Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Happy weezer

<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 22 Nov 2017 14:41

Happy weezer

Bij wie is dit bekend?
R is sinds een paar dagen benauwd en aan t piepen. Hij is ietswat sneller uit zijn humeur, maar lijkt er verder weinig last van te hebben. Geen koorts, niet ziek, heeft nog gewoon zn lekkere lach. Vanmorgen toch maarf gebeld en ik kon langskomen. Arts hoorde zoon ook idd benauwd zijn en na onderzoekjes concludeerde ze happy weezer; wel benauwdheudsklachten maar met weinig last. Ik kon pufjes meekrijgen maar omdat R er zelf nog niet super last van heeft konden we ook afwachten en altijd nog vragen om de pufjes. En we moesten opletten dat hij niet zieker werd, want hij is nu wel extra bevattelijk. En verder kon t 1-2 weken duren, ook langer. Het kon hierbij blijven, het kan ook vaker terug komen, of evt zelfs astma worden.
Op internet lees ik weer van alles...
Wat zijn jullie ervaringen?
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17384

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 22 Nov 2017 15:55

Re: Happy weezer

Die term is bij ons ook weleens voorbij gekomen. T is altijd een beetje een hoester geweest haha. Verschillende pufjes mogen proberen, maar hij had het nooit zo erg dat 'ie er echt ziek van was. Het was eerder problematisch dat 'ie zo vaak wakker werd van z'n eigen gehoest... nu is 'ie 2,5 en hoest hij nog steeds heel vaak, ook 's nachts. Hij wordt er inmiddels meestal niet meer wakker van, en pufjes hebben we ook nooit meer gebruikt.

Hopelijk valt het bij jullie ook zo mee!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 22 Nov 2017 22:05

Re: Happy weezer

Het was hier echt t pure benauwdheid en piepen. Ik gaf hem wel eens aan mn vriend, omdat ik het er zelf benauwd van kreeg :eyes:
Sinds vandaag hoest ie ook meer, hij lijkt er niet wakker van te worden. Huilt iig niet.
Bij de dokter moest hij ook veel lachen, de arts noemde hem een vrolijkerd en moest gewoon met hem meelachen. Maar wij zijn dat gewend van onze charmeur;)
Ik hoop alleen dat hij nu niet zieker wordt. En dat hij in de komende jaren niet blijft kwakkelen
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Anoniem257

Bericht 23 Nov 2017 01:26

Re: Happy weezer

Hier ook een Happy weezer. Vorig jaar(toen was hij paar maanden oud) en nu nog steeds. Wij hebben nu standaard een puf voor hem. Vorig jaar leek dit niet te werken en moesten we het maar gewoon accepteren zoals het was. Heel naar vond ik het want je zag wel zijn hele buikje tekeer gaan.
Dit jaar gaat het wat beter. Ik merk vooral dat hij benauwd wordt met dit weer en tijdens inspanning. Als wij stukje gaan wandelen neem ik dus standaard zijn pufje mee. Bij ons is ook gesproken over astma maar onze zoon is nog te jong (nu 1.5 jaar) om dat te kunnen zeggen.

Nu maar hopen dat hij er over heen groeit, zelf heb ik daar niet heel veel vertrouwen in.
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 23 Nov 2017 06:28

Re: Happy weezer

Ah vervelend he Betty. Idd astma kunnen ze pas met een jaar of 4-6 vaststellen. Mss wel eerder met flinke vermoedens
Had hij er als baby zijnde last van? Hier zie je zn buikje inderdaad ook wat krampachtiger op en neer gaan. Als hij slaapt is hij juist rustig.
Is hij ook vaker ziek geweest omdat hij extra bevattelijk was voor verkoudheid/ontstekingen?
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers