Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Glow Eindhoven

<<

Uiltje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 766

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:01

Bericht 15 Nov 2017 19:15

Glow Eindhoven

Wij willen as vrijdag naar Glow Eindhoven,
heeft er iemand tips? Qua route?
Zag dat er bij het Philips stadion een speciale show is waar je voor moet betalen, is dit een aanrader?
Waar kunnen we het beste gaan parkeren, liefst vlakbij het centrum want we hebben een hotel vlakbij Den Bosch.
<<

Nan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2502

Geregistreerd: 26 Mei 2016 18:46

Bericht 15 Nov 2017 19:48

Re: Glow Eindhoven

Is erg leuk! Wij skippen dit jaar vanwege de baby.

Is het niet mogelijk met de trein te gaan? Wij hebben zaterdag geparkeerd op de Mathildelaan en het duurde ongeveer een halfuur voor we eindelijk bij het Beursgebouw waren. Dat doen we dus niet meer, wij nemen voortaan weer de auto naar het station en dan de trein.
<<

Uiltje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 766

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:01

Bericht 15 Nov 2017 19:54

Re: Glow Eindhoven

Ja we wouden al in de middag dan richting Eindhoven om ook te gaan winkelen :) Maar kan beter met de trein gaan?
<<

Nan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2502

Geregistreerd: 26 Mei 2016 18:46

Bericht 15 Nov 2017 19:59

Re: Glow Eindhoven

Wij vonden het parkeren zwaar tegenvallen. Gingen voor gemak, maar dat was het dus niet. Parkeerplaats 1 gaf aan dat er plaatsen vrij waren, maar die stond dus helemaal vol en klem omdat meer mensen daar op zoek waren naar een plekje. Parkeerplaats 2 lukte wel, maar dan pas op de 6e verdieping, terwijl de lift vanaf de 4e ging. Niet heel handig met kinderwagen. Als je makkelijk bij een opstapstation kan komen zou ik daar zeker voor gaan.
<<

Uiltje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 766

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:01

Bericht 16 Nov 2017 19:40

Re: Glow Eindhoven

Bedankt!
Denk dat we de auto bij een P&R neer zetten dan :)
<<

Anoniem223

Bericht 16 Nov 2017 22:23

Re: Glow Eindhoven

Wij gaan vrijdag ook. Ik hoor wel dat het tegenvalt ten opzichte van andere jaren. Ik vind het vooral jammer dat het de laatste jaren zo enorm druk is. Wij wonen in de buurt en parkeren altijd gratis in Heeze en dan met de trein. Is ook nog eens een heel stuk goedkoper dan parkeren in Eindhoven.
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 01:06

Bericht 16 Nov 2017 23:02

Re: Glow Eindhoven

Ik hoor ook van iedereen dat het tegenvalt! Kan er zelf niet zoveel van zeggen, ben er nog nooit geweest. Het is wel echt héél druk in de stad (ik werk in Eindhoven). En idd wat de andere zeggen, met de trein gaan!
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1936

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:18

Bericht 17 Nov 2017 07:37

Re: Glow Eindhoven

Ik vond de drukte dit jaar meevallen gezien de route over brede wegen loopt. Misschien wel even veel mensen, maar toch beter te doen. Helaas wel weinig spektakelstukken. Wat wel fijn was vond ik was dat de route korter was, althans we waren dit jaar een keer op tijd thuis.
Juli 2015
Maart 2017
<<

Anoniem223

Bericht 18 Nov 2017 18:49

Re: Glow Eindhoven

Wij hebben van 19.00 tot 23.00 in het restaurant gezeten, dus daarna weinig tijd meer. We hebben alleen de kerk en die boom voor het bejaardenhuis en het grote huis een eindje verder gezien. Toen was het afgelopen. Dus ik heb geen mening over Glow dit jaar, Haha.
<<

Anansi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 352

Geregistreerd: 02 Okt 2016 14:34

Bericht 02 Nov 2021 15:45

Re: Glow Eindhoven

Zo even een oud topic tevoorschijn gehaald.
Wij willen dit jaar graag een keer Glow in Eindhoven bezoeken maar komen niet uit de buurt. Is het de moeite waard? Waar kun je goed parkeren? Hoe weet je hoe de route loopt? Verder nog tips of tops?
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 02 Nov 2021 18:38

Re: Glow Eindhoven

Het is dit jaar niet en route die je loopt, maar op 4 verschillende locaties te doen in Eindhoven.

Tussen de locaties zit een behoorlijke afstand dat eigenlijk niet te lopen is. Mij lijkt dat niet handig voor mensen die met de auto komen. Of je neemt je fiets mee en gaat dan van de ene locatie naar de andere locatie op de fiets.

Andere jaren was het een route van zo'n 5 km door de stand en liep je van het ene project naar het andere. Ik ging er jarenlang achter elkaar naar toe want het was prachtig en telkens anders. Met name de bewegende projectie op kerk vond ik mooi.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 05 Nov 2021 07:11

Re: Glow Eindhoven

Als ik naar de site kijk is er wel een groot project in het centrum en op redelijke afstand in Strijp. De twee andere projecten zitten meer van het centrum.
Verder nog wat sateliet projecte ver buiten Eindhoven. Zo fietste ik woensdag al in Nuenen langs de zonnebloemen bij een molen die 'Van Gogh' heeft getekend.

https://www.gloweindhoven.nl/nl/glow-20 ... ikbaarheid.

Deze parkeer plaatsten geeft Glow zelf aan om te parkeren.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anansi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 352

Geregistreerd: 02 Okt 2016 14:34

Bericht 07 Nov 2021 08:45

Re: Glow Eindhoven

Dank jullie wel voor jullie reacties Fred en Silly.
We zijn gisteren geweest, was echt prachtig. We hebben steeds de auto in de buurt van een gebied gezet (De Caai, TU, Centrum) en hebben de projecten daar in de buurt gedaan. Alleen Strijp-S zijn we helaas niet aan toe gekomen.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 07 Nov 2021 21:00

Re: Glow Eindhoven

Het zag er prachtig uit!
Let's discover the world together.
<<

Ster

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 559

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:19

Bericht 09 Nov 2021 13:49

Re: Glow Eindhoven

Wij willen dit jaar ook gaan. Was het druk? En als je eenmaal in de buurt bent, is er dan wel een soort van route of bewegwijzering? Of moet je echt vooraf de plattegrond printen om het juiste gebouw te vinden?
R: oktober 2016
M: april 2018
S: juni 2020
<<

Anansi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 352

Geregistreerd: 02 Okt 2016 14:34

Bericht 11 Nov 2021 01:03

Re: Glow Eindhoven

Er zijn plattegrondjes te verkrijgen maar vooraf wel handig om te bepalen via de site welke projecten je graag wil zien zodat je vast weet op welk adres die zitten. Er werden ook rondleidingen georganiseerd zagen wij.
<<

ekiaam87

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1500

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:38

Bericht 18 Nov 2022 17:20

Re: Glow Eindhoven

Even een up!
Ik wilde misschien morgen gaan, mensen met ervaringen dit jaar?
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 19 Nov 2022 13:31

Re: Glow Eindhoven

Ik vind het tegenvallen. Nu ben ik vorige week geweest en het was heel druk. Misschien daardoor.
Er waren echt wel mooie stukken, maar qua gevoel vond ik het minder als een paar jaar terug.

Qua route kan je overal inspringen. Dus het maakt niet uit vanaf waar je komt. De route loop je met de klok mee, wat was voor ons eerst onduidelijk, dus misschien wel handig om te weten.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 19 Nov 2022 14:53

Re: Glow Eindhoven

Volgens mij is GLOW aan het succes ten onder aan het gaan. Ruim 10 jaar geleden was het nog behoorlijk bijzonder, maar jij eigenlijk soort meer als je vaker bent geweest.
Er zit trouwens wel een project bij waarbij meerdere knutselwerkjes van kinderen worden geprojecteerd. Een daarvan is gemaakt door de dochter van mijn vriendin.

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers