Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kinderfeestje 5-jarige

<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 08 Dec 2017 10:41

Kinderfeestje 5-jarige

Morgen viert mijn zoon zijn verjaardag voor zijn vriendjes. Ze komen van 10u tot 14u. We eten sowieso ergens een keer koekjestaart en 's middags bak ik pannenkoeken.

Hij heeft natuurlijk massa's speelgoed (verjaardag, Sinterklaas) maar ik wil meer doen dan ze alleen maar wat laten spelen hier (denk ik). Heeft er iemand tips, ideetjes voor leuke spelletjes oid wat ik kan doen met ze?
2012 & 2016
<<

Lexi

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1691

Geregistreerd: 13 Jul 2015 09:12

Bericht 08 Dec 2017 11:38

Re: Kinderfeestje 5-jarige

Mijn ervaring met jongetjes van die leeftijd is dat ze helemaal niet zitten te wachten op spelletjes ofzo en dat ze vooral gewoon willen spelen. De meisjes vinden spelletjes en knutselen meestal wel leuk. Wat op zich wel altijd goed in de smaak valt is cakejes versieren. Misschien nog een spelletje doen met cadeautjes geven (cadeautjes verstoppen bijvoorbeeld).
2010 2012
<<

Wasmand

Kletskop

Berichten: 528

Geregistreerd: 09 Okt 2013 21:19

Bericht 08 Dec 2017 14:16

Re: Kinderfeestje 5-jarige

Ik zou nog iets knutselen wat ze mee naar huis kunnen nemen.
Knikkerzak, masker oid.
Of een spelletje als snoephappen oid.
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 08 Dec 2017 14:33

Re: Kinderfeestje 5-jarige

Als je iets gaat bakken is het misschien wel leuk om ze iets van een koksmuts ofzo te laten versieren. En de stoelendans vind die leeftijd ook leuk.
<<

Femm

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1554

Geregistreerd: 17 Jan 2016 11:10

Bericht 08 Dec 2017 15:13

Re: Kinderfeestje 5-jarige

Hier vonden ze afgelopen jaar cake versieren leuk, cadeautjes werden verstopt, soort stoelendans gedaan, ze hebben een canvas geschilderd en echt een uur of zo gespeeld met zo'n plastic bowlingsetje.

Dit jaar wil dochter weer cake versieren, spekjes happen, pin the unicorn doen en hebben we een pinata waar ze vast even mee bezig zijn. Oh en ze wil twister doen.
Januari 2012
Augustus 2014
Juli 2016
<<

MrsMath

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2657

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:28

Bericht 08 Dec 2017 15:17

Re: Kinderfeestje 5-jarige

Mocht het weer toch een beetje meezitten, een speurtocht bevalt altijd heel goed hier.
L 7-10-2011
N 23-5-2013
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 08 Dec 2017 18:13

Re: Kinderfeestje 5-jarige

Ik zou echt wel wat georganiseerde momenten in te bouwen. Wij deden een speurtocht idd met ouderwetse activiteiten zoals koekhappen, eieren balanceren op een lepel, dat soort dingen. Chips eten met mes en vork en ovenwanten aan.
Je kunt ook wat kleine spelletjes binnen doen zoals stopdans.
#teammaple🍁
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 08 Dec 2017 18:14

Re: Kinderfeestje 5-jarige

Oh en als je karton hebt of stevig papier kun je er rondjes op rekenen en de kids zelf kerstballen laten kleuren, uitknippen, ect glitter er op. Haakje erdoor en klaar!
#teammaple🍁

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers