets dergelijks? Het boek 'handletteren voor kinderen' met een setje blanco kaarten van de Action en een starterssetje stiften en/of pennen bijvoorbeeld. Wel lastig hoor als je helemaal niet weet waar hun interesses liggen.
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

Wasmand

Kletskop

Berichten: 528

Geregistreerd: 09 Okt 2013 21:19

Bericht 08 Dec 2017 19:18

Re: Cadeautips?

Een leuke film met een zak chips/popcorn, m&m's en een fles cola, of een bon voor de bioscoop.

Misschien vind het meisje een spel ofzo leuk?
Kan je het wel navragen bij iemand wat ze leuk vinden?
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2519

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:42

Bericht 08 Dec 2017 22:02

Re: Cadeautips?

Onze dochter van bijna 9 wil heel graag gel-a-peel. Helemaal hot nu geloof ik. En het spel doolhof.

Het idee van Wamand vind ik ook goed, filmpje met popcorn.
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 09 Dec 2017 12:29

Re: Cadeautips?

Mijn dochter heeft met sinterklaas gel-a-peel gehad en dat valt echt zwaar tegen, zonde van het geld. De reclame erover is een stuk leuker dan het in het echt is.
Ik zou denk ik een bon doen en dan misschien nog wat kleins bij zoals een leuke lipgloss of een squishy, daar loopt iedereen uit de bovenbouwklas van mijn dochter nu mee.
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2519

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:42

Bericht 09 Dec 2017 20:55

Re: Cadeautips?

O echt? We hebben het al even ingepakt op zolder staan :nopompom:
<<

Lexi

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1691

Geregistreerd: 13 Jul 2015 09:12

Bericht 09 Dec 2017 21:15

Re: Cadeautips?

Ja ik vond de gel a peel ook echt tegenvallen inderdaad. We hadden zo'n doos met drie tubes en dan wat voorbeeldjes en een plastic ding waar je vormpjes in kan spuiten. Maar wat een troep, echt het geld niet waard. Dochter vind het gelukkig nog wel leuk om te spuiten met die tubes maar ik ga het niet meer kopen.

Ik denk dat ik bioscoopbonnen ga kopen. Dat vindt bijna iedereen wel leuk volgens mij en dan kunnen ze wat leuks gaan doen in de kerstvakantie.
2010 2012

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers