Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekend!

<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 24 Nov 2017 20:52

Weekend!

Wat voor plannen hebben jullie dit weekend? Staat er weer wat leuks op de planning?

Vanavond komt er een vriendin eten die allerlei zelf gebreide sjaals komt brengen voor 't goede doel. In ruil daarvoor hebben wij een lekker dineetje voor haar gemaakt (ik leg nu zoon in bed, vandaar dat ik even afwezig ben).

Morgenochtend heb ik een kraamshoot. De rest van de dag hebben we nog niks!

Zondag vieren we Sinterklaas samen met een groep Syrische vluchtelingen die intussen hier in de stad gevestigd zijn (vandaar de sjaals). Onze eettafel staat al vol met cadeautjes van de speelgoedbank voor zowel de Nederlandse als Syrische kindertjes. Ben heel benieuwd! M'n man vroeg vandaag in de Sligro al naar halal strooigoed (ivm de gelatine in schuimpjes) maar dat bestaat (nog) niet. Het wordt ook de eerste keer dat onze zoon Sinterklaas ziet dus sowieso ook benieuwd hoe hij daar op reageert.
Let's discover the world together.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 24 Nov 2017 20:55

Re: Weekend!

Ik heb wel leuke plannen, maar de vraag is of ze door kunnen gaan. Ik voel me hondsberoerd, het wordt steeds erger. Hoofdpijn, keelpijn en steeds koude rillingen. Blegh. Hoop dat er een wonder gebeurt en ik morgen weer beter ben, zodat ik naar Carra's verjaardag kan.

Zondag komen m'n vader en z'n vriendin op bezoek.

Wat leuk zeg, dat jullie Sinterklaas gaan vieren met vluchtelingen. Ben heel benieuwd hoe dat is!
❤ 7 juni 2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 24 Nov 2017 20:58

Re: Weekend!

Oh wat rot Bliss! Ziek zijn kwam bij mij tijdens de zwangerschap echt tien keer zo hard aan. Dit wil je natuurlijk niet horen, sorry. Maar hopelijk knap je nog beetje op zodat je naar Carra's verjaardag kan! Beterschap!
Let's discover the world together.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 24 Nov 2017 21:07

Re: Weekend!

Wat lief dat jullie dat doen Marin!

Ik ben net even wat booschapen gaan doen met mijn vriend, nu kruipen we lekker tegen elkaar aan voor wat liefde :love: . Morgen hebben we Sinterklaas op het werk, daarna ook Carra's verjaardag! En dan zondag gaan we heen en weer naar het zuiden voor mijn nichtje die jarig is, en ik hoop nog even naar mijn oude buurvrouw te kunnen. Die zit sinds kort in een bejaardetehuis, en ik wil nog even naar een andere (grote) nicht die middenin een chemokuur zit.

Geen rustig weekend hier dus!

Iedereen veel plezier!
<<

Nan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2513

Geregistreerd: 26 Mei 2016 19:46

Bericht 24 Nov 2017 21:10

Re: Weekend!

Wat een leuke actie Marin!

Beterschap Bliss!

Is zeker een druk weekend Caro.

Hier zal vooral in het teken staan van bijslapen. 4 van de 5 nachten waren drama hier en dat zijn we niet gewend. We hebben de avondvoeding maar weer terug ingevoerd, hopelijk kunnen we wat slaap inhalen dit weekend.

Morgenochtend ga ik even taartjes eten en een stuk wandelen met een aantal moeders uit het dorp. Vriend slaapt uit en waarschijnlijk duik ik na die wandeling weer even in bed. Verder nog niks en dat houden we even zo tot we ons beter voelen.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 24 Nov 2017 21:16

Re: Weekend!

wat leuk dat jullie dat doen voor de vluchtelingen marin
bliss hopelijk knap je snel op
caro succes met je drukke weekend
nan hopelijk kun je bijslapen

morgen komt een vriendin dan gaan we hier het dorp in, en daarna kerststukje maken. En in de avond hier zelfgemaakte pizza eten.
zondag geen idee nog
Afbeelding
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 24 Nov 2017 21:27

Re: Weekend!

Wat leuk Marin!

Ik heb morgenochtend nog een gastkindje om 6.30, dus ga niet zo laat maar bed.
Mijn man appte net dat hij al klaar is met werken. Zie ik hem nog even.
Als het gk weg is ga ik boodschappen doen. En 's middags brengen we de kinderen bij mijn schoonmoeder en gaan man en ik Sint inkopen doen.
Ik denk dat we daarna bij mijn schoonouders mee eten.

Zondag geen plannen.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Femm

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1554

Geregistreerd: 17 Jan 2016 11:10

Bericht 24 Nov 2017 21:41

Re: Weekend!

Wat leuk Marin, ben benieuwd hoe het is om met hen sinterklaas te vieren

Morgenochtend mag ik met de oudste naar zwemles en in de middag komt sinterklaas op het werk van mijn man.
Zondag gaan we op verzoek van de oudste naar Intratuin.
Januari 2012
Augustus 2014
Juli 2016
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 24 Nov 2017 22:41

Re: Weekend!

Wij gaan morgen met de vrienden een escaperoom doen voor het goede doel.
Daarna eten bij mijn ouders en zondag F1 kijken. verder heerlijk niets!
2016
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4823

Geregistreerd: 22 Nov 2013 08:57

Bericht 24 Nov 2017 23:24

Re: Weekend!

Wat leuk Marin!
Slaap lekker Nan.
Leuke plannen ook verder allemaal meiden, veel plezier!

Morgenmiddag komen mijn (schoon)ouders en zusje even langs voor thee en taart.
Schoonouders blijven logeren en man en ik gaan uit eten.
Zondagmiddag een kinderverjaardag.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 24 Nov 2017 23:53

Re: Weekend!

Wij zijn een weekendje weg. Hopelijk blijft het een beetje droog en kunnen we nog wat leuke dingen doen.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 25 Nov 2017 01:50

Re: Weekend!

Ik heb vanavond gewerkt. Zit nu nog met de jonsgte beneden. Zij werd wakker.

Morgenmiddag komt de Sint hier in het dorp aan. Eind v/d middag nog even naar mijn schoonvader in het ziekenhuis. Zondag ook naar het ziekenhuis verder geen plannen.
2014 2016
<<

Anoniem313

Bericht 25 Nov 2017 07:32

Re: Weekend!

Ik heb gisteren geborreld en had een etentje. Lag iets te laat in bed en zit nu alweer met de peuter beneden, naar een of ander hersenverwekend filmpje te kijken.
Straks gaan we Sinterklaas vieren bij het werk van mijn vriend, en ik blijf dan in Utrecht om met een vriendin te lunchen/winkelen/borrelen. Nouja winkelen vast niet, want het zal wel hels druk zijn. Oh ja, ik had om lunch tips in Utrecht gevraagd en ik moet mensen daar nog ff voor bedanken.
Verder gaan we niks doen, ik wil morgen nog ff hardlopen en c'est tout.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 25 Nov 2017 08:45

Re: Weekend!

Wat een mooie plannen voor het weekend Marin, erg lief van jullie om je zo in te zetten.

Wat een drukte Caro!

Mijn dochter is aan de beterende hand dus we gaan volgens plan vandaag en morgen, alleen wat korter. Straks naar een verjaardag en morgen naar een Sinterklaas feest op m’n werk (waarvan ik geen idee heb, hoe kaat het begint haha).
L2014 & H2017
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4998

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 25 Nov 2017 09:45

Re: Weekend!

Marin, wat mooi zeg dat jullie zoiets doen!

Wij hebben net ontbeten met croissantjes.
We gaan zo even naar de stad en de markt. Als dochter vanmiddag geslapen heeft, gaan we op kraamvisite bij mijn broertje.
Voor morgen hebben we nog geen plannen. Ligt ook helemaal aan het weer. Ik wil het liefste wel even naar buiten, misschien een kinderboerderij.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 25 Nov 2017 09:57

Re: Weekend!

Lekker zo een ochtend ontbijt Gekkie.
Marin wat een bijzonder idee. En wat lief dat je man denkt aan de gelatine in het zoete onderdeel van het strooigoed.
Bliss beterschap.

Ik ga straks sporten en vanmiddag naar de uni om te studeren. Heerlijk in de stilte bieb van de betafaculteit. Het is daar zo stil, dat een pen laten vallen bij wijze van al teveel geluid is.
Morgen naar de verjaardag van mijn zus, zwager en neefje. Tussen de verjaardag van de eerste en de laatste zitten 12 dagen, dus ze vieren het altijd samen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem245

Bericht 25 Nov 2017 10:30

Re: Weekend!

Wat een leuke plannen!

Marin wat lief dat jullie dat doen!
Thuner, veel plezier met jullie weekend weg, waar zitten jullie?
SO, wat grappig dat iedereen anders is, ik kan mij in doodse stilte juist niet concentreren.

Ik ga zo een nieuwe telefoon bestellen (heb al ingelogd maar ben te lui om op te staan om mijn portemonnee te pakken dus hoop dat zoon zo naar beneden komt) En dan ontbijten.
Ik moet met zoon even naar de action en dan hebben we feest van onze vereniging. Ik moet met het jeugdorkestje spelen, daarna repeteren, een mis in de kerk, samen eten, en daarna feesavond.
Morgen ben ik denk ik een beetje brak, ga ik repeteren, en daarna komt een vriendin langs die ik al lang niet meer gezien heb.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 25 Nov 2017 10:33

Re: Weekend!

Gisteravond sushi gegeten met mijn man en mijn beste vriendin en haar man.

Vandaag: Wat rommelen in het huishouden, vanmiddag richting oma. Ze trakteert op een etentje bij het pannenkoekenhuis. Daarna nog verjaardag van mijn tante.

Morgen: Niets doen en opladen voor een drukke werkweek.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem304

Bericht 25 Nov 2017 10:36

Re: Weekend!

Ik had gisterenavond Bingo, was heel leuk!
Vandaag nog wat Sint inkopen doen en dan is dat ook weer klaar. En wat pakketjes versturen.
Morgen boodschappen en Formule1 kijken. Heerlijk niets doen dus vooral.
<<

Anoniem306

Bericht 25 Nov 2017 10:37

Re: Weekend!

Vandaag gaat mijn man met de oudste naar het sinterklaasfeest op het werk van mijn schoonmoeder. Dus hebben de jongste en ik een heerlijke rustige ochtend. Vanavond gaan man en ik uiteten en past mijn schoonmoeder op.

Voor morgen hebben we nog geen plannen. We zien het wel.
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3611

Geregistreerd: 23 Jun 2016 21:23

Bericht 25 Nov 2017 10:51

Re: Weekend!

Vanmiddag/vanavond komt mijn vriend naar mij toe. We gaan samen mijn nieuwe Ikea-kastjes in elkaar zetten: de ultieme relatietest :razz: . Voor de rest gewoon een rustig avondje op de bank.
Morgen naar de stad samen met mijn vriend.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 25 Nov 2017 11:41

Re: Weekend!

Bliss schreef:Ik heb wel leuke plannen, maar de vraag is of ze door kunnen gaan. Ik voel me hondsberoerd, het wordt steeds erger. Hoofdpijn, keelpijn en steeds koude rillingen. Blegh. Hoop dat er een wonder gebeurt en ik morgen weer beter ben, zodat ik naar Carra's verjaardag kan.


Nou, er is geen wonder gebeurd. Bluhhh. Voel me nog steeds kut, alles doet zeer. Tot zover mijn weekendplannen. :nopompom:
❤ 7 juni 2018
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3611

Geregistreerd: 23 Jun 2016 21:23

Bericht 25 Nov 2017 13:10

Re: Weekend!

Balen, Bliss :(
Beterschap!
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 25 Nov 2017 15:37

Re: Weekend!

[quote="Kira”]
Thunder, veel plezier met jullie weekend weg, waar zitten jullie?[/quote]

Wij zitten in Otterlo, park de Zanding. Dat had ik vorig jaar eens gewonnen via Facebook, maar toen niet kunnen gebruiken omdat ik toen in het gips zat. Gelukkig was het een jaar geldig en mochten we nu.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 25 Nov 2017 16:38

Re: Weekend!

Wat een leuk initiatief Marin!
Knap Silly One een 10!
Balen Bliss, beterschap.
Geniet ervan Thunder!

Ik had gisteren al weekend. 's Morgens lekker rustig aan gedaan en even een paar boodschapjes. 's Middags even langs mijn moeder geweest en 's avonds met vriendinnen Sinterklaas gevierd.
Vanmorgen lekker uitgeslapen want ik was laat thuis. Net boodschappen gedaan en nu hang ik even lekker op de bank. Verder niet echt plannen vandaag.
Morgen ga ik met vriendinnen in Den Bosch lunchen.
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers