Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Jij koopt iets via marktplaats, wie haalt het op?

<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5096

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 05 Nov 2017 21:15

Jij koopt iets via marktplaats, wie haalt het op?

Oke, beetje gek topic misschien maar goed. Ik heb af en toe goede opruimwoede en dan beland er wat op marktplaats of op facebook (verkoop of weggeef hoek). Ik heb daarna altijd contact met "de" vrouw die aangeeft het graag te willen hebben of te kopen. Daar maak ik afspraken mee en allemaal prima.

Nu valt het me de laatste weken op dat er 9 van de 10 keer "de" man het komt ophalen. Maar elke keer valt me op dat die geen idee lijken te hebben wat ze komen halen, of waarvoor ze komen. Een zei zelfs "Ja ik moest van mijn vrouw hier langs rijden om iets op te halen" :palm: Vanavond ook, ja ik kom dit en dat ophalen.. ik zou euh nou het is volgens mij dit en dat. En die man keek me aan en die zei, het zal wel en gaf me het geld.

Hoe gaat dat bij jullie thuis? Wat jij regelt/koopt haal je dat ook op? Of stuur je met een gerust hart je man op pad?
:heart: :heart: 2011
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6229

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 05 Nov 2017 21:17

Re: Jij koopt iets via marktplaats, wie haalt het op?

Bij ons is het net hoe het uitkomt. Of we halen zelf wat we overgekocht hebben, of de ander doet het. Geen probleem, we weten precies hoe en wat van elkaar daarin.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43709

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 05 Nov 2017 21:19

Re: Jij koopt iets via marktplaats, wie haalt het op?

Maar net hoe het uit komt. Ook wel vaak samen als we samen iets willen beoordelen. Maar niet specifiek hij of ik die iets ophaalt.
Let's discover the world together.
<<

Boerenkool

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1303

Geregistreerd: 17 Dec 2014 21:51

Bericht 05 Nov 2017 21:20

Re: Jij koopt iets via marktplaats, wie haalt het op?

Meestal ben ik degene die het dan op mag gaan halen omdat ik meer "vrije" tijd heb.
Maar herken het wel. Had hier van de week ook de man van iemand staan. Wist niet eens voor hoeveel ie het moest kopen.
<<

Anoniem317

Bericht 05 Nov 2017 21:24

Re: Jij koopt iets via marktplaats, wie haalt het op?

Wij kopen niet vaak iets via Marktplaats, maar als we wel iets kopen, halen we het meestal samen op.
<<

sanskie

Kletskop

Berichten: 833

Geregistreerd: 29 Okt 2013 13:48

Bericht 05 Nov 2017 21:24

Re: Jij koopt iets via marktplaats, wie haalt het op?

Ik heb 1 keer iets gekocht via marktplaats. Daar wist mijn vriend ook vanaf en hij heeft het ook opgehaald ik heb namelijk geen rijbewijs;).
<<

Anoniem304

Bericht 05 Nov 2017 21:33

Re: Jij koopt iets via marktplaats, wie haalt het op?

Als ik iets koop, haal ik het zelf ook op. M'n vriend gaat wel vaak mee. Ik stuur hem iig niet op pad om iets voor mij op te halen.

Dat is 1x gebeurd. Toen kwam m'n moeder in het ziekenhuis en had ik die avond een ophaal afspraak. Maar dan geef ik wel goede instructies mee :P
<<

Anoniem243

Bericht 05 Nov 2017 21:39

Re: Jij koopt iets via marktplaats, wie haalt het op?

Meestal haal ik het zelf op, maar het gebeurt ook best wel eens dat het makkelijker uitkomt als mijn man dat doet. Die weet echter altijd wát 'ie moet ophalen en ik geef het ook altijd door aan de koper.
<<

Framboos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1810

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:13

Bericht 05 Nov 2017 21:47

Re: Jij koopt iets via marktplaats, wie haalt het op?

Sookie schreef:Meestal haal ik het zelf op, maar het gebeurt ook best wel eens dat het makkelijker uitkomt als mijn man dat doet. Die weet echter altijd wát 'ie moet ophalen en ik geef het ook altijd door aan de koper.

Dit. Meestal haal ik het zelf idd op of als het op route van man ligt dan haalt hij het een keer op. Maar dan weet hij idd wel wat hij moet ophalen.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem316

Bericht 05 Nov 2017 21:49

Re: Jij koopt iets via marktplaats, wie haalt het op?

Wij halen het samen of mijn man alleen. Ik ga bijna nooit alleen heen.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12147

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 05 Nov 2017 22:27

Re: Jij koopt iets via marktplaats, wie haalt het op?

Als ik iets koop via marktplaats haal ik het zelf op
Afbeelding
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 05 Nov 2017 22:38

Re: Jij koopt iets via marktplaats, wie haalt het op?

Waarom staat “de” tussen aanhalingstekens?

Bij ons is het net hoe het uitkomt. Ik haal best wel eens iets voor m’n man op en andersom.

♥♥
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:42

Bericht 05 Nov 2017 22:53

Re: Jij koopt iets via marktplaats, wie haalt het op?

Mijn man haalt het op. Ik onderhandel via berichten en zodra het opgehaald mag worden haalt hij het op. Dat meld ik dan wel van te voren en hij weet goed wat en voor hoeveel hij het op moet halen. Hij is namelijk weer beter in mondeling contact.
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 06 Nov 2017 09:57

Re: Jij koopt iets via marktplaats, wie haalt het op?

De keren dat ik iets via marktplaats heb gekocht ging ik het zelf halen. Als dat net niet uit kwam ging mijn vriend. Hij wist dan wel wat hij moest halen en voor hoeveel. Maar als het voor mijzelf is ga ik ook liever zelf, want dan kan ik het zelf beoordelen.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 06 Nov 2017 10:01

Re: Jij koopt iets via marktplaats, wie haalt het op?

Hier is het net hoe het uitkomt maar m'n man weet wel wat hij op moet halen dan en wat het most,andersom ook
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 06 Nov 2017 10:46

Re: Jij koopt iets via marktplaats, wie haalt het op?

Ik haal het zelf op als mijn man wat koopt via mp haal ik het wel eens voor hem op. Of we gaan samen.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Lexi

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1691

Geregistreerd: 13 Jul 2015 09:12

Bericht 06 Nov 2017 11:12

Re: Jij koopt iets via marktplaats, wie haalt het op?

9 van de 10 keer haalt mijn man het op maar hij weet dan wel wat hij moet halen en hoeveel hij moet betalen.
2010 2012
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 06 Nov 2017 11:37

Re: Jij koopt iets via marktplaats, wie haalt het op?

Als ik iets koop via marktplaats (mijn man doet dat nooit) dan haal ik het zelf op.
Als het groot en/of te zwaar is om in m’n eentje te doen gaat ie wel mee.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1955

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 06 Nov 2017 17:12

Re: Jij koopt iets via marktplaats, wie haalt het op?

Hier wel herkenbaar. Als ik iets koop via marktplaats haal ik het zelf op als dat kan. Maar als het niet goed uitkomt (bijvoorbeeld in de avond) dan gebeurt het ook geregeld dat mijn broertje iets voor me gaat ophalen. Als ik er erg in heb dan geef ik dat trouwens wel even door. En ik laat mijn broertje weten wat hij gaat ophalen en wat het kost.

Ik heb trouwens ook wel meegemaakt wat jij omschrijft, dat de man dan aan de deur staat met de mededeling dat hij iets komt halen en niet eens altijd weet wat of voor welk bedrag. Vind ik stiekem altijd wel een beetje grappig.
<<

Anoniem223

Bericht 06 Nov 2017 17:26

Re: Jij koopt iets via marktplaats, wie haalt het op?

Ik heb nog nooit iets gekocht wat ik op moest halen (wel dingen die opgestuurd werden), maar ik zou het zelf gaan halen. Mijn vriend heeft geen idee wat ik allemaal koop en andersom ook niet. Bij mij komt de vrouw het eigenlijk wel altijd zelf ophalen. Meestal stuur ik het op, maar er is een keer een meisje geweest voor een skijas, een meisje voor schoenen, nog iemand voor schoenen en laatst had ik een meneer en mevrouw aan de deur staan die een uur en een kwartier hadden gereden (enkele reis) om een flesje Chanel parfum op te halen voor 25 euro onder de winkelprijs. Die 25 euro waren ze aan benzine dus al kwijt.
<<

Anoniem306

Bericht 06 Nov 2017 17:31

Re: Jij koopt iets via marktplaats, wie haalt het op?

sarah1985 schreef:Als ik iets koop via marktplaats haal ik het zelf op


Dit dus. Ik maak de afspraak altijd zo dat ik het kan ophalen. Soms gaat mijn man mee.
<<

Anoniem321

Bericht 08 Nov 2017 14:54

Re: Jij koopt iets via marktplaats, wie haalt het op?

Mijn vriend is een echte Marktplaatsfanaat en koopt dan ook regelmatig dingen via Marktplaats. Het is maar net waar het opgehaald moet worden. Als het op mijn route van huis naar werk ligt, ben ik degene die het ophaalt.
Maar ik weet wel wat ik ophaal, haha.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers