Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Beter laat dan niet: weekplannen!

<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 05 Dec 2017 00:47

Beter laat dan niet: weekplannen!

Ik miste dit topic nog deze week! Dus hier is ie. Jullie nog leuke of bijzondere plannen deze week?
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 05 Dec 2017 00:50

Re: Beter laat dan niet: weekplannen!

Ik ben nu een paar daagjes bij vrienden, donderdag vertrek ik weer naar Sydney en dan vlieg ik zondag naar Bali voor 10 dagen! Eerste keer Bali dus heb er zin in :)
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 05 Dec 2017 00:54

Re: Beter laat dan niet: weekplannen!

Mijn week:
Maandag - vanmorgen heb ik lekker rustig aan gedaan, vanmiddag en vanavond moest ik werken
Dinsdag - ik moet even een paar dingetjes voor het werk doen, dat doe ik gewoon thuis, ik moet mijn huiswerk maken voor mijn Italiaanse les en verder kijk ik wel, misschien ga ik als ik zin heb wel vast de kerstboom opzetten of zo
Woensdag - werken en ballet
Donderdag - werken en Italiaanse les
Vrijdag - boodschappen doen en misschien naar wat meubelwinkels
Zaterdag - mijn vader is jarig dus daar gaan we heen
Zondag - waarschijnlijk naar een Dickens festijn hier in de buurt 's middags, verder geen plannen
<<

Anoniem306

Bericht 05 Dec 2017 07:15

Re: Beter laat dan niet: weekplannen!

Maandag: gewerkt
Dinsdag: werken en Sinterklaas vieren
Woensdag: vrij en verder niks gepland
Donderdag: werken
Vrijdag: oudste 's ochtends eerst naar school en dan beide kinderen naar oma brengen voor 2 dagen logeren
Zaterdag:man en ik naar de winter Efeling (als het weer meewerkt, het ziet er nu nog niet goed uit :cry: ). En anders een alternatief programma.
Zondag: kinderen weer ophalen
<<

Anoniem245

Bericht 05 Dec 2017 07:48

Re: Beter laat dan niet: weekplannen!

Ma: Gewerkt, gekookt, gepoetst, repetitie gegeven met de jeugd en een dobbelspel gedaan, was heel leuk!
Di: Werken, boodschappen doen, cadeautjes inpakken, koken, nog even naar de action, muziekles, de allerlaatste cadeautjes inpakken en dan komen mijn ouders om te eten en Sinterklaas te vieren.
Wo: Werken, thuis een beetje uitrusten, repetitie voorbereiden, eten en dan repeteren voor een concert vrijdag en zaterdag. Gaat een latertje worden waarschijnlijk, er is licht en projectie, heel veel effecten en dat wordt allemaal uitgetest. Zoon gaat logeren.
Do: Werken, thuis rommelen, koken en poetsen, in de avond vergadering.
Vrijdag: Ik hoef niet te werken dus ga een beetje uitrusten, huishouden en het bos in en om 17u aanwezig zijn voor het eerste concert, dit is een pre-concertje dus duurt niet zo lang en ben rond 20u gewoon thuis, dan ga ik lekker op de bank hangen.
Zaterdag, uitslapen, verjaardag dochtertje van vriendin en in de avond het grote concert, mijn ouders komen ook en nemen mijn zoon mee. Wordt heel mooi en indrukwekkend maar wel ook weer laat.
Zondag: Repetitie, en misschien blijf ik even in het repetitielokaal want er gaat een bandje een try-out concert geven.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 05 Dec 2017 19:46

Re: Beter laat dan niet: weekplannen!

Geeft me altijd een goed gevoel even zo'n lijstje! Even alles op een rijtje zetten

Maandag: Gewerkt, 's avonds niets.
Dinsdag: Gewerkt, 's avonds niets.
Woensdag: Vrij, wil morgen even boodschappen doen en even iets proberen te maken voor het geboortebord.
Donderdag: Werken, 's avonds niets.
Vrijdag: Werken, 's avonds een verjaardag.
Zaterdag&Zondag: Nog totaal geen plannen.

Lekker rustig weekje :)
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 05 Dec 2017 22:01

Re: Beter laat dan niet: weekplannen!

Mijn werkweek moet nog beginnen! Maandag ben ik altijd vrij, gisteren heb ik vrij weinig gedaan. 's Avonds wel naar hiphop geweest.
Normaal werk ik op dinsdag, maar deze week werk ik vrijdag i.p.v. vandaag. Vanmiddag ben ik bij Prénatal geweest om de Blije Doos ( :laughcry: ) op te halen. Vanavond hebben we pakjesavond gevierd met m'n stiefdochter.
Morgen t/m vrijdag werk ik en 's avonds heb ik geen plannen.
Zaterdag gaan we de kerstboom neerzetten en eind van de dag naar het oosten, we gaan uit eten met m'n vader en z'n vriendin en m'n zusje.
Zondag hebben we geen plannen.
❤ 7 juni 2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43720

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 05 Dec 2017 22:04

Re: Beter laat dan niet: weekplannen!

Haha ach het is pas dinsdag :)

Maandag: Druk dagje met 'dingen doen'.
Dinsdag: Overdag druk geweest met 'dingen doen' en vanavond Sinterklaas gevierd met schoonfamilie.
Woensdag: Ook 'dingen doen', werken, huishouden, zorgen dat de baby niet omvalt en alles opeet.
Donderdag. Idem dito.
Vrijdag: Er is een mamacafé in de bibliotheek. Dat wil ik wel eens proberen of dat leuk is.
Zaterdag: Man staat op de kerstmarkt wijn te verkopen, ik ga denk ik wel even kijken.
Zondag: Baby naar oma, ik ga naar een babyshower in 't zuiden van 't land.
Let's discover the world together.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 05 Dec 2017 22:08

Re: Beter laat dan niet: weekplannen!

Gisteren gegymd met L. en de laatste voorbereidingen voor Sinterklaas gedaan. 's Avonds ben ik wezen paaldansen.
Vandaag: gewerkt en Sinterklaas gevierd
Woensdag: jarig! Ik heb het geluk dat E. later op school mag komen vanwege Sinterklaas, dus ik krijg lekker ontbijt op bed. 's Ochtends even de laatste inkopen doen en 's middags komen mijn ouders en zusje met vriend. We gaan gourmetten, daar had ik echt weer eens zin in.
Donderdag: werken en 's avonds paaldansen
Vrijdag: Naar Lochum en Rijssen, we hebben afspraken met de kopersbegeleiding en bij het bouwcentrum voor de keuken. We blijven daar in een hotel slapen.
Zaterdag: Afspraak voor de badkamer. 's Middags even bij mijn moeder langs (het gaat weer niet zo goed, toch weer depressief).
Zondag: Dan vier ik mijn verjaardag voor vrienden.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 06 Dec 2017 00:19

Re: Beter laat dan niet: weekplannen!

Maandag: gewerkt
Dinsdag: gewerkt
Woensdag: werken
Donderdag: vrij. De was doen. De kerstboom optuigen. Enz.
Vrijdag: 's ochtends sporten. 's Middags werken.
Zaterdag: bowlen en uit eten met familie
Zondag: niks
04-2014
10-2015
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 06 Dec 2017 08:31

Re: Beter laat dan niet: weekplannen!

Maandag gewerkt en gesport
Dinsdag gewerkt , en cadeau voor opa en oma gekocht met moeder en schoonzus
Woensdag werken en sporten
Donderdag naar het natraject van het ziekenhuis
Vrijdag werken
Zaterdag shoppen in Haarlem, en in de avond een etentje van opa en oma
Zondag naar de oma's van mijn man
Afbeelding

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers