Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat zou je doen?

Wat zou je doen?

Ik bel naar/ga langs bij de winkel om het uit te zoeken
1
4%
Ik wacht nog even, maar ga uiteindelijk voor bovenstaande als het niet afgeschreven wordt
7
28%
Ik doe niks, mooi meegenomen
13
52%
Anders, namelijk...
4
16%
 
Aantal stemmen : 25
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 06 Dec 2017 20:11

Re: Wat zou je doen?

Japie schreef:Maar even een algemene vraag ik zie wel eens vaker dat mensen meerdere keer per dag kijken op de rekening, maar waarom is dat?
Ik kijk misschien te weinig soms, maar als je meerdere keren per fag kijkt verwacht je dan iets, of hoop je dat je ineens een groot geld bedrag hebt gewonnen :wink: .


oh ik doe dat inderdaad omdat ik dat geld verwacht. Zoals nu ik heb iets verkocht via internet en dan kijk ik steeds of het al op de rekening staat. Zodat ik het pakket kan klaarmaken.
Het grote geldbedrag staat er helaas nooit op
Afbeelding
<<

Anoniem281

Bericht 06 Dec 2017 20:45

Re: Wat zou je doen?

Ik kijk ook regelmatig, meer uit gewoonte of zo? Geen idee waarom. Misschien ook meer 'gewoon omdat het kan', met de app.

Over dit dilemma.. Pf, ik wil graag zeggen 'Oh ik ga terug!' maar eerlijk? Nee, ik zou 't wel goed vinden. Misschien zou ik me er de eerste dagen niet zo chill bij voelen, ik zou 't ook 'gedoe' vinden om terug te gaan en uit te leggen en dan dus denken, laat maar hangen. In mijn verdediging; tijdje terug ben ik ergens wezen ontbijten en ik moest 57 euro afrekenen. Toen ik ging pinnen, dacht ik wel 'Wow.. da's veel..' maar drong thuis pas echt door. Toen heb ik ook niet gebeld of iets, puur omdat ik laks ben.
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:55

Bericht 06 Dec 2017 21:17

Re: Wat zou je doen?

Het zou er voor mij aan liggen waar en hoe ik het gekocht heb. Als het een lokale winkel hier in het dorp zou zijn dan zou ik terug gaan en het met ze checken.
Als het in een stad bij een keten was zou ik alleen terug gaan als ik super vriendelijk geholpen was, anders zou ik het wel prima vinden.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 06 Dec 2017 22:31

Re: Wat zou je doen?

Bij een wat grotere keten zou ik een mailtje sturen. Bij een kleine winkel zou ik proberen langs te gaan.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 07 Dec 2017 09:41

Re: Wat zou je doen?

Bazinga was dat toen wij bij B&D waren? :o

♥♥
<<

Anoniem222

Bericht 07 Dec 2017 09:52

Re: Wat zou je doen?

Hmm als ik het zou merken (ik kijk niet zo vaak naar afschrijvingen) dan zou ik wel terug gaan. Niet alleen omdat ik het recht wil breien maar ik zou het ook heel vervelend voor de winkelier vinden als dat niet alleen bij mij gebeurt maar bij al zijn transacties. Kostbare zaak wordt het dan.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers