Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Black friday

<<

Anoniem336

Bericht 23 Nov 2017 10:05

Black friday

Gaan jullie nog shoppen op deze dag? Ben je ergens naar op zoek, of kijk je tzt welke deals er zijn?
<<

Anoniem304

Bericht 23 Nov 2017 10:08

Re: Black friday

Ik heb op een Amerikaanse site al wat dingetjes besteld met 30% korting. En bij H&M al wat positiekleding, die hadden de korting ook al.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43735

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 23 Nov 2017 10:17

Re: Black friday

Ik vind het echt zo raar en stom dat we Black Friday in Nederland hebben. Zijn we dan ook dankbaar voor Amerika?

Dat gezegd hebbende heb ik al wel een goede deal op een fotoprogramma gekocht. Dus lekker hypocriet. Maar ja Amerikaans bedrijf he.
Let's discover the world together.
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 17:13

Bericht 23 Nov 2017 10:20

Re: Black friday

Ik ga denk ik wat bij Paula's choice bestellen met 20% korting. Ik hoop ook dat ASOS korting geeft, heb nog wat leuke dingen in mijn 'save for later' ding staan.

Edit: Ja dus. Ik ging net even ASOS kijken en voila, 20%.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 23 Nov 2017 11:29

Re: Black friday

Ik vind dat ook stom Marin. Ik zei het gister tegen m'n man en hij zei: Ja maar Black Friday heeft niks met Thanksgiving te maken. Het zijn twee losse dingen. En toen kreeg ik natuurlijk rode vlekken in m'n nek van razernij en ben ik boos onder m'n fleecedekentje gaan liggen.

♥♥
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43735

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 23 Nov 2017 11:33

Re: Black friday

Terecht.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem304

Bericht 23 Nov 2017 11:35

Re: Black friday

Ik wil best Thanksgiving ook overnemen als we dan hier ook op Black Friday vrij zijn. :P
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 23 Nov 2017 11:40

Re: Black friday

Ja opzich ben ik wel in voor feestdagen waarbij lekker eten centraal staat, maar laten we dan een Nederlands geschiedenisfeit vieren en niet iets Amerikaans :P

♥♥
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43735

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 23 Nov 2017 11:40

Re: Black friday

Hee we eten toevallig vanavond kalkoen! Filet, weliswaar. Maar toch. Niet eens bewust. Andere jaren maakte ik nog wel eens kalkoen of een soort festive feast. Omdat ik het toch wel leuk Amerikaans vind.
Let's discover the world together.
<<

Poutine

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 236

Geregistreerd: 15 Jul 2017 13:32

Bericht 23 Nov 2017 11:41

Re: Black friday

Ik vind het ook stom. We vieren hier geen Thanksgiving en het hele idee van Black Friday is toch dat winkels massaal gaan stunten omdat mensen de dag ná Thanksgiving vrij zijn en dan doorgaans al beginnen met de kerstcadeau’s gaan kopen? Nouja hier werken we doorgaans gewoon die vrijdag, vieren we geen Thanksgiving én Nederlanders kopen hun kerstaankopen doorgaans pas ergens na Sinterklaas. Dus.
<<

Anoniem304

Bericht 23 Nov 2017 11:47

Re: Black friday

Poutine schreef:Ik vind het ook stom. We vieren hier geen Thanksgiving en het hele idee van Black Friday is toch dat winkels massaal gaan stunten omdat mensen de dag ná Thanksgiving vrij zijn en dan doorgaans al beginnen met de kerstcadeau’s gaan kopen? Nouja hier werken we doorgaans gewoon die vrijdag, vieren we geen Thanksgiving én Nederlanders kopen hun kerstaankopen doorgaans pas ergens na Sinterklaas. Dus.

Ik denk dat dit laatste al steeds meer richting deze kant gaat hoor. Zeker door Black Friday nu.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11847

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 23 Nov 2017 11:50

Re: Black friday

Mee eens elliot.
Er komt voor mij gevoel al een hoop van Amerika deze kant op

Verder geen idee of ik iets op Black friday ga kopen. Ik heb niet echt iets nodig.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Poutine

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 236

Geregistreerd: 15 Jul 2017 13:32

Bericht 23 Nov 2017 11:55

Re: Black friday

Cotton schreef:
Poutine schreef:Ik vind het ook stom. We vieren hier geen Thanksgiving en het hele idee van Black Friday is toch dat winkels massaal gaan stunten omdat mensen de dag ná Thanksgiving vrij zijn en dan doorgaans al beginnen met de kerstcadeau’s gaan kopen? Nouja hier werken we doorgaans gewoon die vrijdag, vieren we geen Thanksgiving én Nederlanders kopen hun kerstaankopen doorgaans pas ergens na Sinterklaas. Dus.

Ik denk dat dit laatste al steeds meer richting deze kant gaat hoor. Zeker door Black Friday nu.


Wij trekken zaterdag pas lootjes... Elk jaar eigenlijk pas laatste week november/eerste week december. Trekken anderen echt al veel eerder lootjes dan?
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 23 Nov 2017 11:56

Re: Black friday

Cotton schreef:
Poutine schreef:Ik vind het ook stom. We vieren hier geen Thanksgiving en het hele idee van Black Friday is toch dat winkels massaal gaan stunten omdat mensen de dag ná Thanksgiving vrij zijn en dan doorgaans al beginnen met de kerstcadeau’s gaan kopen? Nouja hier werken we doorgaans gewoon die vrijdag, vieren we geen Thanksgiving én Nederlanders kopen hun kerstaankopen doorgaans pas ergens na Sinterklaas. Dus.

Ik denk dat dit laatste al steeds meer richting deze kant gaat hoor. Zeker door Black Friday nu.


Je kunt nu toch je sinterklaas cadeau's kopen met korting?

Wat ik irritant vind aan die Black Friday is dat ik gewoon moet werken, dus niet kan shoppen. Stel dat ik zaterdag ga shoppen dan voelt het toch zonde van mijn geld dat ik die korting niet krijg.
<<

Anoniem304

Bericht 23 Nov 2017 11:58

Re: Black friday

Poutine schreef:
Cotton schreef:
Poutine schreef:Ik vind het ook stom. We vieren hier geen Thanksgiving en het hele idee van Black Friday is toch dat winkels massaal gaan stunten omdat mensen de dag ná Thanksgiving vrij zijn en dan doorgaans al beginnen met de kerstcadeau’s gaan kopen? Nouja hier werken we doorgaans gewoon die vrijdag, vieren we geen Thanksgiving én Nederlanders kopen hun kerstaankopen doorgaans pas ergens na Sinterklaas. Dus.

Ik denk dat dit laatste al steeds meer richting deze kant gaat hoor. Zeker door Black Friday nu.


Wij trekken zaterdag pas lootjes... Elk jaar eigenlijk pas laatste week november/eerste week december. Trekken anderen echt al veel eerder lootjes dan?

Niet iedereen trekt lootjes natuurlijk. Wij kopen voor iedereen wat, dus dat kan zomaar al half november in huis liggen.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11593

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 23 Nov 2017 12:23

Re: Black friday

Ik hoop dat topvintage nog een mooie korting krijgt zodat ik het jurkje kan kopen dat ik graag voor de kerst wil.
2015 💙
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 17:13

Bericht 23 Nov 2017 12:32

Re: Black friday

Ik hou gewoon van korting en koop veel online. Ik wist niet eens dat black friday ook in fysieke winkels was joh haha.

Van mijn part maken ze ook een yellow wednesday, red thursday, white sunday! Er is ook al een blue monday toch hahaha. Maandag 15 januari 2018. Geef dan maar eens dikke kortingen ergens op. Voel ik me vast een stuk beter.

Ik vind een mistletoe ook super leuk, ook heel Amerikaans toch. Mij maakt het eigenlijk geen biet uit waar iets vandaan komt. Als ik het leuk of handig genoeg vind, dan zal ik er ook gebruik van maken.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43735

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 23 Nov 2017 12:51

Re: Black friday

Frankie schreef:Ik hou gewoon van korting en koop veel online. Ik wist niet eens dat black friday ook in fysieke winkels was joh haha.


Daar is het ooit mee begonnen joh, met van die ellenlange rijen. Mensen die na hun Thanksgiving diner in de rij gingen staan met slaapzak wachtend voor de beste en goedkoopste tv en dat soort shit.

Hier, dit, fucking bizar:

Afbeelding

Afbeelding
Let's discover the world together.
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1966

Geregistreerd: 18 Nov 2013 21:57

Bericht 23 Nov 2017 12:59

Re: Black friday

Green_Pepper schreef:
Cotton schreef:
Poutine schreef:Ik vind het ook stom. We vieren hier geen Thanksgiving en het hele idee van Black Friday is toch dat winkels massaal gaan stunten omdat mensen de dag ná Thanksgiving vrij zijn en dan doorgaans al beginnen met de kerstcadeau’s gaan kopen? Nouja hier werken we doorgaans gewoon die vrijdag, vieren we geen Thanksgiving én Nederlanders kopen hun kerstaankopen doorgaans pas ergens na Sinterklaas. Dus.

Ik denk dat dit laatste al steeds meer richting deze kant gaat hoor. Zeker door Black Friday nu.


Je kunt nu toch je sinterklaas cadeau's kopen met korting?

Wat ik irritant vind aan die Black Friday is dat ik gewoon moet werken, dus niet kan shoppen. Stel dat ik zaterdag ga shoppen dan voelt het toch zonde van mijn geld dat ik die korting niet krijg.


Veel winkels gaan het hele weekend en de maandag ook nog door met korting. Op mijn werk ook, ik ben mezelf aan t voorbereiden op een paar dagen hel :smile:
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

ChiQ

Bericht 23 Nov 2017 13:17

Re: Black friday

Al noemen ze het yellow friday.. lekker toch korting?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43735

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 23 Nov 2017 13:26

Re: Black friday

ChiQ schreef:Al noemen ze het yellow friday.. lekker toch korting?


Het gaat mij niet om de naam, ik vind het gewoon stom om iets over te nemen wat we eigenlijk niet vieren. Black Friday ís al een stomme commerciele dag aan de hand van Thanksgiving, en dan komt het ook nog eens naar Nederland terwijl we niks met Thanksgiving hebben (logisch, want Amerikaanse feestdag). Ik vind dat best wel suf eigenlijk. Natuurlijk komt het handig uit met al die Sinterklaas- en Kerstinkopen, natuurlijk speelt men daar hier in Nederland ook handig op in en het werkt, maar ik kan niet zo goed tegen onlogische redenen achter iets en daar vind ik dit er eentje van.
Let's discover the world together.
<<

ChiQ

Bericht 23 Nov 2017 13:28

Re: Black friday

Ok. Maar korting is toch lekker?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43735

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 23 Nov 2017 13:35

Re: Black friday

Jawel hoor maar er is niets mis mee met een beetje kritisch naar de consumptiemaatschappij kijken af en toe.
Let's discover the world together.
<<

Geel

Bericht 23 Nov 2017 13:54

Re: Black friday

Copy-paste vanuit het feestkledingtopic:

Haha, wat als ik je vertel dat ik vandaag in de keuken sta om kalkoen te maken en er vanavond allemaal mensen Thanksgiving komen vieren? En wat als ik je vertel dat de oorsprong van deze feestdag voor een deel Nederlands is? En dat (christelijke) Nederlanders al eeuwen Dankdag vieren op de eerste woensdag van november? Net als overigens een hele hoop andere Europeanen. Dus die Amerikanen hebben het gewoon van óns gejat joh, niet andersom. :angel:

Ik ben wel superdom dat ik niet heb gewacht met die kleding kopen tot Black Friday. :palm:
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43735

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 23 Nov 2017 14:01

Re: Black friday

Oh echt? Dat is dan wel weer leuk. Maar vandaag is het niet de eerste woensdag van november. Heb jij dat ook gevierd?
Let's discover the world together.
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers