Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat vraag jij voor je 4jaardag?

<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 07 Dec 2017 10:14

Re: Wat vraag jij voor je 4jaardag?

He wat een gekke manier van een punt maken CBL, maar gelukkig heb je je hondje nog.

Ik vind het ook altijd lastig om dingen te verzinnen, ik heb al zoveel. Misschien zou een nieuwe portemonnee wel van pas komen, en/of een nieuwe tas. Verder kan ik alleen maar 'troepjes' verzinnen waar ik ook prima zonder kan, haha.

♥♥
<<

caribbeanlover

Bericht 07 Dec 2017 10:17

Re: Wat vraag jij voor je 4jaardag?

Elliot schreef:He wat een gekke manier van een punt maken CBL, maar gelukkig heb je je hondje nog.

Ik vind het ook altijd lastig om dingen te verzinnen, ik heb al zoveel. Misschien zou een nieuwe portemonnee wel van pas komen, en/of een nieuwe tas. Verder kan ik alleen maar 'troepjes' verzinnen waar ik ook prima zonder kan, haha.


Sorry dan, maar je weet dat ik nogal apart ben dan de gemiddelde persoon hier toch?!
Wat ik ermee bedoelde is dat ik een 2e wil, maar mijn man dus niet helaas!
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 07 Dec 2017 10:18

Re: Wat vraag jij voor je 4jaardag?

Hahaha juist ja. We worden getest :nopompom: . Fijn dat je je hond nog gewoon hebt!

On topic:

Dit jaar heb ik een bijdrage gevraagd voor een heel mooi servies van HK living dat ik graag wilde hebben. Andere jaren waren het een tas, een mooie draagzak, een horloge, een mooie armband.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 07 Dec 2017 10:18

Re: Wat vraag jij voor je 4jaardag?

Je hoeft geen sorry te zeggen hoor! Jammer dat je man geen tweede hondje wil.

♥♥
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 07 Dec 2017 10:25

Re: Wat vraag jij voor je 4jaardag?

Ik heb eigenlijk al zo lang ik me kan herinneren geen cadeaus meer gekregen :) Ik koop of krijg iets als ik het nodig heb of op dat moment leuk vind.
<<

Anoniem315

Bericht 07 Dec 2017 10:29

Re: Wat vraag jij voor je 4jaardag?

Ik schrok al CBL, gekkerd!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 07 Dec 2017 10:31

Re: Wat vraag jij voor je 4jaardag?

Ik schrok ook al CBL, ik ging al op je Facebook kijken of ik iets gemist had maar daar zag ik nog lieve foto's. Gelukkig maar.
Let's discover the world together.
<<

caribbeanlover

Bericht 07 Dec 2017 11:09

Re: Wat vraag jij voor je 4jaardag?

Elliot schreef:Je hoeft geen sorry te zeggen hoor! Jammer dat je man geen tweede hondje wil.


Zeker jammer, want ik was van plan een huis vol te nemen dat wil ik echt graag een stuk of 5 dan he dus niet zo dat ik mijn kont niet meer kan keren. Het liefst zet ik iets op voor zwerfdieren zoals de organisatie waar wij ons meissie vandaan hebben.

Toevallig begon hij er gister over, maar dat was denk ik meer omdat hij over moet werken. Hij kan niet weigeren en aangezien ik het toch niet vier maakt het me echt niks uit. We gaan altijd voor onze verjaardagen uit eten, maar als dat doordeweeks valt dus niet. We gaan dan het weekend ervoor of erna.
Ik vraag al jaren geen cadeaus meer en dus is mijn cadeau een etentje. Hij stelde voor om naar een van onze favo te gaan, maar die is best duur.
Bovendien zijn we daar al 3x geweest dit jaar waarvan 2x met AH. Die 3e keer was voor zijn verjaardag wat ik hem gegeven heb aangezien hij ook nooit een cadeau wil.
Dus nu gaan we zoals hij altijd zegt de kutchinees (dat bedoeld hij niet zo hoor). Ik betrap mezelf erop dat ik het ook wel eens zo noem. Het is een vegetarisch chinees restaurant en aangezien hij wel vlees eet misschien de benaming.
Dus heel goedkoop eten, € 17,50 pp, lopend buffet zelfs, maar gewoon Goddelijk!
Laatst gewijzigd door caribbeanlover op 07 Dec 2017 11:20, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

caribbeanlover

Bericht 07 Dec 2017 11:11

Re: Wat vraag jij voor je 4jaardag?

Elliot schreef:He wat een gekke manier van een punt maken CBL, maar gelukkig heb je je hondje nog.

Ik vind het ook altijd lastig om dingen te verzinnen, ik heb al zoveel. Misschien zou een nieuwe portemonnee wel van pas komen, en/of een nieuwe tas. Verder kan ik alleen maar 'troepjes' verzinnen waar ik ook prima zonder kan, haha.


Ik ben gek, dat weet je toch. :razz:
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 23:54

Bericht 07 Dec 2017 11:49

Re: Wat vraag jij voor je 4jaardag?

Ik vind het ook elk jaar weer lastig. Als ik iets nodig heb of wil hebben wil ik het ook direct dus koop het dan ook, maar ik heb dan ook niet elke maand een andere wensenlijst (behalve nu we verhuizen, maar doorgaans niet). Twee jaar geleden had ik voor het eerst een specifieke wens (een drager) sinds ik volwassen ben.

Aan mijn zus vraag ik een leuke mok. Die ik 3 jaar geleden van haar heb gekregen gebruik ik altijd maar er is een randje afgebroken. Vind het dan wel leuk om weer een nieuwe van haar te krijgen. We hebben gelukkig wel dezelfde smaak.

Ik ben dinsdag jarig en we gaan vrijdag verhuizen. Ik vraag dus klushulp en bonnen van Intratuin en Karwei (samen met man, hij is zondag jarig). En een dagje oppas zodat ik helemaal alleen een dagje kan winkelen, lunchen en koffie drinken waarbij ik met niemand rekening hoef te houden. Heerlijk! En dan geef ik mijzelf een leuk budget om een nieuwe garderobe, parfum en e reader aan te schaffen.
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

mevrouw Stemband

Kletskop

Berichten: 554

Geregistreerd: 06 Sep 2013 08:19

Bericht 07 Dec 2017 20:28

Re: Wat vraag jij voor je 4jaardag?

Dit jaar vraag ik alleen maar fashion cheques heb ik bedacht. Ik wil lekker shoppen voor mezelf en aangezien ik nu elke keer alles uitgeef aan mijn dochter en voor mezelf alles te duur vind vind ik dit wel weer eens leuk!

Ik weet altijd wel wat te vragen:
Familie planner
Oorbellen
Tegoed voor de zonnebank
Bloemen
Planten
Wat duurdere crèmes of shampoo
Sjaal
Lekkere thee
Kookboeken
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers