Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Bestakast, lade met drukbeslag

<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 06 Dec 2017 10:59

Bestakast, lade met drukbeslag

We zijn nu bezig met het in elkaar zetten van ons Besta dressoir (ikea), en we hebben gekozen voor lades met drukbeslag. Nu blijft alleen het frontje wat van de kast afstaan, er zit echt een flinke gleuf tussen.
Hoort dit? Want ik vind het niet zo netjes eigenlijk :face:
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 06 Dec 2017 11:06

Re: Bestakast, lade met drukbeslag

Kun je dat niet zelf stellen bij de scharnieren? Daar zitten van die schroefjes die je kunt aandraaien om de deurtjes af te stellen.

♥♥
<<

Anoniem306

Bericht 06 Dec 2017 11:11

Re: Bestakast, lade met drukbeslag

Heb je er een foto van, dan kan ik het vergelijken met mijn eigen bestakast. Daar zitten ook lades in.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 06 Dec 2017 11:16

Re: Bestakast, lade met drukbeslag

Elliot schreef:Kun je dat niet zelf stellen bij de scharnieren? Daar zitten van die schroefjes die je kunt aandraaien om de deurtjes af te stellen.


Zijn lades ;)
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 06 Dec 2017 11:19

Re: Bestakast, lade met drukbeslag

Hopelijk doen ze het zo..
Afbeelding
bovenaanzicht

Afbeelding
zijaanzicht.

Hij lijkt ook wat schuin te staan, dus onderaan dichter op de kast dan bovenaan.
De la in de tv kast heeft hetzelfde..
<<

Anoniem306

Bericht 06 Dec 2017 11:28

Re: Bestakast, lade met drukbeslag

Het lijkt wel alsof het niet goed past. Ik heb het even met mijn eigen kast vergeleken, maar daar sluit het netjes aan. Misschien ga ik wel iets heel erg doms zeggen, maar heb je alles wel in de juiste gaatjes gedaan. Het viel mij op bij het in elkaar zetten van de kast, dat die laatjes zo veel extra gaatjes hadden. En dat de gebruiksaanwijzing voor zo veel type laatjes gebruikt konden worden en dat je goed moest kijken wel type je had en bij welk nummer je moest beginnen, wat je moest overslaan en waar je weer verder moest.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 06 Dec 2017 11:31

Re: Bestakast, lade met drukbeslag

Julia schreef:Het lijkt wel alsof het niet goed past. Ik heb het even met mijn eigen kast vergeleken, maar daar sluit het netjes aan. Misschien ga ik wel iets heel erg doms zeggen, maar heb je alles wel in de juiste gaatjes gedaan. Het viel mij op bij het in elkaar zetten van de kast, dat die laatjes zo veel extra gaatjes hadden. En dat de gebruiksaanwijzing voor zo veel type laatjes gebruikt konden worden en dat je goed moest kijken wel type je had en bij welk nummer je moest beginnen, wat je moest overslaan en waar je weer verder moest.


We hebben ook al geprobeerd het ladeding 1 gaatje naar achter te zetten, dat gaat niet, want dan klikt de la niet meer in het klik systeem..
De gaatjes in welk onderdeel bedoel je dan? Het frontje, de ladebak, of die ijzeren geleiders?
<<

Anoniem306

Bericht 06 Dec 2017 11:36

Re: Bestakast, lade met drukbeslag

Dan zou ik het ook niet weten waar het aan ligt, als je het zelf al geprobeerd hebt te verstellen.

Misschien terug gaan naar de Ikea met dit probleem? Mag toch wel verwachten dat ze je hiermee kunnen helpen.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 06 Dec 2017 12:04

Re: Bestakast, lade met drukbeslag

Lejow schreef:
Elliot schreef:Kun je dat niet zelf stellen bij de scharnieren? Daar zitten van die schroefjes die je kunt aandraaien om de deurtjes af te stellen.


Zijn lades ;)

HAHA goeiemorgen! :smile: :palm:

♥♥
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 06 Dec 2017 12:54

Re: Bestakast, lade met drukbeslag

We zetten m helemaal in elkaar en kijken dan even hoe t valt.
<<

Anoniem231

Bericht 06 Dec 2017 13:02

Re: Bestakast, lade met drukbeslag

Hier kon ik aan het drukbeslag draaien en dan werd het korter, kan dat bij die van jou ook?
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11504

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 06 Dec 2017 13:09

Re: Bestakast, lade met drukbeslag

nee hoort niet. hoort gewoon aan te sluiten. Ik heb ze hier ook staan en heb er totaal geen problemen mee.
2015 💙
<<

Wen

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 06 Okt 2013 22:55

Bericht 06 Dec 2017 14:21

Re: Bestakast, lade met drukbeslag

Wat pollepel zegt klopt. Je kunt het drukbeslag draaien en dan worden ze langer of korter. Zodat je het precies passend kunt maken.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 06 Dec 2017 20:11

Re: Bestakast, lade met drukbeslag

Bij de lades toch niet?
De deurtjes zitten goed.

We zijn er wel achter waardoor ze schuin leken, de ene kant zat wel 'in de klik' en de andere kant niet. Het lijkt nu net zo ver er af te staan als de deurtjes.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 08 Dec 2017 08:20

Re: Bestakast, lade met drukbeslag

Is het gelukt Lejow? Anders even foto's sturen via de Facebook van Ikea.
Ik had toen ook een bericht gestuurd met foto en kreeg snel antwoord.
2016
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 08 Dec 2017 20:19

Re: Bestakast, lade met drukbeslag

Volgens mij wel :P Op het dressoir lijkt het in ieder geval recht in lijn te zijn met de deurtjes.
Over het tv meubel twijfel ik nog..

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers