Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Show je huis - zonder gêne.

<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 22 Nov 2017 16:36

Show je huis - zonder gêne.

Even geen prachtig gestylede huizen, maar gewoon een lekker eerlijk topic.

Show je huis zoals het er nu uit ziet. Hoe ontploft is jouw huis?
Let's discover the world together.
<<

Anoniem304

Bericht 22 Nov 2017 16:37

Re: Show je huis - zonder gêne.

Ik zal meteen foto's maken als ik thuis kom. Maar er is niks ontploft haha, sorry.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 22 Nov 2017 16:38

Re: Show je huis - zonder gêne.

Have a kid they said, it will be fun they said.

Afbeelding

(die pantoffels staan dus op de bank omdat hij ze anders opeet). En dat tijdschrift op de grond is van mij, dat eet hij ook op.
Afbeelding
Afbeelding

:palm:

De rest is iets beter gelukkig...
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Let's discover the world together.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 22 Nov 2017 16:40

Re: Show je huis - zonder gêne.

Cotton schreef:Ik zal meteen foto's maken als ik thuis kom. Maar er is niks ontploft haha, sorry.


Haha jammer. ;)

Zijn jullie al met de babykamer begonnen? En hoe is de rest van het huis eigenlijk? Alles af? Keuken zag er goed uit!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem304

Bericht 22 Nov 2017 16:42

Re: Show je huis - zonder gêne.

Marin schreef:
Cotton schreef:Ik zal meteen foto's maken als ik thuis kom. Maar er is niks ontploft haha, sorry.


Haha jammer. ;)

Zijn jullie al met de babykamer begonnen? En hoe is de rest van het huis eigenlijk? Alles af? Keuken zag er goed uit!

Ja de babykamer is klaar. We hebben boven verbouwd afgelopen zomer en toen meteen de babykamer klaargemaakt. De andere kamer moet nog gestuuct worden, maar dat heeft geen haast.

Beneden is alles sinds kerst 2016 klaar. Paar dagen voor de kerst waren de gordijnen klaar. :hulde:
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 22 Nov 2017 16:42

Re: Show je huis - zonder gêne.

Oooh dat is al bijna een jaar! Ik loop achter.
Let's discover the world together.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 22 Nov 2017 16:50

Re: Show je huis - zonder gêne.

Mijn huis ziet er momenteel uit alsof er spullen van twee huishoudens met een katapult naar binnen zijn geschoten. Bovendien ziet de keuken er constant smerig uit, al poets ik elke dag, dit door Ezra's favoriete hobby genaamd 'ik flikker alles wat ik vinden kan in een pan en ga er lekker met een garde in roeren, hoe meer ik knoei, hoe leuker'.

Foto's, even niet. Over een tijdje misschien, na een heel, heel grote opruiming.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 22 Nov 2017 16:57

Re: Show je huis - zonder gêne.

Oh men Susan. Die keuken ook.
Kan je hem een beetje begrenzen? Dat lijkt me erg moeilijk of niet? Of laat je bij hem maar gewoon beetje z'n gangetje gaan?
Let's discover the world together.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 22 Nov 2017 17:04

Re: Show je huis - zonder gêne.

Hij mag zeker niet alles, maar het is zijn enige spel, dus ik wil het hem ook niet helemaal verbieden.
We willen binnenkort boven een werkhoek voor hem bouwen waar hij met droge materialen kan spelen. Dus bonen, rijst, pasta, kralen, koffie, koffiebonen, kaneel (hij vindt de geur ook belangrijk), et cetera, afgewisseld met speelzand. Af en toe mag hij ook wel scheerschuim, maar niet tegelijk met die andere dingen, want dan wordt het weer een puinhoop. Het wordt dan echt of/of. En dan wil ik eigenlijk niet meer dat hij in de keuken speelt, want hij maakt alles smerig én alle spullen zijn steeds op. En hij is razendsnel en we kunnen helaas niet overal een slot op zetten.
Maar goed, als ik niet meer wil dat hij in de keuken speelt, wil ik hem wel een alternatief kunnen bieden.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 22 Nov 2017 17:05

Re: Show je huis - zonder gêne.

Maar er moet ook gewoon heel veel weg aan grote spullen, zowel van ons als van de kinderen, het moet zoveel leger, want het lijkt nu dus echt alsof we spullen voor twee gezinnen hebben. Ik ben nu ook langzaam aan van alles aan het wegdoen.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 22 Nov 2017 17:20

Re: Show je huis - zonder gêne.

Ah wat goed dat je zo'n ruimte voor hem wil maken. Dat zal de keuken ook rustiger en schoner maken denk ik. Ik vind het altijd wel mooi om te lezen hoe hij met die texturen (en dus ook geur) om gaat. Mooi dat je daar een ruimte voor wil inrichten voor hem.

En goed dat je aan het opruimen bent!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem304

Bericht 22 Nov 2017 17:24

Re: Show je huis - zonder gêne.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Toch nog wel wat rotzooi haha. Niet quoten aub :)
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:58

Bericht 22 Nov 2017 17:27

Re: Show je huis - zonder gêne.

Susan,is een buitenkeuken niks voor hem? Ik denk dat je vast wel ergens een keukenblok(je) gratis kan ophalen.
Overal en laarzen aan en gaan!
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11205

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 22 Nov 2017 17:28

Re: Show je huis - zonder gêne.

Rotzooi, waar??
Ik durf echt geen foto's te maken.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 22 Nov 2017 17:28

Re: Show je huis - zonder gêne.

Haha ik zie hoogstens wat snoeren die niet zo heel netjes hangen maar als dat alles is? Of heet de poes rotzooi? ;)

Toffe inrichting trouwens! IK had bij jouw huis altijd dat knusse Engelse huisje uit The Holiday in m'n hoofd. Dus echt zoooo anders.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem304

Bericht 22 Nov 2017 17:32

Re: Show je huis - zonder gêne.

Ja m'n vriend z'n 10000 meter laadkabel zodat hij op de bank kan laden en tegelijk nog iets met z'n telefoon kan. En de laptop op de bank en rommeltjes op de salontafel. En m'n ontbijtbakje van vanochtend en er hangt een trui over een stoel. En er liggen nog roze (jeej) babykleertjes naast de tv.
Oh en in de keuken staat een bak met aardappelschillen al sinds gisteren. Oeps.
<<

ChiQ

Bericht 22 Nov 2017 17:34

Re: Show je huis - zonder gêne.

Susan, ik vind jou echt een hele lieve coole moeder :heart:
<<

Anoniem304

Bericht 22 Nov 2017 17:35

Re: Show je huis - zonder gêne.

Haha Marin zijn er plaatjes van dat huisje? Ik ben benieuwd!
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:58

Bericht 22 Nov 2017 17:37

Re: Show je huis - zonder gêne.

Wegi
Laatst gewijzigd door Mamsie op 01 Dec 2017 12:58, in totaal 1 keer gewijzigd.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 22 Nov 2017 17:42

Re: Show je huis - zonder gêne.

Cotton schreef:Haha Marin zijn er plaatjes van dat huisje? Ik ben benieuwd!


Dit! Komt - denk ik - omdat je haakt en veel tv kijkt en op een boerderij woont. Vergeef me voor m'n stereotype denkwijze.
Maar ik vind het wel een geweldig schattig huisje. Maar jouw stijl is eigenlijk meer mijn stijl.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Let's discover the world together.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 22 Nov 2017 17:43

Re: Show je huis - zonder gêne.

Oh die tuin Mamsie! Gelukkig is het herfst en zit je niet veel in de tuin. Die bal ook echt zo subtiel in de eethoek. Love it.
Heel benieuwd hoe het straks wordt!
Let's discover the world together.
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:58

Bericht 22 Nov 2017 17:52

Re: Show je huis - zonder gêne.

Haha ja die bal! Ik breek mijn nek daar zo vaak over of Vi schopt hem tussen m'n benen door. Naar die tuin kijk ik nu gewoon niet. ;)
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 22 Nov 2017 17:53

Re: Show je huis - zonder gêne.

Mooi toch hoe je je eigen zooi altijd erger inschat dan een ander. Ik zie bij jullie geen zooi. En nu hoop ik natuurlijk dat jullie zeggen ‘oh maar ik bij jou ook niet Urban Naked!’ maar ik maak me geen illusies. Dit is mijn uitzicht, ik lig met wijn op de bank en ben te kapotmoe voor foto’s waarbij ik van m’n plek moet:

Afbeelding
#teammaple🍁
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:58

Bericht 22 Nov 2017 17:54

Re: Show je huis - zonder gêne.

UN, geen zooi, gewoon speelgoed over de vloer. Dat hoort zo met kleine kinderen.
Heb je nou een platenspeler tegen de muur hangen? Vet!
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 22 Nov 2017 17:59

Re: Show je huis - zonder gêne.

Marin en ChiQ, thanks!

Mamsie, op de camping heeft hij inderdaad een modderkeuken buiten, compleet met buitendouche en watertafel. De watertafel staat nu tijdelijk binnen, voor de winter, zodat hij erin met speelzand kan spelen.
Hier vind ik het wat lastiger, hij mag best in de tuin spelen maar liever niet met al die natte zooi. Niet zozeer om de tuin, maar Y heeft hier ook een girls shed in de tuin die helemaal mooi is ingericht en ik ben bang dat hij dan daar naar binnen gaat en de boel onder smeert. Misschien als we daar een keer een goed nieuw slot op kunnen zetten.

UN, ik vind het best netjes hoor. Hier en daar wat rommeltjes maar niet vreselijk ontploft.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
Volgende

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers