Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zoveel reclame ivm goede doelen.

<<

caribbeanlover

Bericht 03 Dec 2017 01:06

Zoveel reclame ivm goede doelen.

Heb het nog nooit mee gemaakt zoveel reclames ten behoeve van goede doelen. De een na de ander komt op tv. Laatst in 1 reclameblok kwamen er zeker 4 verschillende voorbij. Wat is dat toch? Heb het overigens nog nooit zo mee gemaakt en dat is niet ivm de feestdagen anders had ik het eerdere jaren ook wel gezien.
<<

Zero

Bericht 03 Dec 2017 01:46

Re: Zoveel reclame ivm goede doelen.

Ik weet niet zo goed wat ik moet antwoorden op je vraag 'wat is dat toch?'.

Wat ik wel kan doen is een stichting in het leven roepen die mensen steunt die het moeilijk hebben met goede doelen reclame. Als je smst naar 4333 dan kunnen we samen een reclame opzetten die deze steeds groter wordende groep slachtoffers steunt.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8166

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 03 Dec 2017 04:52

Re: Zoveel reclame ivm goede doelen.

Hahaha Zero!

Het is mij overigens niet opgevallen maar lijkt me niets mis mee toch?
30-04-2017
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 03 Dec 2017 08:45

Re: Zoveel reclame ivm goede doelen.

"Wat is dat toch?" En dan bedoel ik dit niet gemeen, maar zo raar is dat toch niet? Goede doelen, groot of klein, kunnen alleen bestaan met gedoneerd geld en het is altijd een strijd om donateurs te vinden. December is een warme maand in het teken van de kerstgedachte, mensen zijn over het algemeen vriendelijker en welwillender. Goede doelen hopen dat mensen in het algemeen eens een (extra) donatie willen doen.
L2014 & H2017
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 03 Dec 2017 10:22

Re: Zoveel reclame ivm goede doelen.

Zoveel speelgoedreclames.. in elk reclame blok wel tig keer...
Wat is dat toch :O
<<

Poutine

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 236

Geregistreerd: 15 Jul 2017 13:32

Bericht 03 Dec 2017 10:26

Re: Zoveel reclame ivm goede doelen.

Ik heb dit jaar en afgelopen jaar niet geturfd (jij kennelijk wel), maar voor mijn gevoel is het niet meer dan de voorgaande jaren.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 03 Dec 2017 11:14

Re: Zoveel reclame ivm goede doelen.

Ik geloof dat dat ieder jaar in deze maanden is. Mensen zijn meer binnen, kijken meer tv.
Er zijn ook veel collectes deze weken.
2016
<<

Anoniem221

Bericht 03 Dec 2017 11:20

Re: Zoveel reclame ivm goede doelen.

Het is me niet opgevallen. Ik heb alleen Leger des Heils en schoon drinkwater gezien, volgens mij. Ik zou ook niet weten waarom iemand dit opvalt en waarom het iemand zou kunnen storen?

Eind 2014 heb ik mezelf beloofd dat ik elk jaar, rond kerst, meerdere goede doelen steun en dan vooral de voedselbank. Vorige week hebben we boodschappen gedaan voor de Voedselbank van een buurdorp, met de wetenschap dat we het deze week weer mogen doen voor de Voedselbank van ons eigen dorp. Door het reclamestukje van Leger des Heils zitten we er ook over te denken om een paar borden met eten te doneren. Ik vind zulke reclame alleen maar goed, het laat je nadenken over je eigen situatie en wat je mogelijk voor anderen kan doen.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 03 Dec 2017 14:36

Re: Zoveel reclame ivm goede doelen.

Ik stoor me er niet aan. Ik vind het alleen maar goed.
Logisch ook in deze tijd van het jaar. Veel mensen geven juist in de decembermaanden wat extra's aan goede doelen.
Daarnaast gaat het gewoon echt wat beter over het algemeen met de economie. Dat merk je ook direct!
<<

Anoniem306

Bericht 03 Dec 2017 15:25

Re: Zoveel reclame ivm goede doelen.

Het viel mij ook niet zo op. Net zoveel als speelgoed, parfum en ect.
<<

caribbeanlover

Bericht 04 Dec 2017 13:50

Re: Zoveel reclame ivm goede doelen.

Het viel mij op dat het dit jaar veel meer is of wellicht lijkt dan anderen jaren.
Het maakt me niks uit hoor, want het is goed dat het bestaat. Alleen is het apart dat in 1 reclameblok er zeker 4 zitten en soms zelfs meerdere direct achter elkaar. Ik bedoelde er verder niks mee.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 04 Dec 2017 14:10

Re: Zoveel reclame ivm goede doelen.

caribbeanlover schreef:Het viel mij op dat het dit jaar veel meer is of wellicht lijkt dan anderen jaren.
Het maakt me niks uit hoor, want het is goed dat het bestaat. Alleen is het apart dat in 1 reclameblok er zeker 4 zitten en soms zelfs meerdere direct achter elkaar. Ik bedoelde er verder niks mee.

Nouja dat is dus eigenlijk juist niet apart, want ook goede doelen maken gebruik van marketingtrucs en om deze tijd van het jaar zijn mensen vaak, wegens de kerstgedachte, wat vrijgeviger dan in januari als al het geld op is gegaan aan cadeaus en feestmalen. :) Daar spelen ze slim op in door de doelen nu extra onder de aandacht te brengen.

♥♥
<<

caribbeanlover

Bericht 04 Dec 2017 15:58

Re: Zoveel reclame ivm goede doelen.

Het is wat ik denk he. Anderen jaren viel het me niet zoveel op dan nu en misschien is het dit jaar juist extra veel.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 04 Dec 2017 16:03

Re: Zoveel reclame ivm goede doelen.

Misschien zetten ze wel extra in met reclames dit jaar omdat het wel weer beter gaat met de economie dus mensen geven misschien ook weer guller. Doet me denken dat ik graag ook weer wat wil doneren, in elk geval aan de voedselbank.
Let's discover the world together.
<<

caribbeanlover

Bericht 05 Dec 2017 13:00

Re: Zoveel reclame ivm goede doelen.

Marin schreef:Misschien zetten ze wel extra in met reclames dit jaar omdat het wel weer beter gaat met de economie dus mensen geven misschien ook weer guller. Doet me denken dat ik graag ook weer wat wil doneren, in elk geval aan de voedselbank.


In deze tijd denken mensen vooral aan zichzelf en geven daar veel geld aan uit, dan is er vaak geen geld over voor goede doelen.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 05 Dec 2017 13:02

Re: Zoveel reclame ivm goede doelen.

CBL, ik denk dat juist nu mensen meer geven aan andere. Kijk eens hoeveel geld er ieder jaar wordt op gehaald met Seriues (?) Request. Denken mensen nu alleen aan zichzelf, dan zouden ze daar niet zoveel geld aan uit geven.

Het is mij niet opgevallen dat er dit jaar meer reclame is dan andere jaren. Ik vind het wel goed, dat er meer aandacht is voor goede doelen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers